soft do nokii (np. E50)

Data: 2009-05-08 03:31:29
Autor: 1634Racine
soft do nokii (np. E50)
poniewaz za chwile bede mial od kogos e50, wiec zapytam.
W jednym z watkow pisza o standardowym sofcie dla nokii (jak rozumiem - dla
_wszystkich_ modeli) - zapewne chodzi o suite "cos tam cos tam". I podane sa
alternatywne,lzejsze: Gammu, Mobile master, gnokii. OK. przyjmuje do
wiadomosci ( btw: ktory z nich ma najlepsza opinie?)

PROBLEM: juz wiem, ze potrzebny mi bedzie soft, ktory pozwoli:

   1.
edytowac ksiazke telef. adresowa i przenosic ja z nokii do nokii drugiej

   2.
edytowac, wysylac,przenosic z nokii do nokii SMS-y

   3.
WAZNE: fotki wykonane w jednej nokii przenosic do drugiej

Czy ktores z w/w oprogramowan jest w stanie wykonywac te zadania?
(czy m.in. po kabelku usb to sie odbywa?)

Data: 2009-05-08 09:56:03
Autor: Tadeusz
soft do nokii (np. E50)

Użytkownik "1634Racine" <> napisał w wiadomości news:.pl...

[...]

np. Nokia PC Suite - zrobisz wszystko z powyższych zadań :)

Tadeusz

Data: 2009-05-08 12:35:27
Autor: 1634Racine
soft do nokii (np. E50)
Tadeusz in news:gu0ojd$m8u$1pippin.nask.net.pl

rozumiem, ze:
- zainstal. w pc program suite,
- podpiac kablem usb nokie do pc
- i to wszystko?

Data: 2009-05-08 04:33:20
Autor: BearBag
soft do nokii (np. E50)

rozumiem, ze:
- zainstal. w pc program suite,
- podpiac kablem usb nokie do pc
- i to wszystko?

na twoim miejscu po prostu bym zainstalowal i zobaczyl jak to dziala.
Zajmie to kilka minut a pisanie na grupie i czekanie na odpowiedzi -
zajmuje conajmniej kilka godzin :)

Data: 2009-05-11 19:34:35
Autor: 1634Racine
soft do nokii (np. E50)
BearBag in
[...]

dosyc logiczne; ale te nokie bede mial za pare dni i to wowczas gdy bede bez
dostepu do sieci. Czy comprende? :)

soft do nokii (np. E50)