softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500

Data: 2011-08-22 09:24:19
Autor: Great Conrholio
softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
Witam

Dokupiłem ostatnio do swojegu Routera liksys W200g (router switch  WRT160n). Mogę teraz mieć sieć WIFI w standardzie N.
Niestety mój laptop DELL VOSTRO obsługuje tylko standard G. I zastanawiam  się nad kpunem karty UBS (zew) lub wymiany karty wewnętrznej wifi laptopa.  Mój firmowy informatyk powiedział że czasamy jest możliwo¶ć softwarowego  podniesienia standardu z G do N bez wymiany sprzętu.
Czy komu¶ udało się to zrobić w laptopie DELL VOSTRO?
Ewentualnie czy można dokupić do DELL kartę WIFI wewnętrzn± N czy to się  opłaca wogóle czy lepiej zewn. USB?
Co my¶licie o karcie miniaturce EDIMAX?

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-22 15:04:29
Autor: Tomasz Potega
softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
On 08/22/11 14:19, Robson wrote:
Zmień informatyka.

Takie sytuacje akurat się zdarzały:

http://store.apple.com/us/product/D4141ZM/A

Sprzęt oczywi¶cie od razu "potrafił"...

pozdrowienia,
shadow

Data: 2011-08-22 16:34:59
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500

Ale to mac a nie pecet  ;-)

Zdrówko

Data: 2011-08-22 17:00:00
Autor: Animka
W dniu 2011-08-22 14:19, Robson pisze:
Dokupiłem ostatnio do swojegu Routera liksys W200g (router switch
 WRT160n). MogÄ™ teraz mieć sieć WIFI w standardzie N.
 Niestety mĂłj laptop DELL VOSTRO obsĹ‚uguje tylko standard G. I
 zastanawiam siÄ™ nad kpunem karty UBS (zew) lub wymiany karty wewnÄ™trznej
 wifi laptopa. MĂłj firmowy informatyk powiedziaĹ‚ ĹĽe czasamy jest
 moĹĽliwość softwarowego podniesienia standardu z G do N bez wymiany sprzÄ™tu.
 Czy komuĹ› udaĹ‚o siÄ™ to zrobić w laptopie DELL VOSTRO?

Jeżeli kupiłeś router z W-fi to karta sieciowa z Wi-fi w komputerze nie jest Ci potrzebna.

--
animka

Data: 2011-08-22 16:04:02
Autor: kamil
On 22/08/2011 16:00, Animka wrote:
[...]

Jeżeli kupiłe¶ router z W-fi to karta sieciowa z Wi-fi w komputerze nie
jest Ci potrzebna.

O, widzisz? Krynica m±dro¶ci rozwi±zała twój problem.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-22 18:38:47
Autor: ggs

"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:j2tqu5$65m$1node2.news.atman.pl...

Jeżeli kupiłeś router z W-fi to karta sieciowa z Wi-fi w komputerze nie jest Ci potrzebna.

A Ty zajac znow bez czapki :-))

Data: 2011-08-22 19:05:01
Autor: Andy Niwiński

"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j2tqu5$65m$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ty jesteś naprawdę taka głupia, czy udajesz?
E, co ja się pytam - udajesz. Takich głupich ludzi nie ma....

Data: 2011-08-22 19:52:22
Autor: Przemek
softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
Andy Niwiński nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Ty jesteś naprawdę taka głupia, czy udajesz?
E, co ja się pytam - udajesz. Takich głupich ludzi nie ma....

Niestety, wyjÄ…tkiem jest animka...
A nie, przepraszam, jeszcze ikselka i stokrotka.
Przem

Data: 2011-08-22 21:30:17
Autor: Animka
W dniu 2011-08-22 19:52, Przemek pisze:
[...]

O tak wyeliminowałeś wszystkie kobiety. Teraz tutaj wszyscy panowie są do twojej dyspozycji. Tak trzymaj!

--
animka

Data: 2011-08-22 21:38:33
Autor: Andy Niwiński

"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j2uaon$n55$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mamy równouprawnienie, czy nie? Ja tam nie wiem co się kryje pod nickiem Animka, Ikselka czy Stokrotka (kolega zapomniał jeszcze o osobniku zwanym Antenka). Zwyczajowo na żeńskie nicki się odpowiada jak do panienki.
Ale za to wiem, że za w/w osobonickami kryją się osobniki wyjątkowo tępe, ale za to o potężnym ego...

Data: 2011-08-22 21:56:38
Autor: Animka
W dniu 2011-08-22 21:38, Andy Niwiński pisze:
Ale za to wiem, że za w/w osobonickami kryją się osobniki wyjątkowo tępe,
ale za to o potężnym ego...

Jak to sprawdziłeś?

--
animka

Data: 2011-08-22 22:08:21
Autor: Andy Niwiński

"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j2uc9t$osb$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-08-22 21:38, Andy Niwiński pisze:
Ale za to wiem, że za w/w osobonickami kryją się osobniki wyjątkowo tępe,
ale za to o potężnym ego...

Jak to sprawdziłeś?

Tępotę? Cytuję:

"Jeżeli kupiłeś router z W-fi to karta sieciowa z Wi-fi w komputerze nie
jest Ci potrzebna."

Ego? A przeprosiłaś za durnotę, którą napisałaś?

Data: 2011-08-22 22:17:06
Autor: Animka
W dniu 2011-08-22 22:08, Andy Niwiński pisze:

[...]

Ty widocznie jesteś durnota. Jak w komputerze jest karta WiFi to router zewnętrzny z Wifi po co?

--
animka

Data: 2011-08-22 22:21:20
Autor: jerzu
softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
On Mon, 22 Aug 2011 22:17:06 +0200, Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

Ty widocznie jeste¶ durnota. Jak w komputerze jest karta WiFi to router zewnętrzny z Wifi po co?

Po kolana. Zastanów się trochę, użyj googla, może się rozja¶ni.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-22 23:10:44
Autor: Andy Niwiński

"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j2udgc$q4l$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ty wiesz co? Ty nie jestęs durnota, ty jesteś ciężko pierdolnięta. W pierwszym swoim "oświeconym" poście napisałaś, że mu karta WiFi niepotrzebna jak ma router, teraz twierdzisz, że Router niepotrzebny jak ma kartę WiFi. Czaisz jeszcze coś? Czy te różowe tableteczki, co je bierzesz nie maja jakiejś ulotki, na której informują, że sie je bierze jedną dziennie, a nie garściami?

Kochana kretynko, WiFi to jest łączność bezprzewodowa, a żeby zaistniała to musimy mieć dwie "stacje" które tak właśnie bezprzewodowo będą ze sobą komunikowały. Np. Router, który bezprzewodowo rozprowadza Internet do komputerów. A te właśnie komputery muszą byc wyposażone w "kartę" WiFi. I obojętnie czy ta "karta" będzie w postaci USB, czy też faktycznie wbudowanej w komputer karty - bez niej żaden router się z kompem nie połączy. Więc i router i karta są niezbędne. A reasumując, to kolega watkotwórca nie wymagał od Ciebie takich informacji. Jemu chodziło o to, czy da się "softwarowo" zmienić w jego kompie odbiór z 2,4 GHz na 5GHz. Ale nie wymagaj, żebym Ci i to jeszcze tłumaczył. Tym bardziej, że podejrzewam, że z tobą to jak z tymi perłami i świniami.

Data: 2011-08-22 23:34:29
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 22 Aug 2011 23:10:44 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

A reasumując, to kolega watkotwórca nie wymagał
od Ciebie takich informacji. Jemu chodziło o to, czy da się "softwarowo" zmienić w jego kompie odbiór z 2,4 GHz na 5GHz.

Chyba jednak o pasmo nie pytał, tylko o zmianę 802.11g->802.11n. Tak się
składa, że ten drugi standard może pracować na obu częstotliwościach.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2011-08-22 23:46:38
Autor: Andy Niwiński

"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1j5anxrdig308$.16cmn90wm5yam$.dlg40tude.net...
[...]

Przepraszam, czy "dyskutując" z Animką miałem wnikać w 802.11g/n ? Przecież "Animka ma taką mysz do której żadnej podkładki nie potrzeba. Taka która działa jak pilot telewizyjny. Nawet z powietrza, z drugiego końca pokoju można nią sterować na ekranie."

I ja mam w takie szczegóły wchodzić? N-ka może używać 5GHz, G zaś nie. Niekiedy trzeba łopatologicznie...

Data: 2011-08-22 23:58:04
Autor: Animka
W dniu 2011-08-22 23:46, Andy Niwiński pisze:
I ja mam w takie szczegóły wchodzić? N-ka może używać 5GHz, G zaś nie.
Niekiedy trzeba Ĺ‚opatologicznie...

W zwiÄ…zku z tym walnij siÄ™ w Ĺ‚eb Ĺ‚opatÄ… i na moje posty juĹĽ nie odpisuj pasoĹĽycie.
Pewnie nie masz routera, szczególnie N, ale mądrzyć się to chciałbyś.

--
animka

Data: 2011-08-23 00:17:11
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 22 Aug 2011 23:46:38 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

[...]

Masz nie pleść bzdur, niezależnie czy próbujesz akurat dyskutować z Animką
czy z lodówką. W szczególności masz nie przeinaczać na własne potrzeby
tego, o co właściwie pytał pytający.

Przecież "Animka ma taką mysz do której żadnej podkładki nie potrzeba. Taka która działa jak pilot telewizyjny. Nawet z powietrza, z drugiego końca pokoju można nią sterować na ekranie."

Jest to akurat dla tego co napisałem zupełnie nieistotne.

I ja mam w takie szczegóły wchodzić? N-ka może używać 5GHz, G zaś nie. Niekiedy trzeba łopatologicznie...

Tak, masz w takie szczegóły wchodzić. Czytają to, tak się składa, nie tylko
Animki i sprzęt gospodarstwa domowego.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Krocz naprzód, mężny światłości synu

Data: 2011-08-22 23:58:06
Autor: Zoonty Zooviev
softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
On 22 Sie, 23:10, Andy Niwiński <andyniwin...@interia.pl> wrote:

Ty wiesz co? Ty nie jestęs durnota, ty jeste¶ ciężko pierdolnięta.

Animka kiedy¶ występowała pod nickiem Kaja. Wtedy powstało takie
powiedzonko:

Warszawa przeprasza za Kaję a Kraków za Adama Płaszczycę

Trzydziestka

Data: 2011-08-23 09:35:49
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Mon, 22 Aug 2011 23:58:06 -0700 (PDT), Zoonty Zooviev napisał(a):

Animka kiedy¶ występowała pod nickiem Kaja. Wtedy powstało takie
powiedzonko:

Warszawa przeprasza za Kaję a Kraków za Adama Płaszczycę

Tak z ciekawo¶ci - kojarzysz może, kiedy to przepoczwarzenie nast±piło? :)

[ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się     ]
[ - człowiek.                                        (Friedrich Nietzsche) ]

Data: 2011-08-23 01:53:35
Autor: Zoonty Zooviev
On 23 Sie, 09:35, Przemysław Ryk <przemyslaw....@gmail.com> wrote:
> [...]

> Warszawa przeprasza za Kaję a Kraków za Adama Płaszczycę

Tak z ciekawo¶ci - kojarzysz może, kiedy to przepoczwarzenie nast±piło? :)

Tak około 4-5 lat temu. W 2005 pisała jako Kaja a w 2007 już jako
Animka.

Trzydziestka

Data: 2011-08-23 11:35:49
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 23 Aug 2011 01:53:35 -0700 (PDT), Zoonty Zooviev napisał(a):

[...]

Wychodzi na to, że będę musiał pogrzebać po archiwach. :D

[ Optymi¶ci wierz±, że ¶wiat stoi przed nimi otworem. Reali¶ci wiedz±,     ]
[ gdzie ¶wiat ma ten otwór...                         (znalezione w necie) ]

Data: 2011-08-24 02:14:34
Autor: Animka
W dniu 2011-08-23 08:58, Zoonty Zooviev pisze:
On 22 Sie, 23:10, Andy NiwiĹ„ski<andyniwin...@interia.pl>  wrote:

Ty wiesz co? Ty nie jestęs durnota, ty jesteś ciężko pierdolnięta.

Animka kiedyś występowała pod nickiem Kaja. Wtedy powstało takie
powiedzonko:

Warszawa przeprasza za KajÄ™ a KrakĂłw za Adama PĹ‚aszczycÄ™

Wy barany za siebie przepraszajcie. Nikt wam z buciorami w wasze sprawy nie włazi, a wy włazicie. Prawdopodobnie w gumiakach.

--
animka

Data: 2011-08-23 11:23:41
Autor: Przemek
softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Ty widocznie jesteś durnota. Jak w komputerze jest karta WiFi to router zewnętrzny z Wifi po co?

Żeby sie, kurwa, mieć do czego podłączyć.
Sorry, nie wytrzymałem.
Przem

Data: 2011-08-24 02:15:50
Autor: Animka
W dniu 2011-08-23 11:23, Przemek pisze:
Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Ty widocznie jesteĹ› durnota. Jak w komputerze jest karta WiFi to router
zewnętrzny z Wifi po co?

Żeby sie, kurwa, mieć do czego podłączyć.
Sorry, nie wytrzymałem.

To się podłącz i spierdalaj w podskokach.

--
animka

Data: 2011-08-23 22:34:31
Autor: rs
softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
On Wed, 24 Aug 2011 02:15:50 +0200, Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

W dniu 2011-08-23 11:23, Przemek pisze:
Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Ty widocznie jeste¶ durnota. Jak w komputerze jest karta WiFi to router
zewnętrzny z Wifi po co?

Żeby sie, kurwa, mieć do czego podł±czyć.
Sorry, nie wytrzymałem.

To się podł±cz i spierdalaj w podskokach.

plonk. <rs>

Data: 2011-08-24 15:29:37
Autor: Przemek
softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
To się podłącz i spierdalaj w podskokach.

No co Ty. Takiej radości jak w Twoich postach to ze świecą szukać na usenecie, więc pozwolisz, jeszcze sobie posiedzę.
Przem

Data: 2011-08-23 09:01:29
Autor: qwerty
softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
Użytkownik "Great Conrholio"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.v0ltitj6cqv31p@mkpldc00z-021...
Wracaj±c do tematu - znacie jak±¶ tani± i dobr± kartę sieciow± na MiniPCI Express, która obsługuje 802.11n na 2,4 GHz i może mieć konektory na 3 anteny (jest jaka¶ różnica w jakiej kolejno¶ci s± podł±czone do karty)?

softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500