solary + co.

Data: 2009-03-06 18:36:04
Autor: Grzegorz Brycki
solary + co.
Witam,

Mogę skorzystać z programu dofinansowania systemu solarnego (chyba 2 solary, zbiornik itd) w kwocie 50%. Pytanie moje brzmi:

- czy ktokolwiek z Was ma taki system w domu i
- ma podłączone to do ogrzewania C.O
- i jak mu to działa w przeciętny pochmurny dzień zimowy?

Dziękuję z góry

GB

Data: 2009-03-06 21:27:43
Autor: HANA
solary + co.

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:gormtr$4ft$1news.onet.pl...
[...]

Mozesz podac na prv jak to udalo ci sie zalatwic?
moze wiesz czy dotyczy to tez pomp ciepla?
walcze z tym pol roku i nic ;-(
--
Andrzej
www.hana.com.pl

Data: 2009-03-07 09:07:49
Autor: Grzegorz Brycki
solary + co.
HANA pisze:
[...]

Ale co udało mi się załatwi? :). Chodzi o dotacje? Dotacje zależą od gminy. Gmina musi się postarać o coś takiego i wtedy tylko zgłaszasz się na listę i dostajesz dotację.

Mnie interesuje raczej czy warto, i czy ni ejest tak ze w średni pochmurny dzień zimowy to mam wodę podgrzewaną w zbiorniku do temp. 27 stopni, a te pozostałe 25 stopni musze już podgrzać sam. Bo rozumiem, jeśli na grzejniku z 3 solarów w domu 120m2 byłoby te 35 stopni chociaż.

GB

Data: 2009-03-07 03:18:36
Autor: Dy
solary + co.
> Mozesz podac na prv jak to udalo ci sie zalatwic?

Dlaczego na priv, to trzeba po znajomosci?

Pozdrawiam
Dy

Data: 2009-03-09 16:55:28
Autor: Grzegorz Brycki
solary + co.
Dy pisze:
Mozesz podac na prv jak to udalo ci sie zalatwic?

Dlaczego na priv, to trzeba po znajomosci?

Pozdrawiam
Dy

Nie trzeba ale widzę, ze odpowiedzi jak nie było tak nie ma!! :(

GB

Data: 2009-03-09 12:02:25
Autor: Dy
solary + co.
Nie trzeba ale widzę, ze odpowiedzi jak nie było tak nie ma!! :(

GB

Bo nie wiele osob cos takiego ma. Z tego co zdazylem zorientowac sie
po wypowiedziach innych kompletnie nieoplacalny system. Dobry i
wydajny jest drogi wiec taniej wychodzi podgrzewac gazem. Tani -
zawodny i malo efektywny. Jesli masz dofinansowanie to moze okazac sie
ze niie jest to takie bezsensowne. Bierz prozniowe i oby nie chinskie.
Nie wiekle miem jak widzisz.

Pozdrawiam
Dy

solary + co.