solucja

Data: 2010-10-14 09:24:56
Autor: Michał Gut
solucja
wszystko powinno byc tak proste jak to mozliwe ale nie prostsze - ponoc powiedzial einstein

powinienem zaczac od najprostszej rzeczy...dywanika....
podlazl mi pod pedał tak perfidnie ze nie wyczulem roznicy....nie dochodzil pedal do samej podlogi....
boszz co za banał... ale z drugiej strony zaczalem szukac informacji o wysprzeglikach odpowietrzaniu itd i byc moze znalazlem rozwiazanie na inny problem ktory od jakiegos czasu mam - szarpanie przy ruszaniu z 1.
jak jest lekko zapowietrzone sprzeglo to takie cyrki moga sie dziac - bede sprawdzal w wolnej chwili:)

dziekuje za sugestie
sir

solucja