sonda labda part II -astry II benzyna 2.0 16V

Data: 2010-08-13 17:35:24
Autor: J.F.
sonda labda part II -astry II benzyna 2.0 16V
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w
jednak wizyta kompa 80zł wymiana teraz znowu kasowanie bledow, i znowu 80zł nie usmiecha mi się to, tym bardziej ze facet od komputera stwierdzil ze po wymianie powinno samo zniknać, to jak to jest, po zmianie sondy powinno byc wsyzstko juz ok?

Glowy nie dam, ale przy niektorych komputerach lampka znikala ponoc po 10 uruchomieniu silnika, jesli nie bylo bledow.

bo u mnie nie jest, czy to moze oznaczac ze jest zly model dobrany? w hurtowni powiedzieli ze jest ok, ze to zamiennik

Zawsze moze byc uszkodzony, albo zle podlaczony ..

J.

sonda labda part II -astry II benzyna 2.0 16V