sondy lambda - orygina³y?

Data: 2012-06-14 08:24:12
Autor:
sondy lambda - orygina³y?
Witam serdecznie.

czy warto kupowaæ oryginalne sondy lambda, czy mo¿e szkoda kasy i lepiej kupiæ jaki¶ zamiennik? mam fiata seicento 900...
Gdyby¶ chcia³ siê skusiæ na sondê: "francuskiej firmy Begar" dedykowan± do
Twojego auta, z oryginaln± wtyczka to odradzam. Mia³em ostatnio dwie i w obu
przepali³y siê grza³ki po kilkuset km! Dwa ro¿ne auta.

problem mam taki, ¿e jak je¿d¿ê po mie¶cie to pali mi ze 20l/100km... mechaniory z ASO mówi±, ¿e to na pewno sonda lambda.... ile Wam pali ten samochód (ewentualnie cc900) w mie¶cie?
To raczej nie jest wina sondy.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl