sony: menu serwisowe?

Data: 2009-05-18 09:43:39
Autor: Adam
sony: menu serwisowe?
Witam,
probuję się dostać do menu serwisowego w V4500 i nie mogę z opcji jakie znalazłem jedynie disp, 5, vol+, txt daje jakiś efekt, tzn co jakiś czas mignie na kilka sekund niebieski ekran menu.
Ktoś może coś jeszcze podrzucić?

Adam

Data: 2009-05-18 10:18:19
Autor: Jingiel
sony: menu serwisowe?
Adam pisze:
[...]

Dolaczam sie do prosby. Nowe sony chyba maja inne wejscie w menu serwisowe. Ja mam U4000 i powyzsza metoda nie dziala. Poszukiwania w necie tez nie przyniosly zadnych rezultatow.

Jingiel

Data: 2009-05-18 10:46:56
Autor: Adam
sony: menu serwisowe?

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:guqskt$7cg$1node1.news.atman.pl...
Adam pisze:
[...]

jednak działa po nocy odpoczynku menu odpaliło sie od pierwszego tak jak podałem w pierwszym poście

Adam

Data: 2009-05-18 12:12:25
Autor: Jingiel
sony: menu serwisowe?

jednak działa po nocy odpoczynku menu odpaliło sie od pierwszego tak jak podałem w pierwszym poście

TV ma byc na stand by?

Jingiel

Data: 2009-05-18 12:13:22
Autor: Adam
sony: menu serwisowe?

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:gur3ar$8c6$1node1.news.atman.pl...

jednak działa po nocy odpoczynku menu odpaliło sie od pierwszego tak jak podałem w pierwszym poście

TV ma byc na stand by?

tak

Adam

Data: 2009-05-18 12:22:39
Autor: Jingiel
sony: menu serwisowe?
Adam pisze:
[...]

U mnie jakoś nie chce działać. Disp to ten guzior z "i"  rozumiem. Od razu wykakuje menu po tej sekwencji?

Jingiel

Data: 2009-05-18 12:59:24
Autor: Adam
sony: menu serwisowe?

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:gur3u0$8ds$2node1.news.atman.pl...
Adam pisze:
[...]

tak:
telewizor na stand by
- i - (lewy górny róg)
- 5
- vol+
- telegazeta

teraz tez juz mi sie nie chce odpalic

Adam

Data: 2009-05-18 21:31:13
Autor: Krzysiek
sony: menu serwisowe?
Może ja coś podrzucę (TV Bravia):

1. Place the TV in analog mode
2. Turn off the TV
3. Press i+
4. Press 5
5. Press Vol+
6. Turn on the TV

Data: 2009-05-21 17:39:22
Autor: Gienek
sony: menu serwisowe?
Adam pisze:
[...]

Co w tym menu jest? Wszedłem popatrzyłem i wyszedłem

sony: menu serwisowe?