sony vaio

Data: 2012-08-22 17:23:55
Autor: RyAn
sony vaio
Witam,
Czy ktoś z szanownych bywalców tej grupy mógłby mnie oświecić : jak zrobić
dyski systemowe (takie z których da się zainstalować system) na nbooku Vaio?
Jest na nim ukryta partycja z systemem

Data: 2012-08-22 19:57:44
Autor: DooMiniK
sony vaio
On 22/08/2012 16:23, RyAn wrote:
[...]

Powinna być (Windows?) zainstalowana aplikacja do tworzenia 'dysków
ratunkowych'. Jeżeli nie ma - to jedyną metodą jest utworzenie kopii
partycji 'ratunkowej'.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-08-23 00:53:28
Autor: RyAn
sony vaio
W dniu 2012-08-22 20:57, DooMiniK pisze:
On 22/08/2012 16:23, RyAn wrote:
[...]

Dziękuję bardzo. Poszukam.
pozdrawiam

Data: 2012-08-23 07:05:12
Autor: DooMiniK
sony vaio
On 22/08/2012 16:23, RyAn wrote:
[...]

Może coś takiego masz:
http://www.kb.sony.com/selfservice/viewContent.do?externalId=C1008008&sliceId=1&mdl=nul

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-08-23 10:17:20
Autor: RyAn
sony vaio
On 22/08/2012 16:23, RyAn wrote:
[...]

Dziękuję bardzo jeszcze raz. Jak sprawdzę poinformuję.
pozdrawiam
RyAn

Data: 2012-08-23 11:04:04
Autor: Andy Niwinski
sony vaio

"RyAn" <rysiek@konto.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k12tia$59e$1news.dialog.net.pl...
[...]

No to wystarczy Ci F10 - dysków nie potrzebujesz do postawienia systemu od nowa.

Data: 2012-08-23 12:44:09
Autor: ggs
sony vaio

"Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> wrote in message news:k14rm6$jn0$1news01.versatel.de...

[...]

Dysk zdechnie i o ile jest tzw gwarancja to jeszcze nie ma problemu a jak gwarancji nie ma to co ?

F10 bedzie sobie mozna wciskac dla sportu palca.

Data: 2012-08-23 13:29:57
Autor: Andy Niwinski
sony vaio

"ggs" <ggs_@_konto.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k151hn$vqc$1news.task.gda.pl...

[...]

Chodziło mi tylko o aktualne postawienie Systemu od nowa. Dyski powinno się robić zaraz po pierwszym starcie Nbooka. Zresztą większość producentów instaluje aplikację, która o tym przypomina.

Data: 2012-08-23 15:16:49
Autor: RyAn
sony vaio
W dniu 2012-08-23 11:04, Andy Niwinski pisze:

[...]

Dziękuję za info.
Problem w tym,że muszę nbooka oddać do serwisu i boję się co mogą nawyprawiać:)
Stąd potrzeba zabezpieczenia się.
Jeszcze raz dziękuję.
RyAn

Data: 2012-08-23 17:08:38
Autor: Andy Niwinski
sony vaio

"RyAn" <rysiek@konto.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k15afv$8au$1news.dialog.net.pl...
[...]

To w takim razie, jeśli system jest na chodzie to zrób sobie jakimś Ghostem Image i po powrocie z servisu, nawet jak nie dostaniesz swojego dysku - w 15 minut masz działający system w Twojej konfiguracji.

Data: 2012-08-25 22:13:49
Autor: Chris
sony vaio
W dniu 2012-08-22 17:23, RyAn pisze:
Witam,
Czy ktoś z szanownych bywalców tej grupy mógłby mnie oświecić : jak zrobić
dyski systemowe (takie z których da się zainstalować system) na nbooku
Vaio?

Program VAIO Care masz gdzieś na dysku, a jak nie masz to ściągasz ze strony Sony/Support/coś tam dalej ...

Odpalasz, wchodzisz w odzyskiwanie i przywracanie > odzyskiwanie > i tu masz full opcji do wyboru co ci trzeba.

Data: 2012-08-25 23:11:19
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
sony vaio
Dnia 2012-08-25, o godz. 22:13:49
Chris <spam@spam.de> napisał(a):

> [...]

Odpalasz, wchodzisz w odzyskiwanie i przywracanie > odzyskiwanie > i
tu masz full opcji do wyboru co ci trzeba.

Właśnie mam sztukę bez napędu CD/DVD pod ręką. I nie da rady zrobić
obrazu płyt do instalacji. Albo DVD proponuje wypalić albo pendrive.
Jak na komp bez napędu optycznego to ciut dziwne. Zwłaszcza że po
wetknięciu pędraka 4GB po 40 minutach stwierdził że za mały i skończył
pracę, Z większym pędrakiem spróbuję jutro.

Zdrówko

Data: 2012-08-26 21:15:17
Autor: Chris
sony vaio
Dnia 2012-08-25, o godz. 22:13:49
Chris <spam@spam.de> napisał(a):

[...]

Ja mam DVD/BD w swoim i 4GB powinno chyba wystarczyć bo jak kiedyś robiłem backu to zajęło to 2 albo max 3 CD. Jest taka możliwość że on może chce zrobić backup całego C:  :)

Data: 2012-08-27 10:41:38
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
sony vaio
Dnia 2012-08-26, o godz. 21:15:17
Chris <spam@spam.de> napisał(a):

> [...]

Ja mam DVD/BD w swoim i 4GB powinno chyba wystarczyć bo jak kiedyś robiłem backu to zajęło to 2 albo max 3 CD. Jest taka możliwość że on może chce zrobić backup całego C:  :)

Nie całego. Chce zrobić płytki instalacyjne. Po zbadaniu sprawy 4 płytki
DVD albo 18GB miejsca na dysku po USB potrzeba. Z ciekawości zrobiłem na
dużym pędraku i wrzuca tam instalkę Win, instalkę Office 2010 starter i
całe crapware od SONY. Plus robi pendrive bootowalny.

Zdrówko

Data: 2012-08-31 11:15:16
Autor: Chris
sony vaio
Dnia 2012-08-26, o godz. 21:15:17
Chris <spam@spam.de> napisał(a):

[...]

Dzięki za info, ja się urlopuje jeszcze i nie mam jak zbadać a neta mam z doskoku :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-08-31 22:09:57
Autor: Michal
sony vaio
> [...]
> dyski systemowe (takie z których da się zainstalować system) na nbooku
> Vaio? Jest na nim ukryta partycja z systemem

Jest. Odpal Vaio Care (póki system/HDD) działa i rób te 4-5 dysków (przewala całe ~18GG z recovery, nie sam system).
A o Sony Vaio nawet mi nie mów. Co prawda tak teraz robi większość producentów, ale właśnie trafił mi się od koleżanki kolejny Vaio
za 4k+ zł gdzie producent oczywiście nie dodał nośników reinstalacyjnych, a zielony user jeszcze mi się nie zdarzyło by zrobił te cholerne recovery. HDD mechaniczny w stanie agonalnym, może Helixem COŚ z dokumentów odzyskam (dysk mechaniczny pojawia się i znika w LDAT2/MHDD, a zawsze zawiesza go już przy pierwszych ~250 MB testu, ilość relocated/pending sectors idzie w kosmos).
Zamiast Hitachi mechanicznego 128 MB Crucial M4 zamówiony do odbioru jutro, ale ile mnie czeka pracy z postawieniem tego od zera i skonfigurowaniem systemu to głowa mała, czego oczywiście nie byłoby gdyby Sony dołączyło NOŚNIKI CD recovery.
Najlepsze jest to, że Sony wrzuca tam domyślnie tony CrapWare, ale narzędzia monitorującego SMART oczywiście nie dodali - koleżanka dowiedziała się, że coś nie tak jest z dyskiem jak po BSODzie zobaczyła "ciemność widzę" zamiast bootowania systemu. A to nie jest tani laptop!

--
/MB

sony vaio