sony vaio

Data: 2012-08-31 22:09:57
Autor: Michal
sony vaio
W dniu 2012-08-22 17:23, RyAn pisze:> Witam,
> Czy ktoś z szanownych bywalców tej grupy mógłby mnie oświecić : jak zrobić
> dyski systemowe (takie z których da się zainstalować system) na nbooku
> Vaio? Jest na nim ukryta partycja z systemem

Jest. Odpal Vaio Care (póki system/HDD) działa i rób te 4-5 dysków (przewala całe ~18GG z recovery, nie sam system).
A o Sony Vaio nawet mi nie mów. Co prawda tak teraz robi większość producentów, ale właśnie trafił mi się od koleżanki kolejny Vaio
za 4k+ zł gdzie producent oczywiście nie dodał nośników reinstalacyjnych, a zielony user jeszcze mi się nie zdarzyło by zrobił te cholerne recovery. HDD mechaniczny w stanie agonalnym, może Helixem COŚ z dokumentów odzyskam (dysk mechaniczny pojawia się i znika w LDAT2/MHDD, a zawsze zawiesza go już przy pierwszych ~250 MB testu, ilość relocated/pending sectors idzie w kosmos).
Zamiast Hitachi mechanicznego 128 MB Crucial M4 zamówiony do odbioru jutro, ale ile mnie czeka pracy z postawieniem tego od zera i skonfigurowaniem systemu to głowa mała, czego oczywiście nie byłoby gdyby Sony dołączyło NOŚNIKI CD recovery.
Najlepsze jest to, że Sony wrzuca tam domyślnie tony CrapWare, ale narzędzia monitorującego SMART oczywiście nie dodali - koleżanka dowiedziała się, że coś nie tak jest z dyskiem jak po BSODzie zobaczyła "ciemność widzę" zamiast bootowania systemu. A to nie jest tani laptop!

--
/MB

sony vaio