sorry, że nie o cysternach

Data: 2010-11-08 09:27:08
Autor: apr...
sorry, że nie o cysternach
http://tiny.pl/hwcgx
..."Mój negatywny stosunek do programu PiS i tez artykułu Kaczyńskiego wynika z konstatacji, że tenże program jest wasalnym wobec USA i tym samym judaizmu, bo chyba obecnie zależność polityki amerykańskiej od Izraela nie jest tematem tabu. Tymczasem jest to całkowicie sprzeczne z interesem narodowym - jako, że Polska należy do Cywilizacji Łacińskiej. Próba przebudowy mentalności Polaków jest tożsama z likwidacją narodu. I chyba ta opcja jest widoczna w naciskach medialnych jakie są czynione, gdzie istotną role odgrywa twierdzenie o judeochrześcijańskich korzeniach Europy. Większego bzdetu nie można sobie wyobrazić. Dlatego też stwierdziłem, że polityka PiS jest formą zdrady idei polskości."...

--

sorry, że nie o cysternach