sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(

Data: 2010-05-20 05:08:59
Autor: Xian Mi Mao
sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(
Czy nie da się jakoś wpłynąć na sposób w jaki są wyświetlane
"kontakty" w Symbianie S60v3? Co z tego, że są "Grupy" jak nie mogę
mieć filtrowania w wyświetlaniu listy kontaków (używając choćby tych
Grup)?
Także dodawanie znaczków specjalnych na początku nazwy typu "_^&'`~
itp. nic nie daje bo nie wpływają one na kolejność wyświetlania na
liście (są po prostu ignorowane przy posortowaniu)...

A może polecicie jakiś programik (menedżer kontaktów) na tego s60v3 -
pamiętam, że na WM było coś takiego (potężne narzędzie do zarządzania
kontaktami)...

Data: 2010-05-20 14:43:32
Autor: Tomek
sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał

Także dodawanie znaczków specjalnych na początku nazwy typu "_^&'`~
itp. nic nie daje bo nie wpływają one na kolejność wyświetlania na
liście (są po prostu ignorowane przy posortowaniu)...

Ja stawiam kropki, są sortowane na początku listy.

Data: 2010-05-20 05:59:44
Autor: Xian Mi Mao
On May 20, 2:43 pm, "Tomek" <toma...@wytnijtowp.pl> wrote:
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi....@gmail.com> napisał

> [...]
> liście (są po prostu ignorowane przy posortowaniu)...

Ja stawiam kropki, są sortowane na początku listy.

A jakbym chciał żeby właśnie były na końcu listy?

Data: 2010-05-20 15:29:46
Autor: Tomek
sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał

 A jakbym chciał żeby właśnie były na końcu listy?

Stawiaj ... zzzz

Data: 2010-05-20 07:49:56
Autor: Xian Mi Mao
On May 20, 3:29 pm, "Tomek" <toma...@wytnijtowp.pl> wrote:
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi....@gmail.com> napisał

>  A jakbym chciał żeby właśnie były na końcu listy?

Stawiaj ... zzzz

jasne :)  to dopiero technologia!

Data: 2010-05-20 21:28:22
Autor: Piotr M
W dniu 20 maja 2010 16:49, Xian Mi Mao pisze:
[...]

No w sumie  śmieszne :) ale znasz jakieś rozwiązania? (bez względu na modele i systemy) Cała książka alfabetycznie a kilka pozycji na końcu.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-21 10:44:46
Autor: Xian Mi Mao
On May 20, 9:28 pm, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:

> jasne :)  to dopiero technologia!

No w sumie  śmieszne :) ale znasz jakieś rozwiązania? (bez względu na
modele i systemy) Cała książka alfabetycznie a kilka pozycji na końcu.

Proste pytanie: czy nie da się wykorzystać "Grup" przy wyświetlaniu
"listy kontaktów"?

Data: 2010-05-21 21:10:52
Autor: Grzegorz Krukowski
sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(
On Fri, 21 May 2010 10:44:46 -0700 (PDT), Xian Mi Mao
<xian.mi.mao@gmail.com> wrote:

Proste pytanie: czy nie da się wykorzystać "Grup" przy wyświetlaniu
"listy kontaktów"?
Się da - wybierasz grupę kontaktów do wyświetlania, tylko że nie o to
ci chodzi ;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 21:44:53
Autor: Piotr M
<xian.mi.mao@gmail.com>  wrote:

Proste pytanie: czy nie da się wykorzystać "Grup" przy wyświetlaniu
"listy kontaktów"?
Się da - wybierasz grupę kontaktów do wyświetlania, tylko że nie o to
ci chodzi ;)

Ja nie słyszałem o takim triku, aby kontakty były w kolejności alfabetycznej a wyjątkowo kilka na samym końcu. Zawsze są sposoby na to ale żeby tak normalnie? No jestem ciekaw.

Data: 2010-05-21 21:54:57
Autor: Grzegorz Krukowski

<xian.mi.mao@gmail.com>  wrote:

[...]

Oj napisałem że nie o to chodzi ;) - przypisujesz interesujące cię
kontakty do jakiejś grupy i wyświetlasz tylko je, ukrywając inne.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 14:59:31
Autor: Xian Mi Mao
On May 21, 9:54 pm, Grzegorz Krukowski <registered.u...@op.pl> wrote:
Oj napisałem że nie o to chodzi ;) - przypisujesz interesujące cię
kontakty do jakiejś grupy i wyświetlasz tylko je, ukrywając inne.

A czy możesz krok po kroku powiedzieć jak osiągnąć ten efekt w
rzeczonej Nokii E52?

Data: 2010-05-22 12:39:52
Autor: Grzegorz Krukowski
sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(

Strona 92 i 93 w instrukcji.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-22 05:46:41
Autor: Xian Mi Mao

<xian.mi....@gmail.com> wrote:

>A czy możesz krok po kroku powiedzieć jak osiągnąć ten efekt w
>rzeczonej Nokii E52?

Strona 92 i 93 w instrukcji.

Jakiej instrukcji - tej z Orange?

Data: 2010-05-22 14:49:44
Autor: Grzegorz Krukowski
sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(
On Sat, 22 May 2010 05:46:41 -0700 (PDT), Xian Mi Mao
<xian.mi.mao@gmail.com> wrote:

Jakiej instrukcji - tej z Orange?
http://www.nokia.pl/pomoc/produkty-pomoc/e52/guides

Ty masz dysgooglie?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-23 05:33:00
Autor: Xian Mi Mao

<xian.mi....@gmail.com> wrote:
>Jakiej instrukcji - tej z Orange?

http://www.nokia.pl/pomoc/produkty-pomoc/e52/guides

Tylko, że na stronie 92-93 nie ma tu NIC o sortowaniu/filtrowaniu
kontaktów, zamiast tego jest coś na ten temat:

"Planowanie trasy
Zaplanuj swoją podróż -- przed wyjazdem utwórz trasę i
wywietl ją na mapie.
Wybierz Menu > Aplikacje > GPS > Mapy i Moja
pozycja.
Tworzenie trasy
1. Przejd do punktu początkowego.
2. Nacinij klawisz przewijania i wybierz Dodaj do trasy.
3. Aby dodać kolejny punkt trasy, wybierz Dodaj nowy
   punkt trasy i odpowiednią opcję.
Zmiana kolejnoci punktów trasy
1. Przejdź do punktu trasy.
2. Nacinij klawisz przewijania i wybierz Przenieś.
3. Przejdź do miejsca, do którego chcesz przenieść punkt
   trasy, i wybierz OK.
92"

Data: 2010-05-23 05:42:08
Autor: Xian Mi Mao
On May 23, 2:33 pm, Xian Mi Mao <xian.mi....@gmail.com> wrote:
> [...]

1. Przejdź do punktu trasy.
2. Nacinij klawisz przewijania i wybierz Przenieś.
3. Przejdź do miejsca, do którego chcesz przenieść punkt

Jeśli chodzi o "Grupy" to jest tylko TO na str. 39:

"Tworzenie grup kontaktów
Wybierz Menu > Kontakty.
1. Aby utworzyć grupę kontaktów, przewiń do każdego
kontaktu, który chcesz dodać do grupy, i wybierz Opcje >
Zaznacz/Usuń zazn. > Zaznacz.
2. Wybierz Opcje > Grupa > Dodaj do grupy > Utwórz
nową grupę, a następnie wprowadź nazwę grupy.
Aby z grupą kontaktów nawiązywać połączenia
konferencyjne, wprowadź następujące ustawienia:
* Numer połącz. konf. -- Wprowadź numer usługi
połączeń konferencyjnych.
* Ident. poł. konf -- Wprowadź identyfikator połączenia
konferencyjnego.
* Nr PIN poł. konf. -- Wprowadź kod PIN połączenia
konferencyjnego.
Aby nawiązać połączenie konferencyjne z grupą, korzystając
z usługi konferencji, wybierz grupę, przewiń w prawo i
wybierz Usługa poł. konf.."

oraz TO na str. 40:
"Przypisywanie dźwięków
dzwonka do kontaktów
Wybierz Menu > Kontakty.
Aby dodać dźwięk dzwonka do kontaktu, wybierz kontakt,
Opcje > Dźwięk dzwonka, a następnie dźwięk dzwonka.
Dźwięk dzwonka słychać, gdy nadchodzi połączenie.
Aby dodać do grupy kontaktów dźwięk dzwonka, wybierz
grupę kontaktów, Opcje > Grupa > Dźwięk dzwonka i
dźwięk dzwonka.
Aby usunąć dźwięk dzwonka, na liście dźwięków dzwonka
wybierz Dźwięk domyślny."

I TO WSZYSTKO! (do czego można wykorzystać "Grupy")
czyli bez sensu

Data: 2010-05-23 14:57:06
Autor: Czeresniak
sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(
I TO WSZYSTKO! (do czego można wykorzystać "Grupy")
czyli bez sensu

Ja mam E51 i jak otworzę kontakty a następnie nacisnę joystick w prawo to przechodzę do grup, a tam po wybraniu konkretnej grupy wyświetlają się tylko kontakty przypisane do tej grupy.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2010-05-24 12:33:03
Autor: Xian Mi Mao
On May 23, 2:57 pm, Czeresniak <darek1...@op.pl> wrote:
> [...]

to przechodzę do grup, a tam po wybraniu konkretnej grupy wyświetlają
się tylko kontakty przypisane do tej grupy.

Takie rzeczy to może w Erze - bo w mojej e52 nic podobnego nie chce
się dziać...

Data: 2010-05-24 21:59:02
Autor: Piotr M
W dniu 24 maja 2010 21:33, Xian Mi Mao pisze:
[...]

Chcesz powiedzieć ,że w E52 nie ma grup?

Data: 2010-05-25 10:21:12
Autor: Tomek
sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał

Takie rzeczy to może w Erze - bo w mojej e52 nic podobnego nie chce
się dziać...

Zacznij od strony 39 intrukcji i tworzenia grup kontaktów. Później j/w, kontakty, "joy" w prawo i masz nazwę grupy z wybranymi kontaktami.

Data: 2010-06-09 10:55:33
Autor: Xian Mi Mao
On May 25, 10:21 am, "Tomek" <toma...@wytnijtowp.pl> wrote:
Zacznij od strony 39 intrukcji i tworzenia grup kontaktów. Później j/w,
kontakty, "joy" w prawo i masz nazwę grupy z wybranymi kontaktami.

naprawdę nic takiego nie mam!

Data: 2010-06-09 21:08:05
Autor: Piotr M
W dniu 9 czerwca 2010 19:55, Xian Mi Mao pisze:
[...]

Czego nie masz? Instrukcji? Tu masz:
http://miniurl.pl/instrukcja_e52_pdf
I tak jak Tomek napisał, strona 39.

Data: 2010-06-09 12:53:14
Autor: Xian Mi Mao
On Jun 9, 9:08 pm, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:

> naprawdę nic takiego nie mam!

Czego nie masz? Instrukcji? Tu masz:http://miniurl.pl/instrukcja_e52_pdf
I tak jak Tomek napisa , strona 39.

Ale tam na tej str. 39 jest owszem napisane jak tworzyć grupy
ale nic nie ma na temat jak potem wyświetlić kontakty z danej grupy!

Ja utworzyłem 3 grupy, dodałem po parę kontaktów do każdej,
tylko, że potem jak biorę joy w prawo to nie widzę żadnej grupy - jak
pisał Tomek...

Data: 2010-06-09 22:00:05
Autor: Piotr M
W dniu 9 czerwca 2010 21:53, Xian Mi Mao pisze:
Ja utworzyłem 3 grupy, dodałem po parę kontaktów do każdej,
tylko, że potem jak biorę joy w prawo to nie widzę żadnej grupy - jak
pisał Tomek...

A wszedłeś pierw w Kontakty? (może nie jesteś w książce kontaktowej) I prawo/lewo jak naciskasz to nic? U góry ekranu nie masz takich dwóch ikonek "abc" i trzech ludzików? To ja nie wiem..

Data: 2010-06-10 04:54:49
Autor: Xian Mi Mao
On Jun 9, 10:00 pm, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:
> [...]

prawo/lewo jak naciskasz to nic? U góry ekranu nie masz takich dwóch
ikonek "abc" i trzech ludzików? To ja nie wiem..

Tylko tyle, że mam grupy na samym spodzie listy kontaktów, są to
ikonki z trzema ludzikami, jak wezmę joy w prawo to są trzy opcje:
"Call to many", "Send message" i "Send audio msg."
Jak wejdę w "Call to many" to wyskakuje komunikat "Number of
conference participants may be limited by the network" a potem
rzeczywiście jest lista tych kontaktów należących do danej grupy. Ale
to strasznie upierdliwe (jak na w TVSilesia mawiają) i przypuszczam,
że nie o to chodziło?

Data: 2010-06-10 14:48:12
Autor: Piotr M
W dniu 10 czerwca 2010 13:54, Xian Mi Mao pisze:
[...]

Nie mam pojęcia co to jest.
A ta Twoja E52 to oryginał czy jakaś chiński zamiennik NOKLA itp?

Data: 2010-06-10 15:02:40
Autor: Grzegorz Krukowski
sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(
On Thu, 10 Jun 2010 04:54:49 -0700 (PDT), Xian Mi Mao
<xian.mi.mao@gmail.com> wrote:

To w N73 jest tak jak wszyscy tu piszą i sam mogę to potwierdzić. Może
w E52 zrobili jak w SE, że jak klikniesz na nazwę grupy to przechodzi
do jej edycji i wyświetlenia albo możesz tylko wysłać SMSa do grupy?
W N73 jak się weszło w grupę, to można było się po niej poruszać jak
po normalnej książce i np. zadzwonić do wybranego kontaktu z grupy.

Zobacz jeszcze czy może w Nokii możesz zakładać foldery, choć obawiam
się że to jest pomysł SE.
--
Grzegorz Krukowski

sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(