Data: 2009-11-25 23:38:30 | |
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl | |
spadajace napiecie ladowania | |
On 26 Lis, 00:10, Bablor <bab...@o2.pl> wrote:
PYTANIE: co się zepsulo? ;] czy to mozliwe zeby regulator dawal coraz Witam ! Można zacząć od amperomierza. Wystarczy taki z multimetru o zakresie 10A. Włączasz go szeregowo pomiędzy aku i resztę instalacji. Na czas startu trzeba dobrze zewrzeć punkty włączenia miernika - tak aby prąd dla rozrusznika poszedł przez zworę a nie miernik. A potem rzeczywiście zobaczyć jak wygląda bilans prądu. Oprócz regulatora napięcia mogły się zużyć szczotki alternatora (zerknij w serwisówkę jak to zweryfikować). Pozdrawiam, Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS |
|
Data: 2009-11-26 08:49:32 | |
Autor: Bablor | |
spadajace napiecie ladowania | |
Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:
Na czasna to nie wpadłem :/ dzięki! teraz to już będę mógł coś konkretnego sprawdzić Oprócz regulatora napięcia mogły się zużyć szczotki alternatoratak jak pisałem: w serwisówce kazali badać napięcie na uzwojeniach bez obciążenia przy 5krpm i wygląda ok Bablor |
|
Data: 2009-11-26 23:18:12 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
spadajace napiecie ladowania | |
Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:
Oprócz regulatora napięcia mogły się zużyć szczotki alternatora Aprilia Pegaso ma alternator ze szczotkami? OIDP w motocyklach to raczej rzadkość... |