Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   spadajace napiecie ladowania

spadajace napiecie ladowania

Data: 2009-11-25 23:38:30
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
spadajace napiecie ladowania
On 26 Lis, 00:10, Bablor <bab...@o2.pl> wrote:

PYTANIE: co się zepsulo? ;] czy to mozliwe zeby regulator dawal coraz

Witam !

Można zacząć od amperomierza. Wystarczy taki z multimetru o zakresie
10A. Włączasz go szeregowo pomiędzy aku i resztę instalacji. Na czas
startu trzeba dobrze zewrzeć punkty włączenia miernika - tak aby prąd
dla rozrusznika poszedł przez zworę a nie miernik. A potem
rzeczywiście zobaczyć jak wygląda bilans prądu.
Oprócz regulatora napięcia mogły się zużyć szczotki alternatora
(zerknij w serwisówkę jak to zweryfikować).

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS

Data: 2009-11-26 08:49:32
Autor: Bablor
spadajace napiecie ladowania
Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:
Na czas
startu trzeba dobrze zewrzeć punkty włączenia miernika - tak aby prąd
dla rozrusznika poszedł przez zworę a nie miernik.
na to nie wpadłem :/ dzięki!
teraz to już będę mógł coś konkretnego sprawdzić

Oprócz regulatora napięcia mogły się zużyć szczotki alternatora
(zerknij w serwisówkę jak to zweryfikować).
tak jak pisałem: w serwisówce kazali badać napięcie na uzwojeniach bez obciążenia przy 5krpm i wygląda ok

Bablor

Data: 2009-11-26 23:18:12
Autor: Andrzej Lawa
spadajace napiecie ladowania
Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:

Oprócz regulatora napięcia mogły się zużyć szczotki alternatora
(zerknij w serwisówkę jak to zweryfikować).

Aprilia Pegaso ma alternator ze szczotkami? OIDP w motocyklach to raczej
rzadkość...

spadajace napiecie ladowania

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona