spadający tynk

Data: 2012-10-31 18:28:45
Autor: Cavallino
spadający tynk

Użytkownik "Jarek S." <pracawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50913442$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...
Sytuacja następująca:

Samochód zaparkowany przed warsztatem samochodowym w bardzo starym budynku, /właściciel to mój znajomy wynajmujący lokal w tym budynku od syndyka upadłej spółdzielni/. Z elewacji tego budynku odpadł sporej wielkości tynk uszkodził mój pojazd /na szczęście nieznacznie/ Udałem się do biura tejże spółdzielni ale delikatnie mówiąc olali mnie. Zgłosiłem sprawę policji która po przyjeździe stwierdziła że nic nie pomoże bo nie zaszło przestępstwo. Podejrzewam że budynki nie posiadają ubezpieczenia OC. Jaskie kroki powinienem poczynić dalej? Zwrócić się na piśmie do zarządu z prośbą o wskazanie ubezpieczyciela i numeru polisy?

Jak nie mają OC, to raczej musisz dochodzić od właściciela.
Bez sądu się pewnie nie obędzie.

spadający tynk