Data: 2013-10-30 21:08:40 | |
Autor: Tomasz Wójtowicz | |
spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie] | |
W dniu 2013-10-30 12:29, mappl pisze:
Może komuś przyda się ta informacja. Jakim ty samochodem jeździsz, że 40 nabijasz? Z tego co mi tłumaczył oponiarz, do auta < 3,5t największy legalny ciężarek to 20. Owszem jak przyjedzie klient z kanciastymi felgami to mu nabiją nawet i 50, ale legalnie to należałoby felgę wymienić albo wyprostować. |
|
Data: 2013-10-30 23:07:47 | |
Autor: mappl | |
spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie] | |
Jakim ty samochodem jeździsz, że 40 nabijasz? Z tego co mi tłumaczył oponiarz, do auta < 3,5t największy legalny ciężarek to 20. Owszem jak przyjedzie klient z kanciastymi felgami to mu nabiją nawet i 50, ale legalnie to należałoby felgę wymienić albo wyprostować. B segment z kołami 13" Na zużytych letnich oponach (2 i 2,5 mm bieżnika) wystarczyło 10 i 15. Po zmianie na fabrycznie nowe zimówki konieczne okazało się nabicie 40. |
|
Data: 2013-10-31 00:21:31 | |
Autor: WS | |
spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie] | |
W dniu środa, 30 października 2013 23:07:47 UTC+1 użytkownik mappl napisał:
Na zużytych letnich oponach (2 i 2,5 mm bieżnika) wystarczyło 10 i 15. Po zmianie na fabrycznie nowe zimówki konieczne okazało się nabicie 40. To moze wystrczylo obrocic opone wzgledem felgi i mniejszy by podszedl? Tylko gumiarzowi sie nie chcialo ;) W dniu środa, 30 października 2013 18:39:10 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał: Podobny przypadek do opisywanego, diagnoza fachowca to za mało Ja kiedys przyjechalem z ~10letnimi podrdzewialymi felgami i nowymi zimowkami, gosc troche powybrzydzal, mowil, ze zardzewialy rant nie jest juz rowny i moze nie trzymac powietrza, wiec da wiecej smaru... i nie bylo zadnych problemow ;) WS |
|
Data: 2013-10-31 17:28:48 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie] | |
W dniu 2013-10-31 08:21, WS pisze:
Ja kiedys przyjechalem z ~10letnimi podrdzewialymi felgami i nowymi zimowkami, gosc troche powybrzydzal, mowil, ze zardzewialy rant nie jest juz rowny i moze nie trzymac powietrza, wiec da wiecej smaru... No co ty, MarcinMJ ci zaraz wytłumaczy że zmyślasz, albo gumiarz idiota. I pamiętaj, to nie smar, to mydło. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2013-10-31 18:14:48 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie] | |
Hello Jakub,
Thursday, October 31, 2013, 5:28:48 PM, you wrote: Ja kiedys przyjechalem z ~10letnimi podrdzewialymi felgami i nowymi zimowkami, gosc troche powybrzydzal, mowil, ze zardzewialy rant nie jest juz rowny i moze nie trzymac powietrza, wiec da wiecej smaru...No co ty, MarcinMJ ci zaraz wytłumaczy że zmyślasz, albo gumiarz W kwestii formalnej: smary zawierają mydła (zazwyczaj wapniowe i litowe) a mydła zazwyczaj same w sobie są również dobrymi smarami. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-10-31 00:44:32 | |
Autor: Tomasz Wójtowicz | |
spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie] | |
W dniu 2013-10-30 23:07, mappl pisze:
Jakim ty samochodem jeździsz, że 40 nabijasz? Z tego co mi tłumaczył To ja radzę wziąć się za prostowanie felg. Oponom też to wyjdzie na zdrowie. |