spadek po ciotce

Data: 2009-06-03 16:12:50
Autor: Michal
spadek po ciotce
Witam
Bardzo proszo pomoc. Otrzymałam spadek po ciotce (siostra matki), niezamężnej i
bezdzietnej, w postaci udziału w nieruchomości- kamienica i w postaci gotówki. Urząd
Skarbowy po 6 miesiącach oczekiwania wydał decyzję. Mam zapłacić ponad 50 tysięcy
złotych należngo podatku. Nie zgadzam się z kwotą. Jakie mam wyjście? Co mogę zrobić
w tej sytuacji? Czy jest jakieś wyjście, aby tę kwotę zmniejszyć?

Data: 2009-06-03 19:44:17
Autor: Robert Tomasik
spadek po ciotce
Użytkownik "Michal" <michalgorski7@go2.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000344.4a2684e2newsgate.onet.pl...
[...]

A na końcu decyzji nie ma wskazanych środków odwoławczych?

spadek po ciotce