spadek podatek

Data: 2009-06-03 19:44:38
Autor: u
spadek podatek

Użytkownik "Michal" <michalgorski7@go2.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000345.4a268505newsgate.onet.pl...
Skarbowy po 6 miesiącach oczekiwania wydał decyzję. Mam zapłacić ponad 50 tysięcy
złotych należngo podatku. Nie zgadzam się z kwotą. Jakie mam wyjście? Co mogę zrobić

Stanowi to ponad 12% wartości dziedziczonego majątku , czyli czy dostałeś więcej niż 0,4mln PLN? Jeśli tak, to możesz zapłacić i glosować na tych co zniosą podatek od spadków.

Data: 2009-06-03 22:59:09
Autor: Gotfryd Smolik news
spadek podatek
On Wed, 3 Jun 2009, u wrote:

Jeśli tak, to możesz zapłacić i glosować na tych co zniosą podatek od spadków.

  Podatek od spadków faktycznie jest *już* zniesiony.
  Niestety nie działa to wstecz (a informacji kiedy miała miejsce
śmierć w poście nie ma).
  I - gwoli ścisłości - to chyba pod rządami PiS zostało zniesione.
  W kwestii ograniczania podatków PO pozostała zdaje się w sferze
deklaracji.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-04 00:01:25
Autor: ąćęłńóśźż
spadek podatek
Tak.
Właśnie zadeklarowali, że podnoszą VAT do 23%.
JaC

-- -- -

W kwestii ograniczania podatków PO pozostała zdaje się w sferze deklaracji.

Data: 2009-06-04 08:59:59
Autor: Gotfryd Smolik news
spadek podatek
On Wed, 3 Jun 2009, Gotfryd Smolik news wrote:

Podatek od spadków faktycznie jest *już* zniesiony.

....dla porządku - pod warunkami. Ale de facto tak jest.

pzdr, Gotfryd

spadek podatek