spadek wagi, przyrost masy miesniowej

Data: 2009-12-20 21:19:55
Autor: Lukas
spadek wagi, przyrost masy miesniowej
Witam

Chce schudnac i chce przybrac na masie miesniowej. Podejrzewam, ze jak zaczne biegac na biezni , rowerek i plywac to bede dosc szybko chudl, a z kolei ćwicząc szybko masy miesniowej nie przybiore...

Moje pytanie brzmi czy jezeli teraz kiedy waze 90 kg przy wzroscie 180 schudne powiedzmy 10 kg to ile zajmie mi mniej wiecej( wiem , ze zalezy to od wielu czynnikow) ciwczenie, aby przyrost masy pokryl sie ze spadkiem wagi? Zaznaczam, ze chodzi mi o optyczne wrazenie ( obwod klatki itp.) , a nie o przyrost 10 kg miesni !!Czyli tyle ile zejdzie mi tkanki tluszczowej tyle mniej wiecej chcialbym miesni,zeby przyroslo

Nosze bardzo duzo marynarek, garniturów i zastanwiam sie czy jak schudne to nie bedzie na mnie to wisiec wszystko, bo przeciez nie przypakuje w ciagu miesiaca tak, zeby marynarka dobrze na mnie lezala jak teraz:-)

Data: 2009-12-21 12:20:17
Autor: henio
spadek wagi, przyrost masy miesniowej
Czesc, spróbuj z bilakiem.
Jedz duzo/czesto posilków wysokobialkowych 5 do 6 razy dziennie.
Np. Tunczyk, kurczak, indyk.
Zmniejsz dostawe weglowodanów.
Po treningu MUSISZ bez wzgledu na diete zjesc 2-3 Banany.
Tym uzupelnisz braki weglowodanowe które wykorzystales podczas treningu.
I tak masz +/- zero weglowodanów.
Mozesz trenowac calkiem normalnie.
Przebudujesz swój organizm w ciagu ok. 6ciu miesiecy.
Zobatrzysz. ze pozbyles sie tluszczu, a przytym nie spadles na wadze.
Przy tym nie musisz brac zadnych dodatkowych srodków-suplementów.
Zycze wytrwalosci w treningach i zywieniu. Sila tez tak nie spadla.
henio

Ps. mój dzien wyglada np.tak:

6.40    pól litra zielonej herbatki
7.40   150 gr. tunczyka + kromka czarnego hleba + 1/2 l. capucino, albo 150 gr wolowiny, albo 150 gr kurczaka lub indyka
10.00 150 gr. tunczyka + kromka czarnego hleba + 1/2 l. capucino, albo 150 gr wolowiny, albo 150 gr kurczaka lub indyka
12.30 150 gr. tunczyka + kromka czarnego hleba + 1/2 l. capucino, albo 150 gr wolowiny, albo 150 gr kurczaka lub indyka
15.00  obiad (np. 2 x kotlet z kury/wolowiny/indyka + surówki)
18.00 po treningu 2 banany

spadek wagi, przyrost masy miesniowej