spadkobiercy

Data: 2012-01-22 18:57:24
Autor: Majka
spadkobiercy
W dniu 2012-01-22 11:43, Majka pisze:
Sprawa dotyczy dawnych i dzisiejszych czasów. Mąż otrzymał mieszkanie
zakładowe i wraz z rodzina zamieszkiwał kilkanaście lat. Następnie
zmarł, a żona za kilka lat wyszła za mąż. Po kilku latach zmienił sie
ustrój i można było wykupić mieszkanie, więc z tego skorzystali i
wykupili to mieszkanie. Zmarł tez drugi mąż i teraz dzieci z
poprzedniego jego małżeństwa chcą od tej kobiety spłaty. Czy im się należy?
Pozdrawiam
Majka
     Pięknie dziękuje za podpowiedzi. Tak tez myslałam, ze dzieci dziedzicza ale to mniejszą część, bo żona ma swoją połówkę i część odziedziczyła po mężu /drugim/.
pozdrawiam
Majka

Data: 2012-01-22 19:07:12
Autor: sqlwiel
spadkobiercy
W dniu 2012-01-22 18:57, Majka pisze:

[...]

Skup się, bo dostałaś sprzeczne informacje. Od Roberta (chapeaux bas!) i ode mnie (niemiarodajną). Sprawdź !

--
Tnx.         sqlwiel

spadkobiercy