spalanie benzyny w instalacji LPG

Data: 2018-04-12 09:11:12
Autor: miumiu
spalanie benzyny w instalacji LPG

Użytkownik "Bolko" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:4965ff8e-aa8e-40be-9039-76ca09a387d1googlegroups.com...
Mam mazdę 6 z LPG.
Mazda z 2002 roku, instalacja sprawdzana i regulowana miesiąc temu.
Zatankowałem wczoraj do pełna bak z LPG.
Dzisiaj rano pojechałem w okolice Wrocławia w 3h spalilem 35 litrów LPG
Spotkanie było burzliwe.
Wiec wróciłem w 2 godziny z kawałkiem i auto spalilo 24 litry LPG.

Natomiast mam wrażenie że strzałka od paliwa trochę opadła.

WTF?

Ja mam BRC24  i jak mi zdecho chlodzenie i parownik zamarzl to nie wyrabial z odparowywaniem gazu. Jednak nie było zadnego dotrysku benzyny, przy mocniejszym wcisnieciu gazu silnik po prostu szarpal i nie mial mocy.

Pzdr

spalanie benzyny w instalacji LPG