spalanie mercedes w 210 3.0l

Data: 2010-11-21 19:22:28
Autor: adi
spalanie mercedes w 210 3.0l
witam kupiłem  mercedesa 3.0l z automatyczna skrzynia,rocznik 95 auto rewelacja ale spalanie mnie przeraża jest na poziomie 15 l przy spokojnej jeździe, co moze byc przyczyną? znacie kogoś we Wrocławiu kto mógłby pomóc?

Data: 2010-11-21 14:29:17
Autor: Przemek
spalanie mercedes w 210 3.0l
On 21 Lis, 19:22, "adi" <adb...@gmail.com> wrote:
[...]

Omega 2.TD z manualną skrzynią ma średnie spalanie ~8l/100km przez
ostanie 10tys km. Zimą po mieście spokojnie łyka 10-12l ON. Więc 3l z
automatem i 15l to raczej norma, w końcu auto trochę waży...

pozdr
Przemek

Data: 2010-11-21 14:39:05
Autor: Przemek
spalanie mercedes w 210 3.0l
On 21 Lis, 23:29, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:
> [...]

ostanie 10tys km. Zimą po mieście spokojnie łyka 10-12l ON. Więc 3l z
automatem i 15l to raczej norma, w końcu auto trochę waży...

Oczywiście 2.5TD ;)

Data: 2010-11-22 08:36:30
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-21 23:29, Przemek pisze:
[...]

Jaka norma, 2.5 TDS Z ASB pali w miescie 10l, jak przycisniesz go troche to spali 12l, ale 15l to nigdy nie udalo mi sie osiagnac.
E38 z 3.0d i ASB pali w miescie ponizej 10l (9-9,5l).

--
Karolek

Data: 2010-11-22 09:59:48
Autor: Tadeusz
spalanie mercedes w 210 3.0l

Użytkownik "Karolek" <> napisał w wiadomości ...

E38 z 3.0d i ASB pali w miescie ponizej 10l (9-9,5l).

jakie miasto takie spalanie...
mój kolega ma też E38 3.0d z ASB i w DC nie schodzi poniżej 12l/100 km a często ma więcej

Tadeusz

Data: 2010-11-22 12:52:56
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-22 09:59, Tadeusz pisze:

Użytkownik "Karolek" <> napisał w wiadomości ...

E38 z 3.0d i ASB pali w miescie ponizej 10l (9-9,5l).

jakie miasto takie spalanie...

Trojmiasto.

mój kolega ma też E38 3.0d z ASB i w DC nie schodzi poniżej 12l/100 km a
często ma więcej

Niech naprawi silnik, albo nauczy sie jezdzic.

--
Karolek

Data: 2010-11-22 21:29:59
Autor: Przemek V
spalanie mercedes w 210 3.0l

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:icdlme$1jve$1news.mm.pl...
[...]

Mnie E60 530d palił w mieście w okolicach 12-13 i to ze sporym kawałkiem pokonywanym "jadącą" dwupasmówką.

Uwaga o uczeniu się jeździć jest bez sensu. Każdy jeździ jak mu pasuje. Pewnie 10-11 było do zrobienia ale trzeba mieć chęć, stalowe nerwy i samodyscyplinę.

Data: 2010-11-22 21:58:21
Autor: Seba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia Mon, 22 Nov 2010 21:29:59 +0100, Przemek V napisał(a):

[...]

.... i poczucie totalnej bezsilności na opowiadania typu "u cioci na
imieninach" ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S. - posiadacz auta spalającego minimum tego co przewidział/do

Data: 2010-11-23 08:15:33
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-22 21:29, Przemek V pisze:

Niech naprawi silnik, albo nauczy sie jezdzic.

Mnie E60 530d pali� w mie�cie w okolicach 12-13 i to ze sporym kawa�kiem
pokonywanym "jad�c�" dwupasm�wk�.

E60 to zupelnie inny samochod niz E38, silnik tez jest juz inny, chociaz podobny, wiec nie smiem tego porownywac szczegolnie ze E60 nie posiadam, w przeciwienstwie do E34 i E38.

Uwaga o uczeniu si� je�dzi� jest bez sensu. Ka�dy je�dzi jak mu pasuje.
Pewnie 10-11 by�o do zrobienia ale trzeba mie� ch��, stalowe nerwy i
samodyscyplinďż˝.

9,5l W E38 z 3.0d jest do zrobienia bez problemu, jezdzac normalnie bez kapelusza, ale tez nie z piskiem opon od swiatel do swiatel.

--
Karolek

Data: 2010-11-23 08:50:53
Autor: Filip KK
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-23 08:15, Karolek pisze:

E60 to zupelnie inny samochod niz E38, silnik tez jest juz inny,

Czym się różni 3.0d w e60 od 3.0d w e38?

Data: 2010-11-23 09:01:55
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-23 08:50, Filip KK pisze:
W dniu 2010-11-23 08:15, Karolek pisze:

E60 to zupelnie inny samochod niz E38, silnik tez jest juz inny,

Czym się różni 3.0d w e60 od 3.0d w e38?

Moca, momentem, pojemnoscia skokowa, skokiem tloka, stopniem sprezania, ukladem commonrail nowszej generacji... i pewnie wiele, wiele innych roznic.
No i najwyrazniej spalaniem :P (normy ekologiczne?).

--
Karolek

Data: 2010-11-23 08:49:11
Autor: Filip KK
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-22 21:29, Przemek V pisze:
Każdy jeździ jak mu pasuje.
Pewnie 10-11 było do zrobienia ale trzeba mieć chęć, stalowe nerwy i
samodyscyplinę.

O tak.. BMW to pełna kontrola.. siebie!

Data: 2010-11-23 08:47:57
Autor: Filip KK
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-22 09:59, Tadeusz pisze:

mój kolega ma też E38 3.0d z ASB i w DC nie schodzi poniżej 12l/100 km a
często ma więcej

Bo nie umie jeździć. W e38 z 3.0d i z ASB spokojnie zejdziesz do 10 w mieście. Trzeba się nauczyć jeździć z dużym silnikiem, noga jest ciężka a pedał gazu lubi się sam jakoś wciskać. Wystarczy na różnych odcinkach w mieście sprawnie przyspieszać i utrzymywać stałą prędkość, niż nawet minimalnie cały czas przyspieszać na jednym odcinku, bo wtedy chwilowe spalanie wzrasta nawet dwukrotnie.

Data: 2010-11-23 09:02:52
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-23 08:47, Filip KK pisze:
[...]

Jak ktos gaz i hamulec traktuje 0 1, to nie dziwne, ze mu pali duzo.

--
Karolek

Data: 2010-11-22 22:17:56
Autor: Seba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia Mon, 22 Nov 2010 08:36:30 +0100, Karolek napisał(a):

E38 z 3.0d i ASB pali w miescie ponizej 10l (9-9,5l).

Jakie spalanie przewiduje producent dla tej wersji silnikowej w tej
budzie (z książki - nie średnia, a dla cyklu miejskiego)? Z ciekawości
pytam.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-23 08:12:20
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-22 22:17, Seba pisze:
[...]

Nie mam ksiazki przy sobie, ale tam i tak nie ma wersji 3.0d opisanej, ale z innego zrodla to w cyklu mieszanym 8,8l, a po testach na drodze 9,5l.
Czyli zgodnie z tym co ja otrzymuje w swoim egzemplarzu.

--
Karolek

Data: 2010-11-23 08:50:57
Autor: Seba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia Tue, 23 Nov 2010 08:12:20 +0100, Karolek napisał(a):

[...]

Cykl mieszany to jednak nie jest cykl miejski. Dlatego moje pytanie jest
aktualne.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-23 08:51:55
Autor: Filip KK
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-23 08:50, Seba pisze:

Cykl mieszany to jednak nie jest cykl miejski. Dlatego moje pytanie jest
aktualne.

Jeżeli Cię interesuje... Mogę Ci podać ile podaje producent w mojej e39.

Data: 2010-11-23 09:12:11
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
[...]

Musisz sobie poszukac na necie, bo w ksiazce samochodu nie ma tego silnika.
Ale z cala pewnoscia nie przekracza 12l, tylko ze te suche dane to zazwyczaj o kand dupy mozna.
Dalem Ci wynik wiarygodnych danych testowych (nie danych producenta), w ktorych jak byk wychodzi 9,5l.
Ba dla E38 z 4.0d wychodzi testowe zuzycie na poziomie 10,3l.
Dla E39 z 3.0d w miescie masz 11,7l, a testowe wychodzi podbnie do E38 bo 9,6l.

--
Karolek

Data: 2010-11-23 09:51:59
Autor: Seba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia Tue, 23 Nov 2010 09:12:11 +0100, Karolek napisał(a):

[...]

Producent przyznaje się do większego spalania, aniżeli jest w
rzeczywistości. Dobre :)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-23 10:29:25
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-23 09:51, Seba pisze:
[...]

Ale Ty jestes glupi czy tylko udajesz?
Boze, jezeli tak wyglada nasze spoleczenstwo to musimy wyginac... :/ Duren goni durnia.

--
Karolek

Data: 2010-11-23 11:13:14
Autor: Seba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia Tue, 23 Nov 2010 10:29:25 +0100, Karolek napisał(a):

<ciach>

Jak już skończyły ci się wymyślone pseudoargumenty to pozostała ci już
tylko ucieczka w kierunku inwektyw? Wyszedłeś na kłamcę, ale to już nie moja wina - bajdurzenie zawsze się
tak kończy.

Dla mnie EOT - szkoda na ciebie prądu.

--
Sebastian S.

Data: 2010-11-23 12:51:37
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-23 11:13, Seba pisze:
Dnia Tue, 23 Nov 2010 10:29:25 +0100, Karolek napisał(a):

<ciach>

Jak już skończyły ci się wymyślone pseudoargumenty to pozostała ci już
tylko ucieczka w kierunku inwektyw?

LOL.
A co to jest spalanie w miescie? Jak oni to licza? Bo mozesz stac non stop w korku, a mozesz w zasadzie plynnie sie poruszac.
Mozesz tez troche stac i troche jechac... wiec jaka wersje wybrac?
Ja wybralem jazde po trojmiescie i wskazania komputera.
Rozumiesz to w ogole czy niespecjalnie?

Wyszedłeś na kłamcę, ale to już nie moja wina - bajdurzenie zawsze się
tak kończy.

Na klamce?
Przepraszam bardzo, ze moj samochod za malo pali w miescie :P

Dla mnie EOT - szkoda na ciebie prądu.

Ty matolku masz wiedze z opowiesci kolegi, ktory ma kolege i nazywasz mnie klamca :P
Glupi pajacu, jak bede chcial to zrobie nawet spalanie 30l/100km i co z tego?
Srednie spalanie w miescie mam na poziomie 9-9,5l, mozesz tupac nozkami ale taka jest prawda.
Mi nie wierzysz, ok pewnie w AB 43/98 tez klamia.
To pewnie spisek, zeby Seba vel matol, ktory w dupie byl i gowno widzial nie mogl sie dowartosciowac.

--
Karolek

Data: 2010-11-23 13:27:52
Autor: Seba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia Tue, 23 Nov 2010 12:51:37 +0100, Karolek napisał(a):

Miałem cię olać, ale jednak odpowiem.

[...]

To, że jesteś po prostu mało inteligentny to już udowodniłeś na grupie
wcześniej. Ale to że jesteś po prostu niedouczonym, totalnym ignorantem
udowadniasz nam teraz. Podawać jako miarodaje wyniki spalanie, które
wskazuje komputer pokładowy w aucie - to jest naprawdę piękne :))

Tak BTW - pomyśl dwa razy nad dalszymi inwektywami miotanymi w moim
kierunku, ponieważ nie jesteś tak anonimowy jak ci się wydaje.

--
Sebastian S.

Data: 2010-11-23 15:30:09
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-23 13:27, Seba pisze:
[...]

W ktorym miejscu dokladnie?

  Ale to że jesteś po prostu niedouczonym, totalnym ignorantem
udowadniasz nam teraz.

Ach tak, nie wiem do jakiej szkoly chodziles, ale w moich nie uczyli jakie warunki nalezy przyjmowac do obliczenia miejskiego spalania.
Ale to moze dlatego, ze nie uczeszczalem do jakiejs samochodowej zawodowki.
Niestety ciezko wymagac od cwiercinteligenta i ignoranta zrozumienia pojecia spalania w miescie, podawanego w danych technicznych i takiego, ktory wynika z indywidualnego uzytkowania w konkretnych warunkach.

Podawać jako miarodaje wyniki spalanie, które
wskazuje komputer pokładowy w aucie - to jest naprawdę piękne :))

Wyobraz sobie, ze ten komputer wylicza to wrecz idealnie i nie musze sie za kazdym razem bawic w notowanie stanu licznika i ilosci zatankowanego paliwa jak u ciebie w taczce.
Co, nie miesci ci sie to w glowce?
Trzeba bylo kupic samochod, a nie taczke.
Zreszta wyniki testow tez sa dla ciebie niewiarygodne, czy moze raczej niewygodne bo nawet sie nie zajaknales o nich :P

Tak BTW - pomyśl dwa razy nad dalszymi inwektywami miotanymi w moim
kierunku, ponieważ nie jesteś tak anonimowy jak ci się wydaje.

Nie?
To dawaj tu zaraz moje dane.
Wyrazam na to zgode, wiec mozesz sie popisac kmiotku :>

--
Karolek

Data: 2010-11-23 18:51:59
Autor: Seba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia Tue, 23 Nov 2010 15:30:09 +0100, Karolek napisał(a):

Wyrazam na to zgode, wiec mozesz sie popisac

Nie bierz wszystkich swoją miarą, ograniczony usenetowy 'fajterze'
klawiaturowy. Poziomem zachowania i klasę już pokazałeś - a teraz spadaj
gdzie twoje miejsce.

EOT. --
Sebastian S.

Data: 2010-11-23 20:12:06
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-23 18:51, Seba pisze:
Dnia Tue, 23 Nov 2010 15:30:09 +0100, Karolek napisał(a):

Wyrazam na to zgode, wiec mozesz sie popisac

Nie bierz wszystkich swoją miarą, ograniczony usenetowy 'fajterze'
klawiaturowy.

To ty mi grozisz "fajterze" bez grama wiedzy :P
Ja ci dalem szanse udowodnic wszystkim zainteresowanym iles jest wart i twoje slowa.
Nazwac kogos klamca przyszlo ci z latwoscia... no nic tak juz maja bohaterzy zza monitora.

Poziomem zachowania i klasę już pokazałeś - a teraz spadaj
gdzie twoje miejsce.

EOT.

Sebus, tylko sie nie poplacz.

--
Karolek

Data: 2010-11-23 23:40:46
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-23 15:30, Karolek pisze:
[...]

Tak się zastanawiam - czy Ty jesteś "drugim ja" FilpkaKK aka Masa vel Taranujące go FWD? Czy tylko jego bratem, kumplem, kochankiem (niepotrzebne skreślić)?
Styl ten sam, przekonanie o własnej nieomylności również to samo. Miejsce zamieszkania - zbieg okolicznosci?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-24 08:19:37
Autor: Karolek
spalanie mercedes w 210 3.0l
[...]

Raz w zyciu go chyba widzialem, ale ogolnie to nie znam go.

Styl ten sam, przekonanie o własnej nieomylności również to samo.

O jakiej nie omylnosci piszesz?
To ze twierdze, ze komputer calkiem dobrze wylicza spalanie?
Przeciez to bardzo latwo stwierdzic jak sie ma dany samochod i nim sie jezdzi, a nie przytacza opowiastki kolegi, ktory ma kolege...

Miejsce zamieszkania - zbieg okolicznosci?

On jest chyba z Gdanska, ja z Gdyni.
On ma z tego co wiem e39 i to od niedawna, ja mam juz ladnych pare lat e34 i e38.
I nie naleze do tych co upieraja sie przy opowiastkach znajomoych tylko bazuje na wlasnych doswiadczeniach.
BTW Alfa tez mi po tym jak silnik doprowadzilem do pozadaku pali mniej w miescie niz deklaruje producent (10,7l z danych w cyklu miejskim, mi wychodzi 8,7-9l a w cyklu kombinowanym podaja 7,9l), a wczesniej brala 14l, jak silnik kulawo chodzil.

--
Karolek

Data: 2010-11-26 08:53:26
Autor: Seba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia Tue, 23 Nov 2010 23:40:46 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

[...]

Marcin, za Przemkiem P.B. - Message-ID:
<de2thj$kor$1@theone.laczpol.net.pl>

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-23 16:15:29
Autor: newsy_gazeta
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-23 13:27, Seba pisze:

Podawać jako miarodaje wyniki spalanie, które
wskazuje komputer pokładowy w aucie - to jest naprawdę piękne :))

akurat BMW z tych serii (E38, E39) podaje na komputerze bardzo przyblizone (wrecz dokladne, ale nie badalem w jakis laboratoryjnych warunkach) spalanie do wyliczonego z tankowan

Robert

Data: 2010-11-21 19:28:57
Autor: neoniusz
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 10-11-21 19:22, adi pisze:
[...]

A czego sie spodziewales? To nie te-de-i po dziadku z Reichu, zeby palilo piatke po miescie.

Data: 2010-11-21 19:31:48
Autor: adi
spalanie mercedes w 210 3.0l
no napewno nie spalania na tym poziomie kolega ma zakatowanego z silnikiem 2,9 td i pali mu max 8,  ja miałem 124 z silnikiem 2.0l i nie przekraczał 9

Data: 2010-11-21 19:33:35
Autor: Czesław
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-21 19:31, adi pisze:
no napewno nie spalania na tym poziomie kolega ma zakatowanego z
silnikiem 2,9 td i pali mu max 8, ja miałem 124 z silnikiem 2.0l i nie
przekraczał 9

Zwykły pedał Ci odpowiedział, nie przejmuj się.

Data: 2010-11-21 19:34:38
Autor: neoniusz
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 10-11-21 19:33, Czesław pisze:
[...]

Twoja stara jest pedalem.
Jezdzilem W124 E320 po Krakowie i nigdy nie udalo mi sie zejsc ponizej 15l/100km.

Data: 2010-11-21 19:41:21
Autor: Czesław
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-21 19:34, neoniusz pisze:

Twoja stara jest pedalem.
Jezdzilem W124 E320 po Krakowie i nigdy nie udalo mi sie zejsc ponizej
15l/100km.
Sam widzisz, że możesz mi lizać jaja.

Data: 2010-11-21 19:42:52
Autor: neoniusz
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 10-11-21 19:41, Czesław pisze:
Sam widzisz, że możesz mi lizać jaja.

Domyslam sie, ze to lubisz, ale zostawie te przyjemnosc dla twojej starej.

Data: 2010-11-21 19:45:10
Autor: Czesław
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-21 19:42, neoniusz pisze:
W dniu 10-11-21 19:41, Czesław pisze:
Sam widzisz, że możesz mi lizać jaja.

Domyslam sie, ze to lubisz, ale zostawie te przyjemnosc dla twojej starej.

NTG geju.

Data: 2010-11-22 14:18:58
Autor: kamil
spalanie mercedes w 210 3.0l

"adi" <adbud7@gmail.com> wrote in message news:icboim$rl9$1news.vectranet.pl...
no napewno nie spalania na tym poziomie kolega ma zakatowanego z silnikiem 2,9 td i pali mu max 8,  ja miałem 124 z silnikiem 2.0l i nie przekraczał 9

Ale widzisz roznice miedzy DIESLEM 2.9 a benzyna 3.0 i do tego z automatem? 2.5V6 z manualna skrzynia 12-13 w miescie lykalo bez problemow.

Pozdrawaiam
Kamil

Data: 2010-11-21 19:40:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-21 19:22, adi pisze:
witam kupiłem mercedesa 3.0l z automatyczna skrzynia,rocznik 95 auto
rewelacja ale spalanie mnie przeraĹźa jest na poziomie 15 l przy
spokojnej jeździe, co moze byc przyczyną? znacie kogoś we Wrocławiu kto
mógłby pomóc?

To benzynowy silnik? Jak tak, to ja bym się cieszył, że tylko 15/100 pali po Wrocławiu. :)

Data: 2010-11-21 19:50:46
Autor: adi
spalanie mercedes w 210 3.0l
to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

Data: 2010-11-21 20:01:49
Autor: kml
spalanie mercedes w 210 3.0l

Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości news:icbpm7$55o$1news.vectranet.pl...
to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

ROTFL. 3.0 benzyna i za dużo 15l po Wrocławiu?

kml

Data: 2010-11-21 21:23:23
Autor: Czarek Daniluk
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-21 20:01, kml pisze:

Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości
to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

ROTFL. 3.0 benzyna i za dużo 15l po Wrocławiu?

Jeszcze z ASB - powiedziałbym że trzeba bić pokłony do Allacha że tak mało :)

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-21 21:29:42
Autor: kml
spalanie mercedes w 210 3.0l

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:icbv3s$qc5$2news.onet.pl...

ROTFL. 3.0 benzyna i za dużo 15l po Wrocławiu?

Jeszcze z ASB - powiedziałbym że trzeba bić pokłony do Allacha że tak mało :)

Zakładając, ze to nie jest troll to zastanawiam się czego koleś się spodziewa: 8l/100km? Naprawde ludzie mnie rozpieprzają czasami... :)

kml

Data: 2010-11-21 23:55:29
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia 21-11-2010 o 19:50:46 adi <adbud7@gmail.com> napisał(a):

to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

E tam. Dwulitrowy benzyniak w SLK potrafi mi 18 łyknąć, jak pogonię.

Na diesla owszem, sporo. W124/3.0TD z 4matic i automatem pali mi
w mieście 11-12, a to przecież starsza konstrukcja, i jeszcze jedną
oś ma do napędzania. Filtr powietrza wymieniałeś ostatnio?

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-22 05:19:20
Autor: Czarek Daniluk
spalanie mercedes w 210 3.0l
On 21 Lis, 23:55, "Mariusz Chwalba" <mari...@chwalba.net> wrote:

> to diesel a jakby to by a benzyna to i tak za du o

E tam. Dwulitrowy benzyniak w SLK potrafi mi 18 ykn , jak pogoni .

Na diesla owszem, sporo. W124/3.0TD z 4matic i automatem pali mi
w mie cie 11-12, a to przecie starsza konstrukcja, i jeszcze jedn
o ma do nap dzania. Filtr powietrza wymienia e ostatnio?

Pytanie - czy pisząc 300TD oznaczyłeś tak jak mercedes i masz na myśli
samochód z nadwoziem typu kombi czy masz na myśli silnik
turbodoładowany ?

Jeśli ma szczególnie w W210 kombi, silnik 177KM z ASB to 15l/100km po
mieście jest realnym wynikiem, jeśli mierzy na motogodziny a nie na
kilometry.

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-22 17:00:53
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia 22-11-2010 o 14:19:20 Czarek Daniluk <cdaniluk@cdaniluk.com>  napisał(a):

> [...]

Pytanie - czy pisząc 300TD oznaczyłeś tak jak mercedes i masz na myśli
samochód z nadwoziem typu kombi czy masz na myśli silnik

A przepraszam, miałem na myśli 300D Turbo 4Matic, w sedanie.

Jeśli ma szczególnie w W210 kombi, silnik 177KM z ASB to 15l/100km po
mieście jest realnym wynikiem, jeśli mierzy na motogodziny a nie na
kilometry.

Z kombi nie mam doświadczeń. Swoją drogą, skąd taka różnica? To auto
jest znacząco cięższe?

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-22 16:36:05
Autor: kamil
spalanie mercedes w 210 3.0l

"Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> wrote in message news:op.vmkxfryva6rut4balthazar...
> [...]

turbodoładowany ?

A przepraszam, miałem na myśli 300D Turbo 4Matic, w sedanie.

Ale w skurze i w zenonach?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-23 08:33:05
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
On Mon, 22 Nov 2010 17:36:05 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

[...]
[...]

Auta zwyczajowo umieszcza się w nadwoziach.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-23 10:06:47
Autor: kamil
spalanie mercedes w 210 3.0l
"Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> wrote in message news:op.vml4lfn2a6rut4koder...
[...]

I cale tam wchodzi?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-23 12:12:27
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
On Tue, 23 Nov 2010 11:06:47 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

[...]
A przepraszam, miałem na myśli 300D Turbo 4Matic, w sedanie.

Ale w skurze i w zenonach?

Auta zwyczajowo umieszcza się w nadwoziach.

I cale tam wchodzi?

Cała reszta samochodu się jednak w nadwoziu mieści. Zwykle.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-23 11:44:06
Autor: kamil
spalanie mercedes w 210 3.0l

"Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> wrote in message news:op.vmmeq1bda6rut4koder...
[...]

A mozna go wyjac i miec wtedy samochod bez "w sedanie"? Bo jak nie mozna, to on jednak "w sedanie" nie jest.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-23 13:28:37
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
On Tue, 23 Nov 2010 12:44:06 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:
[...]
[...]

Pewnie, że można. Przy współczesnych konstrukcjach samochód jest wtedy
"w rozsypce". Uprzedzając: nie, nie można go z tej rozsypki wyjąć i
mieć bez "w rozsypce". I mam to, korzystając ze zbliżonego związku
frazeologicznego, "w dupie".

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-23 16:21:19
Autor: kamil
spalanie mercedes w 210 3.0l

"Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> wrote in message news:op.vmmh9z10a6rut4koder...
[...]

Dupe w rozsypce? Zalecam diete z duza iloscia blonnika.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-22 20:05:03
Autor: Czarek Daniluk
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-22 17:00, Mariusz Chwalba pisze:

[...]

177 kobyłek trzeba czymś napoić :) moc nie bierze się z powietrza.

Pozdrawiam !

PS:
Dodałem, że jeśli liczy na motogodziny a nie na kilometry ;)

Data: 2010-11-23 08:29:53
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
On Mon, 22 Nov 2010 20:05:03 +0100, Czarek Daniluk  <czarek@nospamcedaniluk.com> wrote:

[...]

Z powietrza też, całkiem sporo do spalania potrzeba.

17% więcej mocy raczej nie uzasadnia 26% większego spalania, szczególnie
w RWD vs AWD. Na miejscu wątkotwórcy obejrzałbym jednak filtry, po kupnie
używanego samochodu tak czy siak wypada sprawdzić, razem z olejem.

PS:
Dodałem, że jeśli liczy na motogodziny a nie na kilometry ;)

15l na motogodzinę to tym bardziej dużo :>

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-22 00:35:06
Autor: Michał
spalanie mercedes w 210 3.0l
adi <adbud7@gmail.com> napisał(a):
to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

aaa TO Diesel :)
Kolega miał poprzednika z automatem rok starszego i palił mniej.

Może zobacz co komputer pokaże przy 70km/h ? i czy to będzie 6l/100 :) ?

pozdrawiam.

Data: 2010-11-21 21:22:30
Autor: Czarek Daniluk
spalanie mercedes w 210 3.0l
[...]

Który silnik? 136KM czy 177KM? Sedan czy Kombi?

136/177KM - 136 wolnossący, 177 doładowany.

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-21 22:00:42
Autor: Michał
spalanie mercedes w 210 3.0l
[...]

trochę większa i cięższa renówka 3.0 z tego okresu paliła więcej.

15 to mało.

moje reno pali sporo więcej a mam mniejszy silnik (i cięższe auto) ;)

pozdrawiam.

Data: 2010-11-21 23:14:25
Autor: J_K_K
spalanie mercedes w 210 3.0l
Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icc4qa$sff$1inews.gazeta.pl...
rewelacja ale spalanie mnie przeraża jest na poziomie 15 l przy spokojnej
jeździe, co moze byc przyczyną? znacie kogoś we Wrocławiu kto mógłby pomóc?
trochę większa i cięższa renówka 3.0 z tego okresu paliła więcej.

Nie wiem czego się wątkotwórca spodziewał ?
Przykładowo Omega 2.5V6 ze skrzynią manualną
~10,5 w trasie, ~12,5 w miejscowości Warszawa ;-)
(to drugie wg komputera)

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-21 22:33:26
Autor: Olo
spalanie mercedes w 210 3.0l
On 2010-11-21 19:22, adi wrote:
[...]

mało pali jak na 3l w auftamacie moim zdaniem

spalanie mercedes w 210 3.0l