spalanie mercedes w 210 3.0l

Data: 2010-11-21 19:40:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-21 19:22, adi pisze:
witam kupiłem mercedesa 3.0l z automatyczna skrzynia,rocznik 95 auto
rewelacja ale spalanie mnie przeraĹźa jest na poziomie 15 l przy
spokojnej jeździe, co moze byc przyczyną? znacie kogoś we Wrocławiu kto
mógłby pomóc?

To benzynowy silnik? Jak tak, to ja bym się cieszył, że tylko 15/100 pali po Wrocławiu. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-21 19:50:46
Autor: adi
spalanie mercedes w 210 3.0l
to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

Data: 2010-11-21 20:01:49
Autor: kml
spalanie mercedes w 210 3.0l

Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości news:icbpm7$55o$1news.vectranet.pl...
to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

ROTFL. 3.0 benzyna i za dużo 15l po Wrocławiu?

kml

Data: 2010-11-21 21:23:23
Autor: Czarek Daniluk
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-21 20:01, kml pisze:

Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości
to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

ROTFL. 3.0 benzyna i za dużo 15l po Wrocławiu?

Jeszcze z ASB - powiedziałbym że trzeba bić pokłony do Allacha że tak mało :)

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-21 21:29:42
Autor: kml
spalanie mercedes w 210 3.0l

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:icbv3s$qc5$2news.onet.pl...

ROTFL. 3.0 benzyna i za dużo 15l po Wrocławiu?

Jeszcze z ASB - powiedziałbym że trzeba bić pokłony do Allacha że tak mało :)

Zakładając, ze to nie jest troll to zastanawiam się czego koleś się spodziewa: 8l/100km? Naprawde ludzie mnie rozpieprzają czasami... :)

kml

Data: 2010-11-21 23:55:29
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia 21-11-2010 o 19:50:46 adi <adbud7@gmail.com> napisał(a):

to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

E tam. Dwulitrowy benzyniak w SLK potrafi mi 18 łyknąć, jak pogonię.

Na diesla owszem, sporo. W124/3.0TD z 4matic i automatem pali mi
w mieście 11-12, a to przecież starsza konstrukcja, i jeszcze jedną
oś ma do napędzania. Filtr powietrza wymieniałeś ostatnio?

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-22 05:19:20
Autor: Czarek Daniluk
spalanie mercedes w 210 3.0l
On 21 Lis, 23:55, "Mariusz Chwalba" <mari...@chwalba.net> wrote:

> to diesel a jakby to by a benzyna to i tak za du o

E tam. Dwulitrowy benzyniak w SLK potrafi mi 18 ykn , jak pogoni .

Na diesla owszem, sporo. W124/3.0TD z 4matic i automatem pali mi
w mie cie 11-12, a to przecie starsza konstrukcja, i jeszcze jedn
o ma do nap dzania. Filtr powietrza wymienia e ostatnio?

Pytanie - czy pisząc 300TD oznaczyłeś tak jak mercedes i masz na myśli
samochód z nadwoziem typu kombi czy masz na myśli silnik
turbodoładowany ?

Jeśli ma szczególnie w W210 kombi, silnik 177KM z ASB to 15l/100km po
mieście jest realnym wynikiem, jeśli mierzy na motogodziny a nie na
kilometry.

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-22 17:00:53
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
Dnia 22-11-2010 o 14:19:20 Czarek Daniluk <cdaniluk@cdaniluk.com>  napisał(a):

> [...]

Pytanie - czy pisząc 300TD oznaczyłeś tak jak mercedes i masz na myśli
samochód z nadwoziem typu kombi czy masz na myśli silnik

A przepraszam, miałem na myśli 300D Turbo 4Matic, w sedanie.

Jeśli ma szczególnie w W210 kombi, silnik 177KM z ASB to 15l/100km po
mieście jest realnym wynikiem, jeśli mierzy na motogodziny a nie na
kilometry.

Z kombi nie mam doświadczeń. Swoją drogą, skąd taka różnica? To auto
jest znacząco cięższe?

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-22 16:36:05
Autor: kamil
spalanie mercedes w 210 3.0l

"Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> wrote in message news:op.vmkxfryva6rut4balthazar...
> [...]

turbodoładowany ?

A przepraszam, miałem na myśli 300D Turbo 4Matic, w sedanie.

Ale w skurze i w zenonach?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-23 08:33:05
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
On Mon, 22 Nov 2010 17:36:05 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

[...]
[...]

Auta zwyczajowo umieszcza się w nadwoziach.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-23 10:06:47
Autor: kamil
spalanie mercedes w 210 3.0l
"Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> wrote in message news:op.vml4lfn2a6rut4koder...
[...]

I cale tam wchodzi?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-23 12:12:27
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
On Tue, 23 Nov 2010 11:06:47 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

[...]
A przepraszam, miałem na myśli 300D Turbo 4Matic, w sedanie.

Ale w skurze i w zenonach?

Auta zwyczajowo umieszcza się w nadwoziach.

I cale tam wchodzi?

Cała reszta samochodu się jednak w nadwoziu mieści. Zwykle.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-23 11:44:06
Autor: kamil
spalanie mercedes w 210 3.0l

"Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> wrote in message news:op.vmmeq1bda6rut4koder...
[...]

A mozna go wyjac i miec wtedy samochod bez "w sedanie"? Bo jak nie mozna, to on jednak "w sedanie" nie jest.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-23 13:28:37
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
On Tue, 23 Nov 2010 12:44:06 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:
[...]
[...]

Pewnie, że można. Przy współczesnych konstrukcjach samochód jest wtedy
"w rozsypce". Uprzedzając: nie, nie można go z tej rozsypki wyjąć i
mieć bez "w rozsypce". I mam to, korzystając ze zbliżonego związku
frazeologicznego, "w dupie".

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-23 16:21:19
Autor: kamil
spalanie mercedes w 210 3.0l

"Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> wrote in message news:op.vmmh9z10a6rut4koder...
[...]

Dupe w rozsypce? Zalecam diete z duza iloscia blonnika.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-22 20:05:03
Autor: Czarek Daniluk
spalanie mercedes w 210 3.0l
W dniu 2010-11-22 17:00, Mariusz Chwalba pisze:

[...]

177 kobyłek trzeba czymś napoić :) moc nie bierze się z powietrza.

Pozdrawiam !

PS:
Dodałem, że jeśli liczy na motogodziny a nie na kilometry ;)

Data: 2010-11-23 08:29:53
Autor: Mariusz Chwalba
spalanie mercedes w 210 3.0l
On Mon, 22 Nov 2010 20:05:03 +0100, Czarek Daniluk  <czarek@nospamcedaniluk.com> wrote:

[...]

Z powietrza też, całkiem sporo do spalania potrzeba.

17% więcej mocy raczej nie uzasadnia 26% większego spalania, szczególnie
w RWD vs AWD. Na miejscu wątkotwórcy obejrzałbym jednak filtry, po kupnie
używanego samochodu tak czy siak wypada sprawdzić, razem z olejem.

PS:
Dodałem, że jeśli liczy na motogodziny a nie na kilometry ;)

15l na motogodzinę to tym bardziej dużo :>

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-22 00:35:06
Autor: Michał
spalanie mercedes w 210 3.0l
adi <adbud7@gmail.com> napisał(a):
to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

aaa TO Diesel :)
Kolega miał poprzednika z automatem rok starszego i palił mniej.

Może zobacz co komputer pokaże przy 70km/h ? i czy to będzie 6l/100 :) ?

pozdrawiam.

--

spalanie mercedes w 210 3.0l