spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu

Data: 2009-04-02 21:44:32
Autor: bratPit
spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu

dziś podczas wymiany eksploatacyjnych rzeczy w niedawno zakupionej Alfie
mechanik stwierdził że wg niego silnik jest chwilę przed kapitalnym
remontem. Nie ukrywam że trochę mnie tym zmartwił. Opinię tą umotywował
tym, że silnik "kopci".

trzeba sprawdzić ile pali oliwy na 1000km, 5kkm czy 10kkm i można wówczas coś powiedzieć, u kiedy u mnie poprzednie auto paliło około 1L/1kkm była sadza z tyłu na aucie [Castrol SLX 5W30], poza tym przy wyprzedzaniu i redukcji na przykład z V na III bieg [obroty rzędu 5,5tys /min]robiło się hmm...kolorowo za autem, musisz pojeździć i sprawdzić, ponadto należy pewnie wymienić oliwę żeby mieć pewność że w silniku z olejem nie ma 'uszlachetniaczy' w postaci motodoktorów i innych środków,
brat

spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu