spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu

Data: 2009-04-02 22:21:38
Autor: PeJot - Krk
spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu
Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gr32nv$iou$1news.onet.pl...
Grupo Szanowna,
dziś podczas wymiany eksploatacyjnych rzeczy w niedawno zakupionej Alfie
mechanik stwierdził że wg niego silnik jest chwilę przed kapitalnym
remontem. Nie ukrywam że trochę mnie tym zmartwił. Opinię tą umotywował
tym, że silnik "kopci". Z tego co zauważyłem sprawdzał to w trakcie
pracy na gazie.[...]

Jeżeli kopci po odpaleniu to uszczelniacze zaworowe byłyby do wymiany,
zazwyczaj mozna je "zrobić" bez ściągania głowicy.
A gdy za autem jest chmura na wysokich obrotach to masz wykończone pierścienie tłokowe ...

Pojeździj kilka tysięcy to będziesz wiedział więcej bo czarny osad w wydechu to jest normalna sprawa ;)

pozdro

PeJot

spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu