Data: 2009-04-02 23:14:57 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu | |
MZ pisze:
Grupo Szanowna, Mogą być uszczelniacze zaworowe, mogą być pierścienie tłokowe, a może być uszczelka pod głowicą. Z tego co zauważyłem sprawdzał to w trakcie Białego? A płynu chłodniczego nie ubywa? |
|
Data: 2009-04-02 23:32:57 | |
Autor: MZ | |
spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu | |
Tomasz Pyra pisze:
MZ pisze: Uszczelka była wymieniana, co do reszty to będzie trzeba sprawdzić w takim razie. Pytanie czy się opłaci czy zostawić tak jak jest i puścić potem na części. No właśnie nie ubywa (przynajmniej na razie), znajomy gazownik którego oZ tego co zauważyłem sprawdzał to w trakcie to pytałem powiedział że to jest jest norma. -- MZ |
|
Data: 2009-04-02 23:37:23 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu | |
MZ pisze:
Mogą być uszczelniacze zaworowe, mogą być pierścienie tłokowe, a może Tzn. została wymieniona i nie pomogła, czy została wymieniona i dopiero wtedy się zaczęło? Pytanie czy się opłaci czy zostawić tak jak jest i puścić Zależy ile będzie Cię kosztowało zrobienie tego - może się okazać że uda się to zrobić niezbyt drogo, a samochód który kopci to Ci będzie bardzo trudno sprzedać. |
|
Data: 2009-04-03 00:00:05 | |
Autor: Lukasz W. | |
spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu | |
No właśnie nie ubywa (przynajmniej na razie), znajomy gazownik którego oZ tego co zauważyłem sprawdzał to w trakcie po przejechaniu 400km nie można jeszcze nic stwierdzić na temat stanu silnika po 1-2 tys cieżko stwierdzić... przejedz ze 2 -10 kkm bacznie obserwując poziomy plynów gdy samochód spala olej, na zimnym bedzie kopcił na niebiesko a nie na biało na biało to może być płyn chłodniczy, może para wodna odparowuje z tłumika... mojemu Goflikowi III 1.4 stukneło własnie 216kkm i zero poboru oleju ale wiadomo egzemplarz egzamplarzowi nawet nie równy ... pozdr L.W. |
|
Data: 2009-04-03 08:15:50 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
spalanie oleju a kwestia oleju na wydechu | |
MZ pisze:
Uszczelka była wymieniana, co do reszty to będzie trzeba sprawdzić w Piszesz że uszczelka była wymieniana. Jak napisałeś wcześniej to jest boxermotor. To uświadomię Ci że to ma 2 uszczelki po obu bokach silnika. Poza tym jeśli robił te głowice jakiś rzeźnik co nie ma zielonego pojęcia o tym to prawdopodobnie jest to ponownie do roboty. Pozdrawiam !! PS: To jest tak samo jak z wasserboxer z vw transportera kanciaka - znaleźć zakład co zrobi to dobrze to graniczy z cudem ... taki który będzie wiedział czego nie pominąć - więc większość ludzi jak się zaczyna coś dziać pod głowicami to ucieka z takimi silnikami, bądź szuka innych egzemplarzy ;) |