spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)

Data: 2015-10-29 18:34:37
Autor: J.F.
spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)
U偶ytkownik "sirapacz"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:n0tjlb$r4e$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
no i tak patrze no i dumam... czy zar贸wki +xxx% cos daj膮 naprawde czy to marketingowy be艂kot?
Zwrocilem uwag臋 na osram nightbreaker unlimited (bo偶e co za nazwa...). R贸偶nica pomi臋dzy zwyk艂膮 osram a t膮 dziwn膮 jest 3x - czy to naprawd臋 warte tej r贸偶nicy? jest lepiej aby uzasadnia艂o to cen臋 no i czy to +110% nie jest kosztem drastycznego spadku trwa艂o艣ci?

Nie moze byc +110%, bo homologacja dopuszcza +/- 15%  ... strumienia swietlnego.

Praktyka dowodzi jednak ze im "lepsze" zarowki, tym czesciej sie przepalaja.

Ale  ... wazne kto placi za badania ?
http://jfox.republika.pl/moto/

Zwroc uwage, ze ten ich strumien calkowity, to jest definicja wlasna laboratorium (Philips).
I zapewne zalezy od reflektora.

J.

Data: 2015-10-29 20:53:13
Autor: sirapacz
spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)

Nie moze byc +110%, bo homologacja dopuszcza +/- 15%  ... strumienia
swietlnego.

http://ocdn.eu/images/pulscms/MjQ7MDMsMmU0LDAsMSwx/69392a899b18c8ea1067b2e6accf0861.jpg

:P

Praktyka dowodzi jednak ze im "lepsze" zarowki, tym czesciej sie
przepalaja.

Ale  ... wazne kto placi za badania ?
http://jfox.republika.pl/moto/

dzieki - wlasnie okazalo sie ze helle ktore wg mnie swieca dobrze (nawet bardzo dobrze) sa przecietne (dostaly ocene 3)

Data: 2015-10-29 22:12:12
Autor: Irokez
spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)
W dniu 2015-10-29 o 20:53, sirapacz pisze:

Nie moze byc +110%, bo homologacja dopuszcza +/- 15%  ... strumienia
swietlnego.

http://ocdn.eu/images/pulscms/MjQ7MDMsMmU0LDAsMSwx/69392a899b18c8ea1067b2e6accf0861.jpg :P

I dobrze pisz膮, co chcesz.
Standard ma 100% strumienia homologacyjnego, te maj膮 110%, czyli 10% wi臋cej od standardu.
+ jest umowny, dodali 10%

--
Irokez

Data: 2015-10-30 09:23:40
Autor: sirapacz
spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)

I dobrze pisz膮, co chcesz.
Standard ma 100% strumienia homologacyjnego, te maj膮 110%, czyli 10%
wi臋cej od standardu.
+ jest umowny, dodali 10%

ale tam jest jeszcze znaczek "+"
czyli wychodzi ze nieco ponad dwukrotnie z z opisu:)))))
zreszta na wszystkich jest +50, +90 +120 itd

Data: 2015-10-30 09:18:01
Autor: J.F.
spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)
U偶ytkownik "sirapacz"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:n0ttf8$pgb$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Ja to wiem, ale ... spytaj ich jak to licza.

A swoja droga ... moze jakis maly donosik do uokiku :-)

Ale  ... wazne kto placi za badania ?
http://jfox.republika.pl/moto/

dzieki - wlasnie okazalo sie ze helle ktore wg mnie swieca dobrze (nawet bardzo dobrze) sa przecietne (dostaly ocene 3)

Przeczytaj dokladnie.
Oni sobie wybrali trzy punkty pomiarowe, z ktorych sumuja oswietlenie.
Pomysl moze i dobry, bo punkty rozsadnie wybrane, ale co to znaczy ?
Ze inne zarowki swoim swiatlem, ktorego daja podobna ilosc, swieca lepiej w inne miejsca.
A przeciez te zarowki prawie identyczne.
Zadnych roznic tam nie ma, co najwyzej precyzja wykonania lepsza.
No dobra - moze maja nierowny skok spirali i z niektorych miejsc swieca jasniej.

Ale to moze dzialac dobrze tylko z lampa, ktora projektowal ten sam producent :-)

J.

spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)