spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)

Data: 2015-10-29 20:46:34
Autor: Wiwo
spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)

U偶ytkownik "sirapacz" <newsy@sircomp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:n0tjlb$r4e$1portraits.wsisiz.edu.pl...

no i tak patrze no i dumam... czy zar贸wki +xxx% cos daj膮 naprawde czy to marketingowy be艂kot?

W niezniszczonych reflektorach (niewypalone odb艂y艣niki i nie zmatowiona szyba) daj膮.

Zwrocilem uwag臋 na osram nightbreaker unlimited (bo偶e co za nazwa...). R贸偶nica pomi臋dzy zwyk艂膮 osram a t膮 dziwn膮 jest 3x - czy to naprawd臋 warte tej r贸偶nicy? jest lepiej aby uzasadnia艂o to cen臋 no i czy to +110% nie jest kosztem drastycznego spadku trwa艂o艣ci?

kto艣 u偶ywa?

U偶ywa. Spadek trwa艂o艣ci jest wliczony w cen臋 i trzeba to bra膰 pod uwag臋.

Osram NB jest ok., u偶ywam od kilku lat i jestem zadowolony. Je艣li chcesz przetestowa膰 偶ar贸wki +XXX% to przyjrzyj si臋 jeszcze Tungsram lub GE (ta sama fabryka) z serii Megalight. Sporo ta艅sze, w mojej ocenie por贸wnywalne z Osram. Co najwa偶niejsze to nie s膮 chi艅skie badziewia, tylko porz膮dne 偶ar贸wki, kt贸re 艣wiec膮 tam, gdzie maj膮 艣wieci膰.

Wiwo

Data: 2015-10-29 21:02:55
Autor: sirapacz
spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)

U偶ywa. Spadek trwa艂o艣ci jest wliczony w cen臋 i trzeba to bra膰 pod uwag臋.

raczej trzeba doliczyc do ceny:)

[...]

wezme te megalighty, faktycznie cena ok 20pln sztuka(w porownaniu do 37 za osrama nb). ciekawym czy bedzie jakas zauwazalna roznica...
dzieki

Data: 2015-10-29 21:31:51
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)

[...]

Trwa艂o艣c sie liczy:)
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Test-zarowek-H7-ADAC-wylonilo-najlepsze,wid,16618443,wiadomosc.html?ticaid=115d93

Data: 2015-10-30 09:27:25
Autor: sirapacz
spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)

[...]

lol co test i co opinia to sprzecznosc:)
megalighty wychodz膮 wg testu pono膰 przeci臋tnie je艣li chodzi o trwa艂o艣膰. yntresting

Data: 2015-10-30 15:05:49
Autor: J.F.
spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)
U偶ytkownik "sirapacz"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:n0v9lb$u9g$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Wiesz, nie wiadomo jak ADAC to testowal - jedna, czy 10.
A moze wazniejsze bylo ile kto zaplacil :-)

Moje doswiadczenie jest takie ze megalighty kupilem i potem musialem kupic nastepne.
Ile wytrzymywaly inne to nawet nie pamietam - tak dlugo :-)

J.

spali艂a mi si臋 偶ar贸wka;)