"spam"

Data: 2012-05-04 19:05:35
Autor: Hinek
"spam"
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał >

Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Drogi Mikołaju Japczyński, niestety wątek jakoś zanikł....
Napisz teraz że kupiłeś motocykl i nie wiesz jaki wlać olej.
To powinno dać znowu sporo postĂłw - pod warunkiem  w miarÄ™
inteligentnego sterowania. Potem udzielÄ™ Ci dalszych podpowiedzi.

--
Hinek

Data: 2012-05-04 22:00:59
Autor: Mikolaj Jopczynski
"spam"
W dniu 2012-05-04 19:05, Hinek pisze:
[...]

To powinno dać znowu sporo postów - pod warunkiem w miarę
inteligentnego sterowania. Potem udzielÄ™ Ci dalszych podpowiedzi.

:)

Drogi Hinku [dobrze odmieniam?]

Spokojnie - to sa grupy dyskusyjne, one maja to do siebie, ze dyskusja czesto, gesto schodzi na dziwny tor ;)

Ja nie mam cisnienia, nie chce na juz - poczekam ;) Wszyscy sugeruja dozbieranie .... poza tym, poki nie bedzie prawka (a robi sie) nie chce ryzykowac znajac moje szczescie do kontroli :)

--
Pozdrawiam,

Data: 2012-05-05 00:34:41
Autor: Kuczu
"spam"
W dniu 2012-05-04 22:00, Mikolaj Jopczynski pisze:

Ja nie mam cisnienia, nie chce na juz - poczekam ;) Wszyscy sugeruja
dozbieranie .... poza tym, poki nie bedzie prawka (a robi sie) nie chce
ryzykowac znajac moje szczescie do kontroli :)

Znaczy przejdzie Ci. Usiadz, odetchnij i kup Pande w dieslu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-05-05 09:36:05
Autor: Mikolaj Jopczynski
"spam"
W dniu 2012-05-05 00:34, Kuczu pisze:
[...]

Wole mojego cadyka w dizlu

Data: 2012-05-06 11:18:31
Autor: Yorick
"spam"
Dnia 04 - 05 - 2012 (pi±tek) o godzinie 22:00, Mikolaj Jopczynski
napisał(a):

Spokojnie - to sa grupy dyskusyjne, one maja to do siebie, ze dyskusja czesto, gesto schodzi na dziwny tor ;)

IMHO Hinkowi nie chodziło o to, na jaki tor zeszła ta dyskusja, tylko o
Twoj± sygnaturkę - bardzo rozbudowan±, zawieraj±c± dużo linków do
materiałów w żaden sposób nie zwi±zanych z motocyklami. Do¶ć mocno tr±ci to
spamowaniem... Zapytam Cię więc wprost: naprawdę chcesz kupić motocykl, czy założyłe¶ ten
w±tek tylko po to, aby wypromować "tychy-online"?

--
Yorick
LS 650

Data: 2012-05-07 02:05:18
Autor: Mikolaj Jopczynski
"spam"
W dniu 2012-05-06 11:18, Yorick pisze:

Zapytam Cię więc wprost: naprawdę chcesz kupić motocykl, czy założyłe¶ ten
w±tek tylko po to, aby wypromować "tychy-online"?

A ja odpowiem Ci na to pytanie inaczej - wpisz w google tychy online lub hotspot tychy - mysle, ze google rozwieje Twoje watpliwosci odnosnie tego czy "musze" lub czy nie "musze" promowac swoja firme w taki sposob:)

Moja sygnaturka jest identyczna na kazdej z grup, na ktorej sie udzielam - a troche ich jest - do tej pory nikomu to nie przeszkadzalo.
Moze dlatego, ze sa to grupy, na ktorych pomagam, a nie szukam pomocy.

A w przeciwienstwie do wiekszosci z Was (nie jest to zarzut, raczej "psztyczek" w kontekscie odpowiedzi) podpisuje sie imieniem i nazwiskiem ;)

Odpowiadajac na Twoje pytanie - juz wprost: http://prntscr.com/8yaj0
Te motorki interesuja mnie najbardziej i zamierzam wejsc w jego posiadanie.

Usunalem dane osk, informacje o tym, gdzie kupon byl zakupiony - by nie byc posadzonym o spam i reklame ;)

Data: 2012-05-07 22:58:45
Autor: Hinek
"spam"
[...]

Wpisałem.
Oto pierwsze info :/

"W zwi±zku z nieprawdziwymi informacjami rozpowszechnianymi przez nasz± konkurencję, informujemy, że firma Tychy Online nie jest w stanie likwidacji"

Przykro mi, że grunt pali Ci się pod nogami.
PRM nie jest jednak odpowiednim kołem ratunkowym dla twojej firmy.

--
Hinek

Data: 2012-05-08 13:55:34
Autor: Mikolaj Jopczynski
"spam"
W dniu 2012-05-07 22:58, Hinek pisze:
[...]

A kto powiedzial, ze mi sie pali i jest to dla mnie kolo ratunkowe ? Twoja bardzo powazna nadinterpretacja. Taka sama informacja jest na profilu na fb - znaczy tylko i wylacznie tyle, ze konkrencja dziala tak, jak dziala - i nic wiecej!