(spam) Zakupy grupowe - tańszy sposób na własny sprzęt?

Data: 2010-12-13 07:29:52
Autor: Wojtek Filip
(spam) Zakupy grupowe - tańszy sposób na własny sprzęt?
Witam.
Zakupy Grupowe to prosty i działający pomysł na tańszy zakup sprzętu.
Idea pomysłu jest prosta: możemy kupić sprzęt taniej niż na rynku, ale musimy go
kupić od producenta w większej ilości, aby uzyskać niższa cenę. Tworzymy grupę
zainteresowaną takim czy innym sprzętem i... to wszystko. Pierwsza akcja sprzedaży ogrzewania elektrycznego zakończyła się bardzo szybko.
Obecna akcja powstała z myślą m.in o zakupach świątecznych, więc kupowany sprzęt
nie może być wypełniaczem skrzyni nurkowej, ale użytecznym elementem przydatnym
każdemu nurkowi dbającemu o własny komfort i bezpieczeństwo, a taki przyjemnie
będzie znaleźć pod choinką :) .

Dodatkowym kryterium jakie przyjąłem jest to, że polecam tylko taki sprzęt,
którego sam używam - mogę więc każdemu zainteresowanemu powiedzieć o jego
plusach i minusach. Po szczegóły zapraszam na www.divetrek-pro.com i na Facebook'a.

Wojtek Filip  --

Data: 2010-12-14 08:41:45
Autor: 666
(spam) Zakupy grupowe - tanszy sposób na własny sprzęt?
Nie ma i nie będzie darmowego lunchu.

-- -- -

Data: 2010-12-14 09:07:15
Autor: PesTYcyD
(spam) Zakupy grupowe - tańszy sposób na własny sprzęt?
Sorry ale na grupie są sami wrogowie. Nikt nikomu w niczym nie pomoże, nawet wspólne nurkowanie mogło by być zagrożeniem życia, także nie łudź się i zejdź na ziemię.

Data: 2010-12-16 15:17:05
Autor:
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Sorry ale na grupie są sami wrogowie. Nikt nikomu w niczym nie pomoże, nawet wspólne nurkowanie mogło by być zagrożeniem życia, także nie łudź się i zejdź na ziemię.

Po co łżesz, są na sekcie ludzie którzy pomogą i pomagają.
Że sam się dorobiłeś takiej oceny Twojego działania, że nikt Tobie nie pomoże, to skargi pisz do rodziców.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-16 15:55:43
Autor: jacekplacek
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a): > Sorry ale na grupie są sami wrogowie. Nikt nikomu w niczym nie pomoże, > nawet wspólne nurkowanie mogło by być zagrożeniem życia, także nie łudź > się i zejdź na ziemię.

Po co łżesz, są na sekcie ludzie którzy pomogą i pomagają.
Że sam się dorobiłeś takiej oceny Twojego działania, że nikt Tobie nie
pomoże,
to skargi pisz do rodziców.

No właśnie, sekta to wręcz grupa wsparcia, wzajemnej pomocy i adoracji. Weźmy na przykład to: http://tinyurl.com/2b344fk gdzie Jacek Kurzątkowski wydaje jasne i proste dyspozycje swojemu przydupasowi Ryśkowi:
"Widzisz... Rysiek wytłumaczy Ci zaraz skąd przychodzisz i dokąd zmierzasz..." i kolejna, gdzie mamy dyspozycję złamania ustawy:
"Ryśku, czy właściciel owej brody ma jakieś imię i nazwisko, jakiś adres, telefon, może gdzieś pracuje, chciałbym go bliżej poznać..."
i co? I Rysio zlecenie realizuje konsekwentnie, pomaga Kurzątkowskiemu jak tylko może... Zdecydowanie, na TEJ grupie można liczyć, że każde świństwo zostanie zrealizowane z chęcią i dziką rozkoszą. Pozdrawiam Kurzątkowskiego i Czarneckiego - duecik spod ciemnej gwiazdy.

Data: 2010-12-17 10:29:53
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-12-16 16:17, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

Zachowuj się jak na nurka przystało i nie pij już więcej.

Data: 2010-12-17 09:42:41
Autor:
,
> to skargi pisz do rodziców.

Zachowuj się jak na nurka przystało i nie pij już więcej.

Nie każdy jest Tobą, nie każdy chla, nie każdego kumpleoolewają.
Jak się z tym czujesz ?

[market] Kupię  Przeczytaj ten temat, są normali nurkowie, normali ludzie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-29 01:23:01
Autor: Wojtek Filip
(spam) Zakupy grupowe - t ańszy sposób na własny sprzęt?
Witam.
Dla zainteresowanych:
W Grupowych Zakupach pojawiły się latarki K2 Max Gral Marine.
Latarka z 3 alkalicznymi bateriami i przesyłką kosztuje 199zł.
W kolejnej akcji zobaczymy firmę SANTI.
Zapraszam do śledzenia www.divetrek-pro.com

Wojtek Fiip

Data: 2010-12-29 14:10:39
Autor: Irmina Bartosik-Karasińska
On 16 Gru, 16:17, " " <demol...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
PesTYcyD <pesty...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Po co łżesz, są na sekcie ludzie którzy pomogą i pomagają.
Że sam się dorobiłeś takiej oceny Twojego działania, że nikt Tobie nie pomoże,

Ludzie, K..wa! to jest post w temacie zakupów grupowych a nie jakieś
wasze prywatne forum kłótni.
Czy w niemal każdym wątku muszą pojawiać się te same osoby, które mają
w dup..ie temat rozmowy?
Trochę szacunku panowie dla tych, którzy chcą tu  się czegoś
dowiedzieć a nie tylko czytać o waszej wzajemnej nienawiści.
Jak byście mieli jaja, to byście się umówili na jakieś mordobicie, czy
coś w tym rodzaju, a tak, to kłócicie się od lat jak eunuchy albo
stare baby.

Przepraszam za offtop, ale już nie mogłem wyrobić.
Bartek.

Data: 2010-12-29 14:14:37
Autor: KarasinskiB
> [...]

czy
coś w tym rodzaju, a tak, to kłócicie się od lat jak eunuchy albo
stare baby jakieś.Przepraszam za offtop, ale już nie mogłem wyrobić..
Bartek.

(spam) Zakupy grupowe - tańszy sposób na własny sprzęt?