spam, mBank, 2279

Data: 2011-02-21 15:47:25
Autor: niusy.pl
spam, mBank, 2279
Dostalem jakis spam nt certyfikatów.

Data: 2011-02-21 12:04:37
Autor: Tomasz [Bubon]
spam, mBank, 2279
On 21 Lut, 15:47, "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> wrote:
Dostalem jakis spam nt certyfikat w.

Masz zawirusowanego kompa.

Data: 2011-02-21 23:37:30
Autor: niusy.pl
spam, mBank, 2279

Uzytkownik "Tomasz [Bubon]" <tompod@gmail.com>

Dostalem jakis spam nt certyfikat w.

Masz zawirusowanego kompa.

Hopla grypa ?

Data: 2011-02-21 12:05:08
Autor: Tomasz [Bubon]
spam, mBank, 2279
On 21 Lut, 15:47, "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> wrote:
Dostalem jakis spam nt certyfikat w.

Zmień hasło do systemu transakcyjnego mBanku.

Data: 2011-02-21 12:23:35
Autor: Tomek z Wawy
spam, mBank, 2279
On 21 Lut, 21:05, "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> wrote:
On 21 Lut, 15:47, "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> wrote:

> Dostalem jakis spam nt certyfikat w.

Zmień hasło do systemu transakcyjnego mBanku.

Nie bredź. To mBank wysyłał z 2279 spam (zwany tylko z nazwy
informacją) o potencjalnym wirusie. Dostałem już smsa, maila,
powiadomienie w systemie. Na wszelki wypadek nie zaglądam do lodówki...

Data: 2011-02-21 22:20:19
Autor: Tomasz [Bubon]
spam, mBank, 2279
On 21 Lut, 21:23, Tomek z Wawy <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote:

> [...]

informacją) o potencjalnym wirusie. Dostałem już smsa, maila,
powiadomienie w systemie. Na wszelki wypadek nie zaglądam do lodówki....

Pierwszy post jest nieprecyzyjny.
Inaczej odpowiedzieć nie potrafisz?
Jak ktoś się myli to zawsze mówisz nie bredź?

Data: 2011-02-22 12:17:06
Autor: niusy.pl
spam, mBank, 2279

Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <tompod@gmail.com>

--
Ty chyba z tego banku jesteś, że widzisz jakiś związek spamu z hasłem

Data: 2011-02-21 23:40:05
Autor: niusy.pl
spam, mBank, 2279

Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl>

> [...]

informacją) o potencjalnym wirusie. Dostałem już smsa, maila,
powiadomienie w systemie. Na wszelki wypadek nie zaglądam do lodówki...
Nareszcie ktoś zrozumiał.

Data: 2011-02-21 23:54:41
Autor: Marcepan
spam, mBank, 2279
"Tomek z Wawy"  napisał
Nie bredź. To mBank wysyłał z 2279 spam

Nie kłam. Ja np. nic nie dostałem.

Data: 2011-02-21 23:28:09
Autor: Tomek z Wawy
spam, mBank, 2279
On 21 Lut, 23:54, "Marcepan" <mi...@maila.on> wrote:

Nie k am. Ja np. nic nie dosta em.

Skoro większość dostała, a ty akurat nie, to moim zdaniem jednak
problemu szukaj w tym, że saldo masz zerowe, mbank nie ma aktualnego
telefonu lub coś takiego. Spam jest faktem, bo bank się do niego
przyznaje.

Data: 2011-02-22 12:22:37
Autor: niusy.pl
spam, mBank, 2279

[...]

No właśnie nie rozumiem z jakiej parafii dostaję te pierdoły. Na nic takiego nie zapisywałem się.

Data: 2011-02-22 12:15:42
Autor: niusy.pl
spam, mBank, 2279

Użytkownik "Marcepan" <miema@maila.on>

Nie bredź. To mBank wysyłał z 2279 spam

Nie kłam. Ja np. nic nie dostałem.

Wysłałem Ci skrót

Data: 2011-02-21 15:58:17
Autor: Jarek Andrzejewski
spam, mBank, 2279

Zapewne to: http://niebezpiecznik.pl/post/zeus-straszy-polskie-banki/

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-02-21 23:54:43
Autor: glaukonWYTNIJTO
spam, mBank, 2279

Zapewne to: http://niebezpiecznik.pl/post/zeus-straszy-polskie-banki/

Zaciekawił mnie ten fragment:

"Finansowych strat ofiary jednak nie odczują (klienci, nie bank), bo zasada jest
taka, że straty klientów pokrywa bank"

Czy to prawda?

Data: 2011-02-21 18:31:08
Autor: witek
spam, mBank, 2279
On 2/21/2011 4:54 PM, glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

[...]

skoro bank tak rzekł to znaczy, że rzekł.
Ciekawe czy sie tylko z tego potem wywiaże.

spam, mBank, 2279