spam - sprzedam hexagona 250

Data: 2014-04-30 16:19:41
Autor: marek
spam - sprzedam hexagona 250
Piaggio Hexagon z silnikiem od hondy Helix 250
silnik praktycznie nie do zajechania - mój ma około 20tys.
sprzedaje jako uszkodzony  ... do wymiany kierownica i 2 plastiki plus lusterka( bo się połamały) koszt w granicach 300-400zł ze wszystkim, no chyba że ktoś chciałby na części ...
Rama i przednie zawieszenie jest proste
silnik przed końcem tamtego sezonu dostał nowy orginalny pasek i olej
gratis mogę dorzucić nową oponę na tył
kupiłem coś większego a w naprawę tego nie chce mi się bawić poza tym zajmuje mi miejsce w piwnicy
cena do uzgodnienia
wrocław

spam - sprzedam hexagona 250