(spam) wypozyczalnia b. ciekawych nart FR i turowych

Data: 2009-03-12 05:32:24
Autor: darek.s
(spam) wypozyczalnia b. ciekawych nart FR i turowych
W 2 naszysch sklepach ; Katowice i W-a Mariensztat uruchomilismy
wypozyczalnie nart FR i turowych. Oferta bedzie sie na biezaco
zmieniac, za chwile pojawi sie jeszcze kilka modeli z przyszlorocznych
kolekcji. W przypadku zainteresowanych z innych miast prosze
kontaktowac sie ze swoim sklepem Horyzont.

Polecam w szczegolnosci polskie narty Majesty :) 99mm pod butem

MAJESTY DIRTY BEAARS 182cm+FRI FREERIDE M+ski XL
 MAJESTY model na zime 09/10
BD KILOWATT 185cm narty+NAXO 21 M+skistoper 100mm
 black diamond
BD VOODOO 185cm narty +Diamir freeride plus M +ski
 black diamond
BLIZZARD FREE ADV PRO 169+FRI DIAM.FR plus M ski86
 blizzard
BLIZZARD FREE CROSS 170+FRI DIAMIR explo M+ski M
 blizzard
DYNAFIT 7SUMMITS 163 08/09 ,diamir explore M,ski M
 dynafit
HAGAN DRAGON 175cm +FRI DIAMIR FR PLUS M ski 86
 hagan
HAGAN SPIRIT 150cm+FRI diamir experience M+ski S
 hagan
HAGAN UNICORN 175cm+FRI DIAMIR FR plus M ski86
 hagan
K2 MT BAKER 174cm superli+FRI DIAMIR FR M+ski XL
 K2
K2 obSETHed FACTORY 08/09 179+ski-stop 100mm+NX21M
 K2
K2 SHUKSAN 08/09 174+ski-stop90mm+NX21 M wiazania
 K2

Data: 2009-03-12 13:44:36
Autor: JKK
(spam) wypozyczalnia b. ciekawych nart FR i turowych

Uzytkownik <darek.s@fam.gda.pl> napisal w wiadomosci news:6a7f2e70-d6c9-40fc-9aef-3c8b10479d39l16g2000yqo.googlegroups.com...
Polecam w szczegolnosci polskie narty Majesty :) 99mm pod butem

Jakis producent sie objawil / odrodzil ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-12 13:53:46
Autor: AL
darek.s@fam.gda.pl pisze:
[...]

a jaki cennik?
czy buty rowniez mozna wypozyczyc?

Chodzi mi wylacznie o sprzet skiturowy?

Moze bym sie skusil - wpierw musialbym sprobowac jak sie to je, a jesli
mi sie spodoba, to moze doposaze sie w taki zestaw...

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-12 14:19:31
Autor: J.F.
[...]

Naprawde polskie ?
Szaflary sie odrodzily, zagraniczny kapital, czy jakis domorosly stolarz ?

Nie tak latwo chyba zrobic dzis przyzwoita narte, trzeba troche zainwestowac w fabryke ?

J.

Data: 2009-03-12 07:00:38
Autor: darek.s
> [...]

stolarz ?

Nie tak latwo chyba zrobic dzis przyzwoita narte, trzeba troche

Nie slyszeliscie??? Firma jest z Gdanska a robia w fabryce Nobile
Bielsko Biala (czyli doswiadczenie snb...)

Powiem tak jak bylem w Alpach na testach to jakos nie moglem sie
przemoc do nich i nalozylem te narty w ostatni dzien wyjazdu. I potem
zalowalem, ze nie smigalem na nich wczesniej. Nie wiem na jakie macie
dechy ale narty FR z ostatnich lat naprawde sa niezle i nie tak trudne
jak wczesniejsze modele. Pisze o deskach typu 99-110 pod butem

Butow i fok nie wypozyczamy

ceny
1 dzień - 69,9 zł
2 dni - 99,9 zł
3 dni - 149,9 zł
4-7 dni - 45 zł/dzień
8....dni - 42 zł/dzień

Za wszystkie narty taka sama cena
Kaucja 1000 zl - gotówka , nie ma możliwości kartą.
 Zniżka na karte Horyzontu 20%

 Jakby np. klient w Gdansku, Wrocku... chciał bardzo przetestowac to
dodatkowo oplata za przeslanie 40 zl i nie krócej niż 2dni. Od Kwoty
za przeslanie nie ma rabatu.

pozdr

Data: 2009-03-12 15:09:46
Autor: Titus Atomicus
(spam) wypozyczalnia b. ciekawych nart FR i turowych
In article <gpb255$s09$1@news.onet.pl>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Nie tak latwo chyba zrobic dzis przyzwoita narte, trzeba troche zainwestowac w fabryke ?

E, od razu krytykujesz.
Ja widzialem te narty. WYGLADAJA fajnie.

TA

Data: 2009-03-13 10:55:00
Autor: J.F.
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-C2DD24.15094612032009news.onet.pl...
> [...]

zainwestowac w fabryke ?

E, od razu krytykujesz.  Ja widzialem te narty. WYGLADAJA fajnie.

Nie krytykuje tylko zainteresowalo mnie.
Produkcja nart to w duzej czesci manufaktura, ale troche oprzyrzadowania jednak wymaga.

Wiec ciekaw jestem czy sie ktos odwazyl zainwestowac, czy kupil jakies wyeksploatowane maszyny, czy sobie przypomnial swoja goralsko-stolarska przeszlosc i robi narty ktore tylko fajnie wygladaja.
Chociaz kto wie - moze na puchu powyginane drewno jest calkiem dobre ..

J.

(spam) wypozyczalnia b. ciekawych nart FR i turowych