(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..

Data: 2009-03-11 15:23:27
Autor: darek.s
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..
Wyprzedaz skiturow, freeride...
http://www.e-horyzont.pl/skitouring-rakiety-sniezne-narty_215k/

Sprzet fizycznie jest tylko w sklepie wroclawski, katowickim, w-a
mariensztat i www.e-horyzont.pl

W ramach info narty, buty na przyszla zime beda srednio drozsze o
okolo 15% ma to zwiazek z ruchami walut. No chyba ze euro na jesien
bedzie kosztowac ok 3,7

w wyprzedazy sa takze spodnie narciarskie, kurtki.... ale o tym juz
bylo
_________________
Pozdrawiam Darek

Data: 2009-03-12 07:57:11
Autor: bans
darek.s@fam.gda.pl pisze:

Sprzet fizycznie jest tylko w sklepie wroclawski, katowickim, w-a
mariensztat i www.e-horyzont.pl

Jedna uwaga - je¶li kto¶ jest laikiem, to po zakupie w sklepie katowickiem sprzętu turowego należy udać się do serwisu narciarskiego w celu poprawnego ustawienia siły wypięcia wi±zań. Jak kto¶ wie o co chodzi, to sam sobie ustawi. W Katowicach największy spec od skiturów uważa, że jednostka wypięcia na skali wi±zania to kilogram...

--
bans

Data: 2009-03-12 03:53:05
Autor: darek.s
On 12 Mar, 07:57, bans <g...@o2.pl> wrote:
dare...@fam.gda.pl pisze:

> [...]

chodzi, to sam sobie ustawi. W Katowicach największy spec od skiturów
uważa, że jednostka wypięcia na skali wi±zania to kilogram...

hm??? piszesz o oczywistych sprawach. Moze zastosowali jakis skrót
myslowy ???no bo tabele DIN w temacie ustawianie wiazan jest chlebem
powszednim+ dodatkowe pytania co do umiejetnosci.

Jak ci sile ustawili ? przy jakiej wadze, wzroscie, umiejetnosciach,
dlugosci skorupy + inne uwagi
pozdr

Data: 2009-03-12 12:00:28
Autor: bans
darek.s@fam.gda.pl pisze:

hm??? piszesz o oczywistych sprawach.

Nie dla laika.

Jak ci sile ustawili ? przy jakiej wadze, wzroscie, umiejetnosciach,
dlugosci skorupy + inne uwagi

Poszło na priv.

--
bans

Data: 2009-03-12 04:38:02
Autor: darek.s
On 12 Mar, 12:00, bans <g...@o2.pl> wrote:
dare...@fam.gda.pl pisze:

> hm??? piszesz o oczywistych sprawach.

Nie dla laika.

> Jak ci sile ustawili ? przy jakiej wadze, wzroscie, umiejetnosciach,
> [...]

Po opisie dokladnym bansa trzeba przyznac ze osoba co ustawiala dala
ciala. Musial miec jakies zacmienie umyslu!!!!!!!. Jeszcze x
oficjalnie przepraszam w imieniu firmy. Zaskoczylo mnie to strasznie
bo co roku robimy szkolenia sprzetowe (8h), testy firmowe i takie cos
na prawde nie powinno miec miejsca??? Tym bardziej ze Ekipa katowicka
jest jedna z mocniejszych  i na szkoleniach raczej bryluje

Przy najblizszym spotkaniu na turach ja stawiam na koszt firmy do
momentu az powiesz dosc :)

Wstepnie ustalilem na podstawie opisu bansa , ze to nie byl nas
czolowy spec ale jakis mlody gniewny. Zaraz zostanie jeszcze x mu
wytlumaczona tabela DIN w temacie sily wypiec

pozdr
Darek

Data: 2009-03-12 12:43:08
Autor: Grzegorz Lipnicki
[...]

a macie maszynę diagnostyn±?
bo w Galicji to powoli się upowszechnia;

 g.

Data: 2009-03-12 05:36:10
Autor: darek.s
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..
On 12 Mar, 12:43, "Grzegorz Lipnicki" <grzlipnidod...@poczta.onet.pl>
wrote:
> [...]
>wytlumaczona tabela DIN w temacie sily wypiec

a macie maszynę diagnostyn±?
bo w Galicji to powoli się upowszechnia;

nie mamy. To nie ta skala dzialalnosci. W intersporcie moze zwroci sie
po 5 latach a u nas by trwalo to z 200 lat :) . Nie zmienia to faktu
ze to super rzecz!!!

Data: 2009-03-12 20:24:46
Autor: doomin13
[...]

mysle ze nie ma sensu kupowac :)
jak wiazania sa dobrze ustawione dlugosciowo to i skala sie powinna zgadzac, przynajmniej w nowych
mi dla przykladu ustawili w skiteamie tak jakos jedna narte na 7,5 zamisat na 8 - druga narta byla ok
oczywiscie wydruk z maszyny ze ok rowno 7,9 czy cos takiego
jak sie w domu okazalo koles spier... regulacje dlugosci - bylo za ciasno wiec musial skrecic lzej bezpiecznik
wiazania w czasie produkcji tez sa testowane i naprawde nie wierze zeby byly duze rozbieznosci a male rozbieznosci zawsze beda np. z powodu niedokladnego oczyszczenia buta przy wpinaniu, albo kupienia innych mocno zuzytych butow itd

pozdro,
doomin13

Data: 2009-03-12 20:35:42
Autor: J.F.
On Thu, 12 Mar 2009 20:24:46 +0100,  doomin13 wrote:
[...]wiazania w czasie produkcji tez sa testowane i naprawde nie wierze zeby byly duze rozbieznosci

A jak fabrykant pomysli ze wiazania w czasie montazu sa testowane,
wiec on nie musi ? :-)

J.

Data: 2009-03-12 20:47:56
Autor: doomin13
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..
A jak fabrykant pomysli ze wiazania w czasie montazu sa testowane,
wiec on nie musi ? :-)

no tak :)

Data: 2009-03-12 21:39:26
Autor: Grzegorz Lipnicki
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..

wiazania w czasie produkcji tez sa testowane i naprawde nie wierze zeby byly
duze rozbieznosci a male rozbieznosci zawsze beda

z czasem jednak te różnice mog± się powiększać;

BTW: raz w życiu dałem na maszynę wi±zania
(nowe) i... nie przeszły testu:)
różnica między ustawieniem na skali wi±zania
a wskazaniem maszyny przekraczała tolerancję okre¶lon± norm±;
nie przeszkadza to jednak w używaniu tych wi±zań,
albowiem potem sprzęt został "przetestowany"
sposobem tu kiedy¶ opisywanym;

 g.

Data: 2009-03-13 12:26:17
Autor: doomin13
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..

z czasem jednak te różnice mog± się powiększać;

napewno, i dlatego sprzet powypozyczalniowy z reguly lepiej przetestowac :)
ale w dzisiejszych czasach rzadko ktora para nart jezdzi dluzej niz 5-6 sezonow a to jesli nie jest to wypozyczalnia to nie wplynie specjalnie na zmiane charakterystyki sprezyny - chyba ze ktos jezdzi caly rok :)
ale takie przyjemne przypadki to niestety rzadkosc, ech :)

Data: 2009-03-12 08:10:02
Autor: Jacek Krywult
[...]

moja żona miała ten parametr w nartach Ľle ustawiony,, skończyło się bardzo przykro,
tego nie można zaniedbać!

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-03-12 03:59:06
Autor: darek.s
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..
moja żona miała ten parametr w nartach Ľle ustawiony,, skończyło się bardzo
przykro,
tego nie można zaniedbać!
Niech zgadne miala  ustawione na 6  a jest super poczatkujaca i
powinna miec maks 3,5-4

Data: 2009-03-12 09:23:24
Autor: Robert
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..

Uzytkownik <darek.s@fam.gda.pl> napisal w wiadomosci news:5e563b04-6a13-4318-83d3-4027e1944a42l16g2000yqo.googlegroups.com...

W ramach info narty, buty na przyszla zime beda srednio drozsze o
okolo 15% ma to zwiazek z ruchami walut.

Ty jakis prorok jestes?
Chyba marnujesz sie w handlu, wez sie za gielde ;-)))
I moze objasnij takiemu prostaczkowi jak ja, jakie to tajemnicze ruchy walut masz na mysli?

Data: 2009-03-12 02:22:06
Autor: Slawomir Gorniak
On Mar 12, 10:23 am, "Robert" <rco...@user.com.pl> wrote:
I moze objasnij takiemu prostaczkowi jak ja, jakie to tajemnicze ruchy walut
masz na mysli?

Profesor spojrzal smetnie przez okno i rzekl: .. a moze by tak rzucic
to wszystko w cholere i pojechac w Bieszczady?..

S.

Data: 2009-03-12 09:55:30
Autor: Waldek Brygier
Robert wrote:
I moze objasnij takiemu prostaczkowi jak ja, jakie to tajemnicze
ruchy walut masz na mysli?

Za taka wiedze to sie placi...

Waldek Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-03-12 10:29:17
Autor: any
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..
Robert pisze:

Ty jakis prorok jestes?

No, jeżeli podstawowe działania matematyczne są dla Ciebie metafizyką, to ja Ci współczuję...

I moze objasnij takiemu prostaczkowi jak ja, jakie to tajemnicze ruchy walut masz na mysli?

Ano proste - w listopadzie, grudniu, kiedy Darek płacił za sprowadzony sprzęt cena Euro była jaka była. Dzisiaj jest wyższa o około 15 - 20%
Na razie nic nie zapowiada, aby radykalnie uległa zmianie.
Reszta to już zdolności handlowe Horyzontów.

any

Data: 2009-03-12 11:03:00
Autor: Michał
any pisze:

Ano proste - w listopadzie, grudniu, kiedy Darek płacił za sprowadzony sprzęt cena Euro była jaka była. Dzisiaj jest wyższa o około 15 - 20%
Na razie nic nie zapowiada, aby radykalnie uległa zmianie.

Przez najbliższe 8-9 miesięcy, do listopada, grudnia? Jednak prorok :)

Data: 2009-03-12 11:05:27
Autor: any
Michał pisze:

Przez najbliższe 8-9 miesięcy, do listopada, grudnia? Jednak prorok :)

A jak se kupił ojro i wsadził na lokatę?
A jak zrobił opcję walutową?

To co teĹĽ prorok?

any

Data: 2009-03-12 15:07:19
Autor: Robert

Użytkownik "any" <andrzej.bielak.m@lpka.interia.pl> napisał w wiadomości news:gpaklk$i3g$1inews.gazeta.pl...

Ty jakis prorok jestes?
No, jeżeli podstawowe działania matematyczne są dla Ciebie metafizyką, to ja Ci współczuję...

nie współczuj, tylko uchyl rabka tajemnicy, jakie to działania trzeba wykonac, jakich cudownych formuł uzyć, żeby wyliczyc ten kurs walut na koniec roku, Wielki Mędrcu od przewidywania kursów walut

Ano proste - w listopadzie, grudniu, kiedy Darek płacił za sprowadzony sprzęt cena Euro była jaka była. Dzisiaj jest wyższa o około 15 - 20%
Na razie nic nie zapowiada, aby radykalnie uległa zmianie.

prostota, a raczej prostactwo takiego rozumowania mnie rzuciła na glebę, rotfl ;-)

Data: 2009-03-12 07:51:02
Autor: Slawomir Gorniak
On Mar 12, 4:07 pm, "Robert" <rco...@user.com.pl> wrote:
> [...]
> Na razie nic nie zapowiada, aby radykalnie uległa zmianie.

prostota, a raczej prostactwo takiego rozumowania mnie rzuciła na glebę, rotfl
;-)

Masz najzupelniejsza racje! Taka jest prawda. I żadne krzyki i płacze
nas nie przekonaj±, że białe jest białe, a czarne jest czarne.

S.

Data: 2009-03-13 09:36:53
Autor: any
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..
Robert pisze:

nie współczuj,

No oki, jak sobie ĹĽyczysz.

wykonac, jakich cudownych formuł uzyć, żeby

Możliwości masz wypisane powyżej...

koniec roku, Wielki Mędrcu od...

Aaaa, standardzik - brak argumentu popycha zakompleksionego frustrata do ataku ad personam.

prostota, a raczej prostactwo

No cóż niektórzy tak mają, że tematy przerastające ich zdolność pojmowania negują.
I to jeszcze jest zrozumiałe, ale kiedy lęk przed nieznanym wywołuje agresję, to jest to sygnał, że należy się leczyć.

takiego rozumowania mnie rzuciła na glebę,

Wiesz, to musi być mocno niewygodne, ba nawet niebezpieczne dziubać po klawiszach turlając się po glebie. Kręgosłup możesz sobie nadwyrężyć.

Szczerze zatrostany...
any

(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..