(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..

Data: 2009-03-12 07:57:11
Autor: bans
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..
darek.s@fam.gda.pl pisze:

Sprzet fizycznie jest tylko w sklepie wroclawski, katowickim, w-a
mariensztat i www.e-horyzont.pl

Jedna uwaga - jeśli ktoś jest laikiem, to po zakupie w sklepie katowickiem sprzętu turowego należy udać się do serwisu narciarskiego w celu poprawnego ustawienia siły wypięcia wiązań. Jak ktoś wie o co chodzi, to sam sobie ustawi. W Katowicach największy spec od skiturów uważa, że jednostka wypięcia na skali wiązania to kilogram...

--
bans

Data: 2009-03-12 03:53:05
Autor: darek.s
On 12 Mar, 07:57, bans <g...@o2.pl> wrote:
dare...@fam.gda.pl pisze:

> [...]

chodzi, to sam sobie ustawi. W Katowicach największy spec od skiturów
uważa, że jednostka wypięcia na skali wiązania to kilogram...

hm??? piszesz o oczywistych sprawach. Moze zastosowali jakis skrót
myslowy ???no bo tabele DIN w temacie ustawianie wiazan jest chlebem
powszednim+ dodatkowe pytania co do umiejetnosci.

Jak ci sile ustawili ? przy jakiej wadze, wzroscie, umiejetnosciach,
dlugosci skorupy + inne uwagi
pozdr

Data: 2009-03-12 12:00:28
Autor: bans
darek.s@fam.gda.pl pisze:

hm??? piszesz o oczywistych sprawach.

Nie dla laika.

Jak ci sile ustawili ? przy jakiej wadze, wzroscie, umiejetnosciach,
dlugosci skorupy + inne uwagi

Poszło na priv.

--
bans

Data: 2009-03-12 04:38:02
Autor: darek.s
On 12 Mar, 12:00, bans <g...@o2.pl> wrote:
dare...@fam.gda.pl pisze:

> hm??? piszesz o oczywistych sprawach.

Nie dla laika.

> Jak ci sile ustawili ? przy jakiej wadze, wzroscie, umiejetnosciach,
> [...]

Po opisie dokladnym bansa trzeba przyznac ze osoba co ustawiala dala
ciala. Musial miec jakies zacmienie umyslu!!!!!!!. Jeszcze x
oficjalnie przepraszam w imieniu firmy. Zaskoczylo mnie to strasznie
bo co roku robimy szkolenia sprzetowe (8h), testy firmowe i takie cos
na prawde nie powinno miec miejsca??? Tym bardziej ze Ekipa katowicka
jest jedna z mocniejszych  i na szkoleniach raczej bryluje

Przy najblizszym spotkaniu na turach ja stawiam na koszt firmy do
momentu az powiesz dosc :)

Wstepnie ustalilem na podstawie opisu bansa , ze to nie byl nas
czolowy spec ale jakis mlody gniewny. Zaraz zostanie jeszcze x mu
wytlumaczona tabela DIN w temacie sily wypiec

pozdr
Darek

Data: 2009-03-12 12:43:08
Autor: Grzegorz Lipnicki
[...]

a macie maszynę diagnostyną?
bo w Galicji to powoli się upowszechnia;

 g.

Data: 2009-03-12 05:36:10
Autor: darek.s
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..
On 12 Mar, 12:43, "Grzegorz Lipnicki" <grzlipnidod...@poczta.onet.pl>
wrote:
> [...]
>wytlumaczona tabela DIN w temacie sily wypiec

a macie maszynę diagnostyną?
bo w Galicji to powoli się upowszechnia;

nie mamy. To nie ta skala dzialalnosci. W intersporcie moze zwroci sie
po 5 latach a u nas by trwalo to z 200 lat :) . Nie zmienia to faktu
ze to super rzecz!!!

Data: 2009-03-12 20:24:46
Autor: doomin13
[...]

mysle ze nie ma sensu kupowac :)
jak wiazania sa dobrze ustawione dlugosciowo to i skala sie powinna zgadzac, przynajmniej w nowych
mi dla przykladu ustawili w skiteamie tak jakos jedna narte na 7,5 zamisat na 8 - druga narta byla ok
oczywiscie wydruk z maszyny ze ok rowno 7,9 czy cos takiego
jak sie w domu okazalo koles spier... regulacje dlugosci - bylo za ciasno wiec musial skrecic lzej bezpiecznik
wiazania w czasie produkcji tez sa testowane i naprawde nie wierze zeby byly duze rozbieznosci a male rozbieznosci zawsze beda np. z powodu niedokladnego oczyszczenia buta przy wpinaniu, albo kupienia innych mocno zuzytych butow itd

pozdro,
doomin13

Data: 2009-03-12 20:35:42
Autor: J.F.
On Thu, 12 Mar 2009 20:24:46 +0100,  doomin13 wrote:
[...]wiazania w czasie produkcji tez sa testowane i naprawde nie wierze zeby byly duze rozbieznosci

A jak fabrykant pomysli ze wiazania w czasie montazu sa testowane,
wiec on nie musi ? :-)

J.

Data: 2009-03-12 20:47:56
Autor: doomin13
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..
A jak fabrykant pomysli ze wiazania w czasie montazu sa testowane,
wiec on nie musi ? :-)

no tak :)

Data: 2009-03-12 21:39:26
Autor: Grzegorz Lipnicki
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..

wiazania w czasie produkcji tez sa testowane i naprawde nie wierze zeby byly
duze rozbieznosci a male rozbieznosci zawsze beda

z czasem jednak te różnice mogą się powiększać;

BTW: raz w życiu dałem na maszynę wiązania
(nowe) i... nie przeszły testu:)
różnica między ustawieniem na skali wiązania
a wskazaniem maszyny przekraczała tolerancję określoną normą;
nie przeszkadza to jednak w używaniu tych wiązań,
albowiem potem sprzęt został "przetestowany"
sposobem tu kiedyś opisywanym;

 g.

Data: 2009-03-13 12:26:17
Autor: doomin13
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..

z czasem jednak te różnice mogą się powiększać;

napewno, i dlatego sprzet powypozyczalniowy z reguly lepiej przetestowac :)
ale w dzisiejszych czasach rzadko ktora para nart jezdzi dluzej niz 5-6 sezonow a to jesli nie jest to wypozyczalnia to nie wplynie specjalnie na zmiane charakterystyki sprezyny - chyba ze ktos jezdzi caly rok :)
ale takie przyjemne przypadki to niestety rzadkosc, ech :)

Data: 2009-03-12 08:10:02
Autor: Jacek Krywult
[...]

moja żona miała ten parametr w nartach źle ustawiony,, skończyło się bardzo przykro,
tego nie można zaniedbać!

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-03-12 03:59:06
Autor: darek.s
(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..
moja żona miała ten parametr w nartach źle ustawiony,, skończyło się bardzo
przykro,
tego nie można zaniedbać!
Niech zgadne miala  ustawione na 6  a jest super poczatkujaca i
powinna miec maks 3,5-4

(spam) wyprzedaz w Horyzontach; nart freeride, turowe, buty, foki..