spasujcie już trochę....

Data: 2010-08-15 21:42:52
Autor: Player
spasujcie już trochę....
Michał wrote:

wiem, że gdyby nie te skakanie do gardeł mało by się tu działo... ale jakiś czas temu, przestałem tu pisać, tylko czytałem, ale teraz to już przegięcie:) dajcie sobie po razie, oczywiście na żywo, ja mogę piec kiełbaski i lać piwo ( oczywiście bez nurkowania, to nie Sharm, że pijemy i nurkujemy:D ) i trochę spasujcie, czasami już się ciężko czyta :)
pozdrawam
Michał z Cmas i IANTD :D

Wystarczy dodać do KF/ignore (różnie to w czytnikach się nazywa) i po
problemie. Jeśli masz opcję +follow-up to też warto zaznaczyć.

spasujcie już trochę....