spawa glodu w Polsce i Europie oraz wyskich cen zywnosci

Data: 2011-05-04 02:35:15
Autor: muto2100
spawa glodu w Polsce i Europie oraz wyskich cen zywnosci
jest    oczywiste    ze  marksistowska    UE      swoja
ideologia    doprowadzila     do  takiej  sytuacji     ktora   nas
zastala    w  ostatnich    tygodniach!    wlasnie     poprzez
centralnie     kierowana     gospodarke  rolna
zamiast     miec     wolny    rynek    -gdzie     wlasnie  poprzez
konkurencyjnosc   sa    kontrolowane     ceny   a  nie
poprzez      centralne    kierowane   jak  za   czasow     tzw
dobrobytu  socjialistycznego-kazdy    dzis     widzi     ze
lewactwo     to    przejaw      choroby  umyslowej    ,
zdegenerowanych     umyslow    a  raczej   ich  brak,   ktorych
doswiadczenia      na  ludziach    jak  na   krolikach
doprowadzaja     do    zagladzania     ludzi!
Czym    predzej     pogonimy     te  lewackie    barachlo    z
Polski    i  Europy     tym    lepiej     dla   nas  wszystkich!

Data: 2011-05-04 03:00:35
Autor: J-23
On 4 Maj, 11:35, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Cechą kapitalizmu sa zmowy cenowe, tworzenie karteli ma na celu
calkowita kontrole nad rynkiem, czyli dyktowanie ceny popytu i podazy.
Tworzenie karteli jest nielegalne zarowno w UE jak i USA, oraz w wielu
panstwach - na szczescie!

J...

Data: 2011-05-04 20:20:51
Autor: sofu

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1d21d919-6f98-4cb7-9ffd-be1efc6bfeb7r6g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -

Ale pomyśl jak łatwo przy ograniczeniach w produkcji czyli podaży, taka zmowę stworzyć.
I co ciekawe przy małej ilości nadprodukcji nie jest łatwo taka zmowę wykazać.
Wystarczy, ze ktoś skupi niewielką część produkcji i zatrzyma w magazynach albo z pozorna stratą
wyeksportuje, aby rynek zareagował gwałtownymi podwyżkami cen.
Myślę, że to już się będzie tak pierdoliło w Eurokołchozie, aż doprowadzi w końcu do jego upadku.

sofu

Data: 2011-05-04 22:00:10
Autor: J-23
On 4 Maj, 20:20, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1d21d919-6f98-4cb7-9ffd-be1efc6bfeb7r6g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

wyeksportuje, aby rynek zareagował gwałtownymi podwyżkami cen.
Myślę, że to już się będzie tak pierdoliło w Eurokołchozie, aż doprowadzi w

Co mam myslec? Sa to sprawy dobrze poznane i posiadajace obszerna
literature prawna. Jedynie odpowiednie prawo stanowi jakies
zabezpieczenie przed takimi dzialaniami. W tym i prawo UE. Jasne ze
nie zawsze rzeczone prawo jest skuteczne. Jak zawsze - krasc i
mordowac tez prawo zabrania... Natomiast warto sie zastanowic co by
sie dzialo gdyby nie opisane wyzej regulacje prawne.

spawa glodu w Polsce i Europie oraz wyskich cen zywnosci