spawanie duraluminium wawa lub okolice

Data: 2011-03-08 20:07:21
Autor: T
spawanie duraluminium wawa lub okolice
koledzy czy ktos spawa w ololicach, potrzebuje mala latke zrobic

Data: 2011-03-08 20:10:48
Autor: Kuczu
W dniu 2011-03-08 20:07, T pisze:
koledzy czy ktos spawa w ololicach, potrzebuje mala latke zrobic

W Ololicach to nie wiem ale w Warszawie spawa.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-03-08 20:20:07
Autor: T
spawanie duraluminium wawa lub okolice
a gdzie ? :)

Data: 2011-03-09 11:14:50
Autor: gildor
spawanie duraluminium wawa lub okolice
W dniu 08.03.2011 20:20, T pisze:
a gdzie ? :)

Magica zaczep tu, na PRM

- gildor

Data: 2011-03-09 00:43:29
Autor: Thompson FZ1
On 8 Mar, 20:10, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2011-03-08 20:07, T pisze:

> [...]

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)

Centrospaw na wylocie toruńskiej w Markach

spawanie duraluminium wawa lub okolice