spdif input - karta usb

Data: 2009-08-22 23:03:44
Autor: Sergiusz Rozanski
spdif input - karta usb
Mam ochotę ponagrywać sobie trochę audycji muzycznych z radia,
ponieważ tuner sat ma wyjście cyfrowe pomyślałem - czemu nie,
zaoszczędze przejścia przez ca->ac, a pcm już sobie obrobię.
Ale laptop nie ma spdif-in. Jest jakaś godna polecenia karta
z takim złączem na usb? Może być najtańsza, nie bedę przez nią
grał i nie musi być hiper droga, mnie tylko pcm interesuje
(bez dolby digital, dts itp).

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

spdif input - karta usb