spdif - splitter/hub

Data: 2010-10-15 15:05:26
Autor: Adam Szewczak
spdif - splitter/hub
Czesc.

Czy wiecie gdzie albo pod jaka nazwa moze byc dostepny jakis rozgaleziacz spdif, tak zeby z 2-3 zrodel podlaczyc sygnal do odbiornika ktory ma jedno gniazdo wejsciowe.

PZDr
Adam

Data: 2010-10-15 18:39:33
Autor: AW
spdif - splitter/hub
W dniu 2010-10-15 15:05, Adam Szewczak pisze:
[...]

Ty raczej potrzebujesz sumator/mixer a nie spliter.

AW

Data: 2010-10-16 22:17:35
Autor: Adam Szewczak
spdif - splitter/hub
> [...]
>
> PZDr
> Adam

Ty raczej potrzebujesz sumator/mixer a nie spliter.

-- Pozdrawiam
AW

OK, juz znalazlem, ale dalem ciala, bo chodzilo mi o optyczny toslink a nie
cyfrowy coax :/

wlasnie wpisalem na allegro i znalazlem ze 4 oferty.

PZDr
Adam

Data: 2010-10-16 13:42:06
Autor: Adam Dybkowski
spdif - splitter/hub
W dniu 2010-10-15 15:05 Adam Szewczak napisał(a):

Czy wiecie gdzie albo pod jaka nazwa moze byc dostepny jakis
rozgaleziacz spdif, tak zeby z 2-3 zrodel podlaczyc sygnal do odbiornika
ktory ma jedno gniazdo wejsciowe.

Przełącznik S/PDIF  /  S/PDIF switch

Niełatwo będzie kupić. Zwykle jako przełącznik S/PDIF i dodatkowo konwerter C/A wykorzystywany jest po prostu amplituner.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-10-17 13:37:00
Autor: Irokez
spdif - splitter/hub
Użytkownik "Adam Dybkowski" <adybkows12@45wp.pl> napisał w wiadomości news:i9c328$bij$1news.onet.pl...
[...]

eetam, po prostu chce wybierać źródło bez przełaczania kabli.
SPDIF to tylko jedna żyła w ekranie, zwykły przełącznik schodowy nawet by załatwił sprawę przełączania z dwóch źródeł. Jakby się uprzeć to kupić taki selektor sygnału AV i podpiąć się pod na przykład chinch video.

Gorzej z Toslink'iem. Tutaj trzeba zaprzęgnąć odbiorniki Toslink na elektrykę, zrobić wybieranie źródła elektrycznie a potem puścić na nadajnik Toslink.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-10-17 15:18:51
Autor: Adam Dybkowski
spdif - splitter/hub
W dniu 2010-10-17 13:37 Irokez napisał(a):

[...]

[...]
Gorzej z Toslink'iem. Tutaj trzeba zaprzęgnąć odbiorniki Toslink na
elektrykę, zrobić wybieranie źródła elektrycznie a potem puścić na
nadajnik Toslink.

A no właśnie. Pytającemu AFAIR chodziło właśnie o optyczny S/PDIF.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

spdif - splitter/hub