'specialna' oferta KK od mBanku

Data: 2010-03-23 20:01:35
Autor: SERG
'specialna' oferta KK od mBanku
Dzisiaj miły pan zadzwonił do mnie oferując jak to podkreślał specjalnie przygotowaną dla mnie ofertę KK.
Z tego co się dowiedziałem to limit 1200-3500 zł, opłata roczna 35 zł ale jeśli wykonam w ciągu 3-ech pierwszych miesięcy obrót 500 zł opłata zostaje zwrócona. Podawał oprocentowanie ale nie bardzo mnie już to interesowało.
Jak zapytałem jakie są wymagane dokumenty to powiedział, że tylko umowa którą podpisze kurierowi zostanie przekazana do centrali, a tam następnie zweryfikują mnie  i podejmą decyzje w sprawie przyznania KK. Jestem ciekaw tylko czy by mi przyznali jako osobie nie posiadającej stałych dochodów ( jestem studentem :) i nie pracuje).
Ktoś może się jeszcze spotkał z taką "ofertą"?

Data: 2010-03-23 13:43:00
Autor: badzio
On 23 Mar, 20:01, SERG <marcin_...@poczta.fm> wrote:
Jestem ciekaw tylko czy by mi przyznali jako osobie nie posiadającej
stałych dochodów ( jestem studentem :) i nie pracuje).
Ktoś może się jeszcze spotkał z taką "ofertą"?

Jakies 4-5 lat temu mbank zaproponowal mojej niepracujacej (doktorat)
Zonie. I to na dosc duza kwote 8-9k. Zeby bylo smieszniej, chcialem
aby jej oferte 'przedstawiono' dla mnie (to ja robilem wiekszosc
zakupow i mi by sie bardziej przydala KK) - konto mielismy wspolne,
mialem umowe na czas nieokreslony i pensje w okolicach sredniej
krajowej - najpierw powiedzieli ze nie a po m-cu zaproponowali karte
na ~2k. zeby nie bylo - konto mielismy wspolne, przy czym ja bylem
klientem mbanku od 2001r, Zona od 2005, 'moje' wplywy na konto byly
wyzsze. Teraz srednio raz na m-c pojawia mi sie w systemie
transakcyjnym 'super oferta' przygotowana dla mnie - KK na 4k (o tyle
ciekawe ze jak likwidowalem u nich karte 2 lata temu to mialem limit
5k) :)
Wiec dziwna ta ich polityka.

Data: 2010-03-24 05:50:42
Autor: Chichotek
'specialna' oferta KK od mBanku
Był 23 marzec (wtorek) gdy o godz. 21:43 *badzio* napisał(a):

Wiec dziwna ta ich polityka.

To nie polityka, po prostu kobieta jest łatwiejszym celem który chętniej
wydaje pieniądze.

--
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
Pozdrawiam, Chichotek

Data: 2010-03-24 07:37:16
Autor: badzio
On 24 Mar, 05:50, Chichotek <z...@yvsr.cy> wrote:
Był 23 marzec (wtorek) gdy o godz. 21:43 *badzio* napisał(a):

> Wiec dziwna ta ich polityka.

To nie polityka, po prostu kobieta jest łatwiejszym celem który chętniej
wydaje pieniądze.

Z jednej strony masz racje, z drugiej - dwie visy debetowe podpiete do
jednego konta. Karta Zony - ~2 wyplaty z bankomatu w m-cu, jedna
platnosc w sklepie w m-cu. Moja karta - wyplat z bankomatow - 8-10,
platnosci w sklepie - kilkanascie. Wiec jednak wieksza szansa ze to ja
dam zarobic bankowi :)

Data: 2010-03-26 19:21:15
Autor: Chichotek
Był 24 marzec (środa) gdy o godz. 15:37 *badzio* napisał(a):

[...]

Oj juz sie nie musisz tak dowartościowywać, to one sa naszymi Skarbami :)

--
Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma
pozdrawiam, Chichotek

Data: 2010-03-23 20:27:23
Autor: cos
'specialna' oferta KK od mBanku
w zeszlym roku byla lepsiejsza oferta karta bez zadnych oplat i limit mi dali bez zadych dochodow 8k

Data: 2010-03-23 21:39:07
Autor: bartekkr
Użytkownik "cos" <cos@gdzies.pl> napisał w wiadomości news:hob4mt$qm5$1news2.ipartners.pl...
w zeszlym roku byla lepsiejsza oferta karta bez zadnych oplat i limit mi dali bez zadych dochodow 8k

A mnie 10k :) I dalej mam te karte.
Co ciekawe dzis dzwonil gosc z mBanku, ale nie mialem czasu rozmawiac - ma zadzwonic jutro. Ciekawe czy zaproponuje druga karte...

Data: 2010-03-24 08:54:21
Autor: SpeX
W dniu 2010-03-23 21:39, bartekkr pisze:
A mnie 10k:)  I dalej mam te karte.
Co ciekawe dzis dzwonil gosc z mBanku, ale nie mialem czasu rozmawiac - ma
zadzwonic jutro. Ciekawe czy zaproponuje druga karte...

Mi w czasie kryzysu oferowali 5k na podstawie wpływów na konto (studenckich)

Data: 2010-03-24 12:15:44
Autor: pustelnik
'specialna' oferta KK od mBanku

to ciekawe, też mam konto w mbanku od lat, z różnym przepływem dochodów, i nikt nigdy do mnie nie dzwonił. nie to, żeby mi to przeszkadzało szczególnie, ale zastanawia mnie algorytm według jakiego wybierają \"ofiary\" ;)

Data: 2010-03-24 15:19:32
Autor: SERG
W dniu 2010-03-24 13:15, pustelnik pisze:

[...]

Chyba losowo.
Ja konto w mBanku traktuje jako konto transferowe do OF. Więcej niż 1 k zł na eMAXach nie trzymam. Wpływów zazwyczaj większych brak, a jak są to sporadyczne.

'specialna' oferta KK od mBanku