'specialna' oferta KK od mBanku

Data: 2010-03-23 13:43:00
Autor: badzio
'specialna' oferta KK od mBanku
On 23 Mar, 20:01, SERG <marcin_...@poczta.fm> wrote:
Jestem ciekaw tylko czy by mi przyznali jako osobie nie posiadającej
stałych dochodów ( jestem studentem :) i nie pracuje).
Ktoś może się jeszcze spotkał z taką "ofertą"?

Jakies 4-5 lat temu mbank zaproponowal mojej niepracujacej (doktorat)
Zonie. I to na dosc duza kwote 8-9k. Zeby bylo smieszniej, chcialem
aby jej oferte 'przedstawiono' dla mnie (to ja robilem wiekszosc
zakupow i mi by sie bardziej przydala KK) - konto mielismy wspolne,
mialem umowe na czas nieokreslony i pensje w okolicach sredniej
krajowej - najpierw powiedzieli ze nie a po m-cu zaproponowali karte
na ~2k. zeby nie bylo - konto mielismy wspolne, przy czym ja bylem
klientem mbanku od 2001r, Zona od 2005, 'moje' wplywy na konto byly
wyzsze. Teraz srednio raz na m-c pojawia mi sie w systemie
transakcyjnym 'super oferta' przygotowana dla mnie - KK na 4k (o tyle
ciekawe ze jak likwidowalem u nich karte 2 lata temu to mialem limit
5k) :)
Wiec dziwna ta ich polityka.

Data: 2010-03-24 05:50:42
Autor: Chichotek
'specialna' oferta KK od mBanku
Był 23 marzec (wtorek) gdy o godz. 21:43 *badzio* napisał(a):

Wiec dziwna ta ich polityka.

To nie polityka, po prostu kobieta jest łatwiejszym celem który chętniej
wydaje pieniądze.

--
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
Pozdrawiam, Chichotek

Data: 2010-03-24 07:37:16
Autor: badzio
On 24 Mar, 05:50, Chichotek <z...@yvsr.cy> wrote:
Był 23 marzec (wtorek) gdy o godz. 21:43 *badzio* napisał(a):

> Wiec dziwna ta ich polityka.

To nie polityka, po prostu kobieta jest łatwiejszym celem który chętniej
wydaje pieniądze.

Z jednej strony masz racje, z drugiej - dwie visy debetowe podpiete do
jednego konta. Karta Zony - ~2 wyplaty z bankomatu w m-cu, jedna
platnosc w sklepie w m-cu. Moja karta - wyplat z bankomatow - 8-10,
platnosci w sklepie - kilkanascie. Wiec jednak wieksza szansa ze to ja
dam zarobic bankowi :)

Data: 2010-03-26 19:21:15
Autor: Chichotek
Był 24 marzec (środa) gdy o godz. 15:37 *badzio* napisał(a):

[...]

Oj juz sie nie musisz tak dowartościowywać, to one sa naszymi Skarbami :)

--
Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma
pozdrawiam, Chichotek

'specialna' oferta KK od mBanku