specjali¶ci od lotosu :-)

Data: 2009-06-11 16:18:33
Autor: tomek
specjali¶ci od lotosu :-)
.... i gdzie s± ci spece od wyceny lotosu na poziomie 0 zł ?? czy jeszcze pracuj± jako anale ?

Data: 2009-06-11 17:52:20
Autor: skippy
specjali¶ci od lotosu :-)

Użytkownik "tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h0r3nu$28d5$1omega.artcom.pl...
... i gdzie s± ci spece od wyceny lotosu na poziomie 0 zł ?? czy jeszcze pracuj± jako anale ?

Jesli osiagneli cel, jaki im postawił pracodawca, to pewnie nawet dostali premie a moze i awansowali.

Pozdrawiam

PS
Nadajesz z piaskownicy?

Data: 2009-06-11 19:19:56
Autor: Delfino Delphis
specjali¶ci od lotosu :-)
tomek wrote:

... i gdzie s± ci spece od wyceny lotosu na poziomie 0 zł ?? czy jeszcze
pracuj± jako anale ?

Ja tam nie wiem, ale kupiłem jak jaki¶ spec napisał niedawno, że Lotos wybił się z trendu horyzontalnego i Ľle nie wyszedłem ;)

Data: 2009-06-12 16:39:53
Autor: AldikWr
specjali¶ci od lotosu :-)
On Jun 11, 9:19 pm, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
tomek wrote:
> [...]

Ja tam nie wiem, ale kupiłem jak jaki¶ spec napisał niedawno, że Lotos wybił
się z trendu horyzontalnego i Ľle nie wyszedłem ;)

Słuchaj dalej speców a w trampkach w zimie będziesz chodził. To jak
przewidywanie pogody, tylko w stylu słońce ¶wiecie w Berlinie to
Warszawie też będzie, albo skoro przez cały maj było ciepło to pewnie
w czerwcu też będzie.

Data: 2009-06-13 18:47:50
Autor: Delfino Delphis
specjali¶ci od lotosu :-)
AldikWr wrote:

[...]

Zakładam jednak, że spec jak±¶ tam trafialno¶ć ma, a przed nietrafialno¶ci± ratuje mnie stop loss :)

specjali¶ci od lotosu :-)