specjalista z NASA miażdzy BINIENDE

Data: 2012-02-07 10:12:06
Autor: Big Back
specjalista z NASA miażdzy BINIENDE
ciekawe czy co powie teraz Binienda. Bo jego porażające ignoranctwo zostało udowaodnione przez NIEZALEŻNEGO naukowca:

http://wyborcza.pl/1,75515,11099343,Cieli_juz_krzaki__Uderzyli_w_brzoze.html

BB

Data: 2012-02-07 11:46:13
Autor: Paweł Kasztelan
W dniu 2012-02-07 10:12, Big Back pisze:
[...]

Wycofaj natychmiast ten post :)
Endriu tego nie zniesie :)
Wiara w nową religię "Zamach smoleński" legnie w gruzach :)

Pozdr. PK

Data: 2012-02-07 11:48:52
Autor: mkarwan
Użytkownik "Paweł Kasztelan" <Pkasztstop_dla_spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:jgqvdh$fd8$1inews.gazeta.pl...
Wycofaj natychmiast ten post :)
Endriu tego nie zniesie :)
Wiara w nową religię "Zamach smoleński" legnie w gruzach :)

Zechciej poczytać o Pawle Artymowiczu czym się zajmuje itd., a także opinie o nim.

Data: 2012-02-07 14:20:44
Autor: Big Back
specjalista z NASA miażdzy BINIENDE
Zechciej poczytać o Pawle Artymowiczu czym się zajmuje itd., a także opinie

dodajmy, że są to opinie prawicowej-kaczystowskiej (nie ma w moim domu wienkszej obelgii) falangi....
Wolę zaufać NASA niż Uwarzam Że (wybrany przez publiczność w 2011 jako nabardziej kłamliwy i zajadły dziennik)

Artur

Data: 2012-02-07 17:14:29
Autor: mkarwan
Użytkownik "Big Back" <BigcBack@onnet.pl> napisał w wiadomości news:jgr8fg$d2l$1inews.gazeta.pl...
>Zechciej poczytać o Pawle Artymowiczu czym się zajmuje itd., a także >opinie

dodajmy, że są to opinie prawicowej-kaczystowskiej (nie ma w moim domu
wienkszej obelgii) falangi....

Trudno zaliczyć "Matka Kurka" do "prawicowej-kaczystowskiej falangi".
Bardziej Interesują mnie fakty niż do której opcji kto należy.
Informacje przestawiane w tych opiniach są zastanawiające.

Wolę zaufać NASA niż Uwarzam Że (wybrany przez publiczność w 2011 jako
nabardziej kłamliwy i zajadły dziennik)

Zechciałbyś przedstawić jakieś opinie NASA na jego temat?

Data: 2012-02-07 11:59:58
Autor: mkarwan
[...]

Strona Pawła Artymowicza http://www.utsc.utoronto.ca/~pawel/

Artymowicz Aviation the Family of Aviators
http://artymowiczaviation.wordpress.com/

Curriculum Vitae of Pawel Artymowicz
http://planets.utsc.utoronto.ca/~pawel/cv00.html

UTSC Department of Physical & Environmental Sciences  Pawel Artymowicz
http://www.utsc.utoronto.ca/~physsci/artymowicz.html

IAU Pawel Artymowicz
http://www.iau.org/administration/membership/individual/1411/

Publications of Pawel Artymowicz
http://www.researchgate.net/researcher/48906245_Pawel_Artymowicz

Członkowie PTA http://www.pta.edu.pl/czlonkowie.html

Pawel Artymowicz  Ontario, Universities
http://canada.landoffree.com/employee/Pawel_Artymowicz

Pawel Artymowicz   ocena studentów
http://www.ratemyprofessors.com/ShowRatings.jsp?tid=1459394

Pawel Artymowicz o sobie
http://studioopinii.pl/artykul/2660-pawel-artymowicz-you-know-who-podnosi-przylbice

Paweł Artymowicz: Skrzydło kontra brzoza cz. I
http://studioopinii.pl/artykul/2696-pawel-artymowicz-skrzydlo-kontra-brzoza-cz-i

Astrofizyka układów planetarnych - Artymowicz Paweł
http://www.antykwariat-mit.pl/pl/p/Astrofizyka-ukladow-planetarnych-Artymowicz-Pawel/4963

Pawel Artymowicz  MIGRATION TYPE III
http://online.itp.ucsb.edu/online/planetf_c04/artymowicz/

Ghost Worlds
http://www.magazine.utoronto.ca/cover-story/pawel-artymowicz-u-of-t-astronomy-search-for-class-m-planets/

Reader Meter Pawel Artymowicz http://readermeter.org/Artymowicz.Pawel/papers

Evolution of Planetary and Stellar Systems Pawel Artymowicz
http://users.monash.edu.au/~ro/LinFest/abstracts.htm

Planetary Systems and Their Changing Theories
http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/summary?doi=10.1.1.55.1643

Opinie o Pawle Artymowiczu

Czy P. Artymowicz przy pomocy grupy Żelazny generował paszkwil na
"debeściaków"?
http://kontrowersje.net/tresc/czy_p_artymowicz_przy_pomocy_grupy_zelazny_generowal_paszkwil_na_debesciakow

"TAK LĄDUJĄ DEBEŚCIAKI" - wiadomo kto rozpowszechniał tę plotkę
http://protagoras.nowyekran.pl/post/42448,tak-laduja-debesciaki-wiadomo-kto-rozpowszechnial-te-plotke

Na froncie smoleńskim tylko partyzanci: "debeściak" Artymowicz, "flanelka"
Osiecki i Jeż po wylewie!
http://kontrowersje.net/tresc/na_froncie_smolenskim_tylko_partyzanci_debesciak_artymowicz_flanelka_osiecki_i_jez_po_wylewie

Odpowiedź dla pana "ch..j wie kto", nadal w formie pytań!
http://kontrowersje.net/tresc/odpowiedz_dla_pana_chj_wie_kto_nadal_w_formie_pytan

Panika w obozie MAK-owskim narasta!
http://normalny.nowyekran.pl/post/49512,panika-w-obozie-mak-owskim-narasta

Składam zawiadomienie do prokuratury na mitomana, kłamcę i potwarcę Pawła
Artymowicza!
http://matkakurka.nowyekran.pl/post/43025,skladam-zawiadomienie-do-prokuratury-na-mitomana-klamce-i-potwarce-pawla-artymowicza

żeby nie zejść do poziomu Pawła Artymowicza, nie rozsiewam plotek, tylko
uprzejmie pytam: http://protagoras.nowyekran.pl/comments/

Mikołaj Artymowicz IPN BU 01703/91  http://osobovo.pl/ipn/Artymowicz-Mikolaj

Data: 2012-02-07 18:09:25
Autor: porterhouse
specjalista z NASA miażdzy BINIENDE
To znowu NIE jest zaden specjalista z NASA.
Po co sprowadzac sie do poziomu Endriu piszac bzdury od razu w samym tytule?
Oczywiscie sie z zgadzam z tym pilotem i profesorem ale potrzasanie ta NASA
juz wychodzi mi dziurkami od nosa.

Data: 2012-02-07 19:39:57
Autor: mkarwan
Użytkownik "porterhouse " <porterhouse@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgrpcl$5k1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na czym latał ten pilot?

Data: 2012-02-07 19:14:45
Autor: saturn5
specjalista z NASA miażdzy BINIENDE
Na czym latał ten pilot?

Pewnie na tym co niektorzy tu z nas, dla przyjemnosci, w wiec na czyms takim
jak Cessna lub Piper. Nie trzeba latac na odrzutowcach aby zrozumiec co sie
stalo, trzeba miec po prostu pojecie na czym wogole polega latanie i jakie
procedury obowiazuja w IFR. Ten gosc znowu ma tylko kontak z NASA na podstawie
grantow i wspolnych badan, pracownikiem NASA nie jest. Nie ma tu rzeczy w tym
artykule z ktora bym sie nie zgodzil choc jak do tej pory przeczytalem bardzo
pobierznie.

Data: 2012-02-07 20:23:54
Autor: Big Back
specjalista z NASA miażdzy BINIENDE
To znowu NIE jest zaden specjalista z NASA.

ależ oczywiście że jest, Elementarna longika (jestem matematyczką i zajmuj się logiką dyskretną).
Jeśli Biernienda jest to jesteśmy wszyscy z NASA- wienc i ten jest znasa

Maria

Data: 2012-02-07 20:34:04
Autor: Kurz
W dniu 2012-02-07 20:23, Big Back pisze:
ależ oczywiście że jest, Elementarna longika (jestem matematyczką i zajmuj
się logiką dyskretną).

To już nie latasz? :(
Miałem kikla pytań z kominów termicznych

Jeśli Biernienda jest to jesteśmy wszyscy z NASA- wienc i ten jest znasa

Jak zawsze ceclne! Nawet sie mówiło: to ten z nasa klasa.

--
z prochu powstałeś, w kurz się obrócisz

Data: 2012-02-07 20:52:06
Autor: Big Back
specjalista z NASA miażdzy BINIENDE
To już nie latasz? :(
Miałem kikla pytań z kominów termicznych

przesiedłam się obencnie na cięższe maszyny więc kominami term się nie zajmuje.
Masz jeszcze kontakt z kolegami z obozu szy.?

Data: 2012-02-07 22:29:55
Autor: Kurz
W dniu 2012-02-07 20:52, Big Back pisze:
[...]

nie mogę ci odpowiedzieć, bo zpotka mnie ostracyzm w rozumieniu współczesnym.

--
z prochu powstałeś, w kurz się obrócisz

Data: 2012-02-07 22:03:33
Autor: mkarwan
From: "Big Back" <BigcBack@onnet.pl>
Newsgroups: pl.rec.lotnictwo
Subject: Re: specjalista z NASA miażdzy BINIENDE
Date: Tue, 7 Feb 2012 20:23:54 +0100

Kolina to nick pod którym to coś jest najbardziej znane.
Zmienia je co chwila, więc ciężko nadążyć, na szczęście IP ma bardziej stałe.
Używa też NNTP-Posting-Host: 208-pra-28.acn.waw.pl i te dwa IP zwykle wystarczają żeby zrobić sobie filtr.
Cechy szczególne to poważne zaburzenia osobowości przejawiające się hermafrodytyzmem (nie wie czy
jest nim czy nią, raz pisze jako facet raz jako kobieta, raz ma żonę a raz męża, czasami też "kocha inaczej"), katastrofalnymi brakami w
ortografii (to jego wizytówka), byciem ekspierdem od wszystkiego.
Jego specjalizacja to ginekolożka i gazownik, choć ostatnio jest zawodowym pilotem oraz politologiem (w końcu idą wybory).
Jak widać  mechanikiem jest również.
Złośliwie odreagowuje swoje braki poprzez wypisywanie bzdur zawsze i wszędzie.
Wykluł się chyba na p.r.warszawa, bo tam objawia się najczęściej.
źródło http://www.grupy.v10.pl/Czy,Peugeot,406,1,9,TD,pojedzie,na,oleju,rzepakowym,slonecznikowym,1,2339673,2010_06.html

Data: 2012-02-07 22:11:16
Autor: Endriu
specjalista z NASA miażdzy BINIENDE
Złośliwie odreagowuje swoje braki poprzez wypisywanie bzdur zawsze i wszędzie.

To mi pasuje do Ciszewskiego.

[...]

Tylko Ciszewski to jakiś taki brardziej ustatkowany, i raczej nie zmienia osobowości. Pierdzieli bez sensu cały czas wedle jednego raczej utartego schematu ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 22:16:57
Autor: mkarwan
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jgs410$src$1usenet.news.interia.pl...
Złośliwie odreagowuje swoje braki poprzez wypisywanie bzdur zawsze i wszędzie.
To mi pasuje do Ciszewskiego.

Ciszewski wysyła posty z NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl

IP: c39-026.client.duna.pl
IP address city: Bialystok

Data: 2012-02-08 00:48:58
Autor: Smok Eustachy
W dniu 07.02.2012 10:12, Big Back pisze:
ciekawe czy co powie teraz Binienda. Bo jego porażające ignoranctwo zostało
udowaodnione przez NIEZALEŻNEGO naukowca:
  Jak zdołałem ustalić to jest ten gościu od debeściaków z forum GW

Data: 2012-02-08 20:24:52
Autor: Endriu
[...]

Jezeli już mowa o specjalistach ....

Eksperci Katastrofy w Smoleńsku