specjalnie przejechał rowerzystkę

Data: 2010-04-14 22:13:27
Autor: kml
specjalnie przejechał rowerzystkę

Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:hq55j1$khs$1news.agh.edu.pl...
Witam

Chyba jeszcze nie było:

http://motoryzacja.interia.pl/news/celowo-potracil-pauline,1464586

I jest to dobre nawiązanie do wczesniejszego postu chyba z zeszłego tygodnia o agresji na drodze.

Miejmy nadzieję, że to jest odosobniony przypadek...

kml
Last update 14/04/2010 AVID Elixir 5 i Bocialarka 2.0

Data: 2010-04-15 17:17:26
Autor: Wojtek M.
[...]

Sęk w tym, że nie. Ktoś już tutaj został potrącony specjalnie i mam nadzieję, że wreszcie zgłosił sprawę na policje. Tym bardziej, że miał swiadków i numery rej.
Następni będą uczestnicy masy (ciemnej) krytycznej, ale to już osobny temat i nie będę wkładał kij w mrowisko. Dość dużo już pisałem o przebiegu pierwszej (dla mnie ostatniej) masy w Krakowie.

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

specjalnie przejechał rowerzystkę