spinka do łańcucha

Data: 2009-04-16 17:54:01
Autor: Wojciech Waga
spinka do łańcucha
Witam,

czy ktoś może ma jakieś doświadczenie ze spinkami i łańcuchami shimano (cn7701, hg93, hg53)?

Znalazłem na allegro coś takiego:
http://allegro.pl/item604771780_2_x_spinka_kmc_do_lancucha_9_rzedowego_xtrabike.html

Jest napisane że pasuje, ale wolałbym informację niemarketingową :).

pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-04-16 15:55:00
Autor: Jan Srzednicki
spinka do łańcucha
On 2009-04-16, Wojciech Waga <adun_wywal@o2.pl> wrote:
Witam,

czy ktoś może ma jakieś doświadczenie ze spinkami i łańcuchami shimano (cn7701, hg93, hg53)?

Z HG93 i HG53 bezproblemowo pracują złote spinki SRAM-a.

Data: 2009-04-17 16:33:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
spinka do łańcucha
Panie Jan Srzednicki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:slrnguel6k.2col.w_at_wrzask_dot_ploak.pl> przy ul....

On 2009-04-16, Wojciech Waga <adun_wywal@o2.pl> wrote:
Witam,

czy ktoś może ma jakieś doświadczenie ze spinkami i łańcuchami shimano (cn7701, hg93, hg53)?

Z HG93 i HG53 bezproblemowo pracują złote spinki SRAM-a.

Z HG53 to nie wiem, ale z HG93 złota spinka SRAMa pracuje aż miło.
Przy okazji: czy spinkę się wymienia razem z łańcuchem?

Data: 2009-04-16 18:01:05
Autor: drill
spinka do łańcucha
drogo... do tego wysylka... poszukaj w zwyklym sklepie gdzies obok ;)

a co do samej spinki to bedzie ok.. kup tylko taka na 9 przelozen

pzdr

Data: 2009-04-16 19:20:50
Autor: Enagem
spinka do łańcucha

Użytkownik "drill" <drill007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs7kq0$ht2$1inews.gazeta.pl...

drogo... do tego wysylka... poszukaj w zwyklym sklepie gdzies obok ;)

Witam
Wysyłka przedroży zakup.
Ale sama cena za spinkę jest chyba ok bo to dwie sztuki?
U mnie w rowerowym za jedną chcą tyle!!
Złota Sram pracuje idealnie.Mam też jedną Accenta na 9,wydaje się mocna luźna, ale przez 2 tyś km sama nie rozpięła się.
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-04-16 21:51:43
Autor: Kuba Stasiak
spinka do łańcucha

[...]

KMC na 8 rzędów podeszła mi w HG-50. Sramowską 8 rzędową musiałem lekko podpiłowac na łepku. 9 rzędowa sramu pasuje bez problemu więc pewnie 9 KMC też będzie pasować.

Data: 2009-04-17 07:55:35
Autor: Jan Srzednicki
spinka do łańcucha
On 2009-04-16, dsoto@gazeta.pl <dsoto@gazeta.pl> wrote:

Wojciech Waga napisał(a):
Witam,

czy ktoś może ma jakieś doświadczenie ze spinkami i łańcuchami shimano
(cn7701, hg93, hg53)?

Ze spinek sam korzystam bo wygodnie i szybko rozpina się łańcuch
(sram), ale trzeba sobie zdawać sprawę, że to najsłabsze ogniwo w
nowym łańcuchu (po dłuższym przebiegu się zagniata). Chyb dlatego
shimano trzyma się wersji na sworznie.

Miałeś jakieś problemy ze spinkami?

Data: 2009-04-19 23:37:09
Autor:
spinka do łańcucha
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):
Miałeś jakieś problemy ze spinkami?

Żeby to jeden... ;-)

Raz zgubiłem łańcuch w puszczy augustowskiej, bo spinka odpięła się sama, a
łańcuch powędrował gdzieś w runo, nikt go dotąd nie widział...
Innym razem spinka nie chciała się tak uparcie odpiąć, że i tak skończyło się
na rozkuwaniu łańcucha... szkoda, że w Bieszczadach po zmroku.
Używam złotych SRAM do 9cio rzędówek. Kupuję je w sklepie za 5PLN + bilet MPK
Łódź w obie strony (jeszcze ulgowy) 2,4PLN, więc całkowity koszt 2 spinek to
12,40 złotych polskich ;)

Data: 2009-04-20 08:12:22
Autor: Jan Srzednicki
spinka do łańcucha
On 2009-04-19,   <rower-o-maniak.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:
[...]

Jakiś pechowy jesteś. Mi się zdarzyło raz rozpiąć spinkę (8-rzędową, ale
to chyba nie ma znaczenia) jak skakałem i zjeżdżałem po murkach i
schodach testując zawieszenie nowego fulla, parokrotnie przydzwaniając
łańcuchem o beton. A takto tłukłem się po różnych kamulcach, korzeniach
i wszelakich innych dobrach natury i nic.

Data: 2009-04-20 02:01:41
Autor: Przemek
spinka do łańcucha
On 20 Kwi, 10:12, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

[...]

Ja miałem pecha tydzień temu. Łańcuch mi się rozpiął podczas z
krawężnika. Niestety było to na dosyć ruchliwej drodze, więc szukanie
spinki zakończyłem po odnalezieniu 1 połowki :). Na szczęście woziłem
ze sobą zapasową spinkę Shimano. Nieszczęsna spinka Srama miała około
8-9 tys. i była potraktowana skuwaczem, aby zapiąć lańcuch HG50. Po
tej operacji jeździła około 2,5 tys. Teraz poszukam jakieś kmc.

pozdr

Data: 2009-04-20 08:57:28
Autor: Wojtek
spinka do łańcucha
rower-o-maniak.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

Używam złotych SRAM do 9cio rzędówek. Kupuję je w sklepie za 5PLN + bilet MPK
Łódź w obie strony (jeszcze ulgowy) 2,4PLN, więc całkowity koszt 2 spinek to
12,40 złotych polskich ;)

A nie lepiej rowerem zamiast MPK? Będzie jeszcze taniej :)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-04-17 09:57:52
Autor: Wojciech Waga
spinka do łańcucha
Wojciech Waga napisał(a):
[...]

dziękuję za pomoc!

pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-04-18 00:18:33
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
spinka do łańcucha
Dnia 16.04.2009 23:31 użytkownik dsoto@gazeta.pl napisał :

Wojciech Waga napisał(a):
[...]

Co znaczy "zagniata"?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-04-18 19:22:22
Autor: Łukasz Goran
spinka do łańcucha
Hmm. Jak to się zagniata? Ja mam aktualnie 25000km i nic się nie zagniotło...
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-04-18 21:40:53
Autor: Coaster
spinka do łańcucha
Łukasz Goran wrote:
Hmm. Jak to się zagniata? Ja mam aktualnie 25000km i nic się nie zagniotło...

Bierzesz make, jaja, wode i zagniatasz - na stolnicy ;-P

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

spinka do łańcucha