spinka do CN-5701.

Data: 2011-08-24 19:30:24
Autor: kokeshi
spinka do CN-5701.
  Witam,

  Mam w szosie lancuh Shimano 105 CN-5701 (10 rz) na pina. Chcialbym zainstalowac spinke - czy ponizsza sie nada?

  -- > http://ujeb.pl?8QjFoqWrfT

  dzieki,
--
k.

Data: 2011-08-25 12:08:47
Autor: Korban
spinka do CN-5701.
Dnia Wed, 24 Aug 2011 19:30:24 +0200, kokeshi napisał(a):

[...]

Jeżeli masz dostęp do sklepu na miejscu, to najlepszym rozwiązaniem będzie
zabrać ze sobą łańcuch i spróbować zapiąć na nim tę spinkę. Inaczej
istnieje ryzyko, że nie będzie pasować i trzeba będzie szlifować pilnikiem
blaszki łańcucha (mnie się to przydarzyło z ośmiorzędowym cn-hg40 i
sramowską spinką do takich łańcuchów).

Mirek

Data: 2011-08-25 17:11:38
Autor: kokeshi
spinka do CN-5701.
On 2011-08-25 12:08 PM, Korban wrote:

> [...]
  > szlifować pilnikiem blaszki łańcucha (mnie się to przydarzyło z
  > ośmiorzędowym cn-hg40 i sramowską spinką do takich łańcuchów).

  Dzieki, tak najpewniej zrobie.

  Co do spinek jeszcze - z lektury rozmaitych forow wynika, ze spinki SRAMowskie nie pasuja do 10 rzedowych lancuchow Shimano. Co wiecej, 10 rzedowa spinka SRAM PowerLock jest (teoretycznie) jednorazowego uzytku.

  Ale jest alternatywa: nazywa sie conneX link i ponoc ladnie pasuje do 10 rzedowych lancuchow Shimano.

  pozdrawiam,
--
     k.

spinka do CN-5701.