spinka do łańcucha

Data: 2009-04-16 18:01:05
Autor: drill
spinka do łańcucha
drogo... do tego wysylka... poszukaj w zwyklym sklepie gdzies obok ;)

a co do samej spinki to bedzie ok.. kup tylko taka na 9 przelozen

pzdr

Data: 2009-04-16 19:20:50
Autor: Enagem
spinka do łańcucha

Użytkownik "drill" <drill007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs7kq0$ht2$1inews.gazeta.pl...

drogo... do tego wysylka... poszukaj w zwyklym sklepie gdzies obok ;)

Witam
Wysyłka przedroży zakup.
Ale sama cena za spinkę jest chyba ok bo to dwie sztuki?
U mnie w rowerowym za jedną chcą tyle!!
Złota Sram pracuje idealnie.Mam też jedną Accenta na 9,wydaje się mocna luźna, ale przez 2 tyś km sama nie rozpięła się.
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-04-16 21:51:43
Autor: Kuba Stasiak
spinka do łańcucha

[...]

KMC na 8 rzędów podeszła mi w HG-50. Sramowską 8 rzędową musiałem lekko podpiłowac na łepku. 9 rzędowa sramu pasuje bez problemu więc pewnie 9 KMC też będzie pasować.

spinka do łańcucha