spis a kasa

Data: 2021-04-02 12:22:23
Autor: PiteR
spis a kasa
armia wnuczków zapuka do waszych drzwi ;D

Zapraszam do wymiany pomysłów co mówić
żeby powiedziec nic albo jak najmniej.

"obowiązkowy dla wszystkich mieszkańców Polski spis powszechny"

"1 kwietnia 2021 r. rusza Spis powszechny mieszkań i ludności
Udział w spisie jest obowiązkowy dla wszystkich osób zamieszkujących terytorium Polski"

"Kto podlega spisowi
Według ustawy obowiązkiem spisania objęte są: wszystkie osoby fizyczne stale zamieszkałe i czasowo przebywające w mieszkaniach, budynkach i innych zamieszkanych pomieszczeniach niebędących mieszkaniami, a także niemające miejsca zamieszkania".

To oznacza, że spisać muszą się nie tyko obywatele Polski, ale i cudzoziemcy przebywający w czasie spisu na terytorium Polski. Obowiązkiem objęci są także Polacy, którzy wyemigrowali."

A czy od emigrantów mogą się odstosunkować?

Jesli myślą że podam gdziekolwiek i komukolwiek adres zamieszkania za granica to sobie poczekają aż trzy niedziele się spotkają a ta wśrodku będzie palmowa.

wpisujcie miasta

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2021-04-02 13:38:56
Autor: Pete
spis a kasa
Hello, PiteR.
On 02.04.2021 13:22 you wrote:

> armia wnuczków zapuka do waszych drzwi ;D Zapraszam do wymiany > pomysłów co mówić żeby powiedziec nic albo jak najmniej. > "obowiązkowy dla wszystkich mieszkańców Polski spis powszechny" "1 > kwietnia 2021 r. rusza Spis powszechny mieszkań i ludności Udział w > spisie jest obowiązkowy dla wszystkich osób zamieszkujących > terytorium Polski" "Kto podlega spisowi Według ustawy obowiązkiem > spisania objęte są: wszystkie osoby fizyczne stale zamieszkałe i > czasowo przebywające w mieszkaniach, budynkach i innych > zamieszkanych pomieszczeniach niebędących mieszkaniami, a także > niemające miejsca zamieszkania". To oznacza, że spisać muszą się nie > tyko obywatele Polski, ale i cudzoziemcy przebywający w czasie spisu > na terytorium Polski. Obowiązkiem objęci są także Polacy, którzy > wyemigrowali." A czy od emigrantów mogą się odstosunkować?

Skoro emigrant tego chce to może by się sam odstosunkował od swojej macierzy zrzekając się obywatelstwa?
Wtedy
 --
Pete

Data: 2021-04-02 13:40:53
Autor: PiteR
spis a kasa
in <news:6067029a$0$559$65785112news.neostrada.pl>
user Pete pisze tak:

Skoro emigrant tego chce to może by się sam odstosunkował od swojej macierzy zrzekając się obywatelstwa?

a może się zrzec?

bo kościółek już opędziłem.

Czy siwy diabeł całkiem przypadkiem nie ustala teraz
centrum interesów zyciowych żeby mieć na 500 srebrników?

Data: 2021-04-02 05:55:37
Autor: Dawid Rutkowski
spis a kasa
piątek, 2 kwietnia 2021 o 14:34:15 UTC+2 PiteR napisał(a):
in <news:6067029a$0$559$6578...news.neostrada.pl> user Pete pisze tak:
> Skoro emigrant tego chce to może by się sam odstosunkował od swojej > macierzy zrzekając się obywatelstwa?
a może się zrzec?

Możesz, to jedyny sposób utraty polskiego obywatelstwa (nie jak w ZSRR, gdzie Sołżenicyna wywieźli na zachód, pozbawiając obywatelstwa - to pewnie był tak rodzaj ruskiego nobla za archipelag gułag, bo zapewne pewnie ponad 200 milionów obywateli sowieckich o takiej karze marzyło).
Tylko najpierw miej jakieś inne w zapasie, inaczej zostaniesz ósmym pasażerem Nostromo (paszport z napisem "alien" ;).

Ale to w końcu jak jest z tym spisem?
Obowiązkowy dla przebywających na terytorium PL?
Czy obowiązkowy dla sumy zbiorów (przebywający na terytorium PL) plus (obywatele PL)?

Data: 2021-04-02 14:13:17
Autor: PiteR
spis a kasa
in <news:f62231dc-c984-407f-89dc-dbca0894184fngooglegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

Ale to w końcu jak jest z tym spisem?
Obowiązkowy dla przebywających na terytorium PL?
Czy obowiązkowy dla sumy zbiorów (przebywający na terytorium PL)
plus (obywatele PL)?

Na razie tego nie wie nikt. Na dokładkę chyba jest obecnie spis tez i tutaj ale ja drzwi od nie swojego domu nigdy nie otwieram nikomu ;)

Wątpliwości budzą zbyt ciekawskie i idiotyczne pytania w polskim spisie
na które wielu emigrantów nie ma zamiaru odpowiadać. Szczegolnie co do zameldowania i majątku. Kiedy wódz cepenu kupił mieszkanie za pół darmo a główny leśniczy dom za 10tys zł warty 190tys.

To rząd mojego kraju nie wie o mnie, że się pyta? czy mnie sprawdza jak policjant czy sie nie machnę w zeznaniach? ;)

Znalazłem własnie jedna dyskusję. Zapewne pojawi się więcej w necie.

http://www.mojawyspa.co.uk/forum/6/66575/Spis-powszechny-Polska-2021,10

Data: 2021-04-02 13:51:56
Autor: J.F.
spis a kasa
Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6067029a$0$559$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

> wyemigrowali." A czy od emigrantów mogą się odstosunkować?

Skoro emigrant tego chce to może by się sam odstosunkował od swojej

Niekoniecznie moze, bo co - bezpanstwowcem ma zostac?
Drugiego obywatelstwa tak szybko nie dostanie.

A moze jednak chce miec oba, bo moze kiedys wroci ...

J.

Data: 2021-04-03 00:33:43
Autor: Animka
spis a kasa
W dniu 2021-04-02 o 13:22, PiteR pisze:
armia wnuczków zapuka do waszych drzwi ;D

Rachmistrza trzeba umówić. Oni tak po mieszkaniach nie łazą. Poza tym muszą mieć identyfikator i legitymację (bodajże). Na bloku ma wisieć informacja, że rachmistrz o takim a takim nazwisku i numerze identyfikacyjnym będzie przychodził do umówionych telefonicznie ludzi.

--
animka

Data: 2021-04-03 00:53:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
spis a kasa

"Animka" s4867q$1l13$1@gioia.aioe.org

muszą mieć identyfikator i legitymację (bodajże).

Maseczkę?... ;) Jak uwierzyć w rzeczywistość pandemii,
skoro rząd uprawia takie harce jak spisywanie?...
    https://youtu.be/KolPSX8GyXQ?t=1005

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-04-06 16:41:47
Autor: J.F.
spis a kasa
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAD007DDDD2C6DPanElektronik@127.0.0.1...
[...]

Zacznijmy od tego: co to za ustawa.
Czemu nie podano ?

[...]

W jakim "czasie" ? Spis ma trwac pare miesiecy ... mozna przyjechac, mozna wyjechac ...

J.

Data: 2021-04-06 17:24:06
Autor: TomN
spis a kasa
J.F. w <news:606c732b$0$517$65785112news.neostrada.pl>:

Zacznijmy od tego: co to za ustawa.
Czemu nie podano ?

Ty jednak jesteś niepełnosprytny... https://spis.gov.pl/wp-content/uploads/2021/02/ustawaonsp.pdf

W jakim "czasie" ? Spis ma trwac pare miesiecy ... mozna przyjechac, mozna wyjechac ...

Załóż konto, wpisz, że jesteś idiotą -- wpłacę złotówkę albo nawet dychę...

--
'Tom N'

Data: 2021-04-10 09:14:12
Autor: PiteR
spis a kasa
in <news:606c732b$0$517$65785112news.neostrada.pl>

https://youtu.be/T9-9u3imgPo