spis powszechny

Data: 2011-02-12 20:46:34
Autor: Stokrotka
spis powszechny
A jakie tam s± pytania w tym spisie?

nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Data: 2011-02-12 21:28:13
Autor: qwerty
spis powszechny
UĹĽytkownik "Stokrotka"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ij6o31$cgs$1@news.onet.pl...
A jakie tam sďż˝ pytania w tym spisie?

Podobne jak na poprzednim: imię, nazwisko, adres, ile zarabiasz, wykształcenie, co do ciebie należy, ile masz / planujesz mieć dzieci, wiara itp.

Data: 2011-02-12 21:36:30
Autor: Jotte
spis powszechny
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ij6qgj$2e1$1news.task.gda.pl...
A jakie tam sďż˝ pytania w tym spisie?
Podobne jak na poprzednim: imię, nazwisko, adres, ile zarabiasz, wykształcenie, co do ciebie należy, ile masz / planujesz mieć dzieci, wiara itp.
To sobie zobacz dokładniej.
Tu jest strona oficjalna:
http://www.stat.gov.pl/gus/nsp_PLK_HTML.htm
A tu ustawa, zakres pytań znajdziesz w załączniku nr 1 (na str. 6):
http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/ustawa_nsp2011_04032010.pdf
Trzeba być skończonym idiotą, żeby takich informacji udzielać obcym osobom i to w dodatku za darmo.

--
Jotte

Data: 2011-02-12 22:09:06
Autor: Stokrotka
spis powszechny
Ta ustawa jest niespujna.
Punkt 10. 6 ustanawia, że np. nr telefonu zostanie usunięty z bazy  w ci±gu 2 lat,
a w załaczniku o zbieranyh danyh nie ma zbierania numeru telefonu.

I bardzo nieprecyzyjna.
np "samoocena niepełnosprwno¶ci" : i co będzie skala 1-10?

nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Data: 2011-02-15 18:01:04
Autor: Gotfryd Smolik news
spis powszechny
On Sat, 12 Feb 2011, Stokrotka wrote:

Ta ustawa jest niespujna.

  Całkiem jak skutki gramatyczne w Twojej ortografii ;)

Punkt 10. 6 ustanawia, że np. nr telefonu zostanie usunięty z bazy  w ci±gu
2 lat,
a w załaczniku o zbieranyh danyh nie ma zbierania numeru telefonu.

  A może być tak PRZECZYTAŁA tę ustawę?
  Wiedziałaby¶ kto ma obowi±zek podać GUSowi numery telefonów.
  Cytaty:
"z Centralnego Rejestru Ubezpieczonych"
"Dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych"

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-02-14 09:22:22
Autor: qwerty
spis powszechny
UĹĽytkownik "Jotte"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ij6r4o$9qv$1@news.dialog.net.pl...
Trzeba być skończonym idiotą, żeby takich informacji udzielać obcym osobom i to w dodatku za darmo.

O co ci chodzi?

Data: 2011-02-14 10:57:57
Autor: Jotte
spis powszechny
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ijaonm$tjt$1news.task.gda.pl...

Trzeba być skończonym idiotą, żeby takich informacji udzielać obcym osobom i to w dodatku za darmo.
O co ci chodzi?
Przecież napisałem.

--
Jotte

Data: 2011-02-14 13:25:30
Autor: Michal Jankowski
spis powszechny
"Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> writes:

A tu ustawa, zakres pytań znajdziesz w zał±czniku nr 1 (na str. 6):
http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/ustawa_nsp2011_04032010.pdf
Trzeba być skończonym idiot±, żeby takich informacji udzielać obcym
osobom i to w dodatku za darmo.

Co to znaczy za darmo? Panstwo ma obywatelom placic za odpowiadanie w
spisie? A skad wezmie pieniedze? Panstwo to my.

  MJ

Data: 2011-02-14 13:36:24
Autor: Jotte
spis powszechny
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kjz62sm6bwl.fsfccfs1.fuw.edu.pl...

Trzeba być skończonym idiot±, żeby takich informacji udzielać obcym
osobom i to w dodatku za darmo.
Co to znaczy za darmo? Panstwo ma obywatelom placic za odpowiadanie w
spisie?
Mówił mi kto¶, że to s± cenne informacje. Jak cenne to płacić. Nie rozdaję za darmo cennych rzeczy.

A skad wezmie pieniedze?
Co mnie to obchodzi?
Państwo obchodzi sk±d ja wezmę kasę na podatek od nieruchomo¶ci?

Panstwo to my.
No to płać.

--
Jotte

Data: 2011-02-14 13:49:03
Autor: Liwiusz
spis powszechny
W dniu 2011-02-14 13:36, Jotte pisze:

Państwo obchodzi sk±d ja wezmę kasę na podatek od nieruchomo¶ci?

<jotte mode on> było nie kupować nieruchomo¶ci, jak cię nie stać na podatek </jotte mode on>

--
Liwiusz

Data: 2011-02-14 13:53:02
Autor: Jotte
spis powszechny
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ijb8c7$mhu$1news.onet.pl...

Państwo obchodzi sk±d ja wezmę kasę na podatek od nieruchomo¶ci?
<jotte mode on> było nie kupować nieruchomo¶ci, jak cię nie stać na podatek </jotte mode on>

Syntax error.

--
Jotte

Data: 2011-02-14 13:57:33
Autor: Michal Jankowski
spis powszechny
Spis jest powszechny.

Chcesz takiej ustawy:

1. naklada sie podatek pogłówny 1000 zl.
2. przeznacza sie z tej kwoty 200 zl na obsluge operacji.
3. wyplaca sie kazdemu obywatelowi 800 zl za udzial w spisie
powszechnym.

  MJ

Data: 2011-02-14 14:13:13
Autor: Jotte
spis powszechny
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kjzsjvq4vuq.fsfccfs1.fuw.edu.pl...

Spis jest powszechny.
A dom może być publiczny.

[...]
Możesz zacz±ć zbierać podpisy pod t± inteligntn± inicjatyw± ustawodawcz±. Brakuje ci tylko 99 999, pójdzie jak z płatka.
Przy okazji znalazłe¶ sposób na dziurę budżetow±:
1. Nakłada się podatek dziurowobudżetowy w wysoko¶ci statystycznego udziału obywatela w dziurze.

--
Jotte

Data: 2011-02-14 14:05:07
Autor: Jacek_P
spis powszechny
Jotte napisal:
1. Nakłada się podatek dziurowobudżetowy w wysokości statystycznego udziału obywatela w dziurze.

Ależ jest to już nałożone i nazywa się inflacją ;)

To jest typowe narzędzie wszystkich rządów na wyjście z długów.
Amerykanie ćwiczyli to wielokrotnie w XX wieku i dlatego dolar
z roku 2000 był wart ok. 1 centa z roku 1900. Natomiast dolar
z roku 1900 był wart mniej więcej tyle samo co dolar z roku 1800.
Hint: przed 1913 nie było FED i nie dało się kreatywnie tworzyć
pieniądza, zwłaszcza papierowego.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-02-15 15:00:42
Autor: Jotte
spis powszechny
Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:ijbcqj$7ku$4srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]
Chyba nie całkiem rozumiem odniesienie.
Ale jestem, qrwa, porządnym człowiekiem, a nie ekonomistą.

--
Jotte

Data: 2011-02-15 15:39:23
Autor: cyklista
spis powszechny
Użytkownik Jotte napisał:
Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci

1. Nakłada się podatek dziurowobudżetowy w wysoko¶ci statystycznego
udziału
obywatela w dziurze.
Ależ jest to już nałożone i nazywa się inflacj± ;)
To jest typowe narzędzie wszystkich rz±dów na wyj¶cie z długów.
[...]
pieni±dza, zwłaszcza papierowego.
Chyba nie całkiem rozumiem odniesienie.
Ale jestem, qrwa, porz±dnym człowiekiem, a nie ekonomist±.

w skrócie chodzi o to że kiedy¶ każdy dolar miał pokrycie w fizycznie istniej±cym złocie, a teraz tylko w cyferkach

Data: 2011-02-15 17:24:14
Autor: Jotte
spis powszechny
Użytkownik "cyklista" <cyklista@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d5a902e$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Niech i tak będzie.
Ale ja i tak wiem, że za żonę należy się po prostu 10 krów, 4 kozy, garnek i dwa toporki.

--
Jotte

Data: 2011-02-15 16:26:46
Autor: Jacek_P
spis powszechny
Jotte napisal:
Ale jestem, qrwa, porządnym człowiekiem, a nie ekonomistą.

To siÄ™ nadaje na stopkÄ™ :)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-02-15 14:17:22
Autor: Tapatik
spis powszechny
Użytkownik qwerty napisał:
UĹźytkownik "Stokrotka"  napisaÄąďż˝ w wiadomoÄąďż˝ci grup
A jakie tam sÄŹĹĽËť pytania w tym spisie?

Podobne jak na poprzednim: imi�, nazwisko, adres, ile zarabiasz,
wykszta�cenie, co do ciebie naleşy, ile masz / planujesz mie� dzieci,
wiara itp.

Wyznania w poprzednich spisach nie było.
Co więcej to pytanie nie jest obowiązkowe.
I - miejmy nadziejÄ™ - takowym pozostanie.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

spis powszechny