spis z inwentarza a remont?

Data: 2009-03-11 18:14:10
Autor: byku
spis z inwentarza a remont?
Witam

Jestem po przyjęciu spadku z dobrodziejstwem inwentarza. Od daty śmierci spadkodawcy minęło 7 lat. W tym czasie nieruchomości wchodzące w skład spadku były przeze mnie remontowane. Czy ktoś ma doświadczenie jak w takich sytuacjach udowodnić, że np. 5 lat temu dokonałem remontów na taką a nie inną kwotę?

pozdrawiam

M.

Data: 2009-03-11 20:43:39
Autor: Robert Tomasik
[...]