spisanie testamntu a ?rodki jeszcze nie nabyte

Data: 2011-02-02 13:34:16
Autor: ąćęłńóśźż
spisanie testamntu a ?rodki jeszcze nie nabyte
Dzieci jak Matka:  są jedne.

Z żonami różnie bywa.
Nie wierzysz?  To poczytaj tę grupę ;-)))

-- -- -

| Chciałbym przepisać wszystkie ruchomości które posiadam oraz nieruchomości które będę posiadał na żonę, tak aby w razie mojej
śmierci mogła je łatwo sprzedać (samochód, dom itp.- słyszałem że jeśli tego nie zrobię część dziedziczą dzieci, a jeśli nie są
pełnoletnie będzie kłopot ze sprzedażą np. domu- a w przypadku mojej śmierci taka sprzedaż i przeprowadzka do mieszkania byłaby
uzasadniona, poza tym z innych nieruchomości które planuję zakupić częściowo na kredyt mogłaby pospłacać zaciągnięte przeze
mnie/przez nas kredyty).

spisanie testamntu a ?rodki jeszcze nie nabyte